Honda CBR 900 RR, rv 1997, přední kolo 16", zadní klasika 17". Motor jeden z těch nesmrtelných - SC33. Přestavba na streeta, svého času (cca 99) nejdražší street ve městě a široko daleko :)
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Na první pohled se mi to moc nelíbilo, ale po uvedení do provozu, usednutí za řídítka, rozpláclou nádrž a obkroužení baráku, jsem se zamiloval :)
Motorku bych doporučil pro - No pro mě!
Doplňky na motorce - Pár jich bude :) ... Rychlopal, padáky, obroušené stupačky, DID řetěz, laďáček, blinkry na konci řídítek, gripy RR, pancéřové hadice, tankpad, tachometr na kolo, homologovaná přední maska.
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj? Nesmrtelný motor, péče předchozích majitelů a nabídka kupní ceny, která se nedala odmítnout ;)
Mé zkušenosti
Jízda: Naprostá spokojenost. Spotřeba je krásných 5,5 litru. Při cestování s brašnami na zadním sedle je to dokonce 5,2 l/100 km :)
Motor: Paráda, pořád se tomu chce.
Brzdy: No, po roce odešel přední levý kotouč do věčných lovišť, ale po výměně už je to všechno cajk a brzdí to dostatečně.
Spolujezdec: Jízda ve dvou je celkem utrpení. Spolujezdec menšího vzrůstu na nádrž nedosáhne, protože sedím díky řídítkům skoro rovně, ale naštěstí mi bylo přáno a má slečna má 178 cm, takže pohoda a ještě líp bude, až udělá papíry a bude si vozit prdelku na své.
Úložný prostor: Téměř nulový, v podsedláku vozím akorát lékárničku, sadu na opravu pneu a nějaké základní nářadí. Pokud tam plivnu, tak půlka přeteče. Řeším to přes brašny. Při jízdě kolem komína stačí kapsy od bundy.
Poruchy: Zatím jsem byl nucen vyměnit přední kotouče jinak nic.
Dá se s moto i dobře cestovat? Ano dá. Jezdím každý rok k moři a pohoda, ale jezdím to sám. Batůžek se tomu brání a mě to vyhovuje.