renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 125 custom (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník k2s1
Vloženo 27.4.2014
Aktualizováno 27.4.2014
Zobrazeno 1 933x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


4 taktní pohodlná motorka. Není svižná, moc nejede, ale dobře jsem se na ní naučil.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Nedostatek financí
Yamaha XT 125X: Nebyly v té době inzerce

První dojmy - Nelíbí se mi celkově tento styl jízdy. Líbí se mi ten pocit, že oproti ostatním alespoň něco mám. Velice rád bych si na motorku lehl, ne si na ni jen tak sedl.

Motorku bych doporučil pro - Naprosto jistě a jednoznačně začátečníci. Sám jsem motorkami posedlý a v létě kupuji Suzuki SV650S. :) Ale pro začátek je to dobrá motorka, která ledasco naučí. I například to, že jsem si musel sám dělat brzdy, měnění filtrů a olejů. :)

Doplňky na motorce - Barva krémová metalíza, boční plasty černé. LED mini blinkry. LED zadní světlo. Svítící čepičky na ventilky. Krása v noci :P

Recenze

Vybral ho otec.
Mám najetou necelou jednu sezonu.
Jízda: Do města ideální. Několikrát se mi stalo, že jsem v zatáčce drhl stupačkami (není to hold supersport :D ) Na ovládání není těžká.
Na sílu a svižnost motorky je jedna přední kotoučová a zadní bubnová vyhovující.
Podvozek mi přišel fajn. Jezdil jsem i v mírném terénu a ani jednou jsem s ním neškrtl.
Spolujezdce ohodnotit nemůžu, jelikož bez zadních stupaček se spolujezdec vozit nemůže :D
Úložný prostor: Pokud bych si na ni nekoupil kufr, což by opravdu vypadalo jako pěst na oko, tak katastrofa.
I ubohou lékárničku jsem musel přidělat na zadní madlo.
Spotřeba pro mě, jako studenta, je naprosto perfektní. I když motorku vytáčím, nejede za víc, než za 3.5l :)
Poruchy jsem měl a užil jsem si s nimi skoro celou sezonu. Katastrofa. Nemůže za to motorka, ale předchozí majitel. Motorka byla bouraná: Uvolnění zadního rámu, takže jsem kupoval novou řetězovou sadu, silentbloky. atd. Katastrofálně vymyšlená elektronika, která způsobovala praskání žárovek směrových světel a zadních světel. S tím jsem si opravdu užil. Dodal s polo mrtvou baterií, takže po 2 měsících ježdění, jsem startoval přes kvalt. Špatné seřízení tachometru. Lépe řečeno, měřil si jak chtěl.

Motorka se cítí nejlépe ve městě. V terénu moc ne, možná tak ještě polní silnice.
A silnice ? Projedu se mimo město, ale s rychlostí, co ta motorka zvládne se velice rád vracím do města. :)
Na dálnici jsem až moc inteligentní, abych na ni s tímto strojem nevjel ani ve snu... :)

Na cestování jsou rozhodně jiné motorky. Mohu mluvit i o moto se 125ccm.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist