Jezdím TDM od r. 1994 až dodnes a zcela mi vyhovuje.
První dojmy - To už bylo dávno, byl to můj druhý Japonec po Hondě CBX 650. V porovnání s Hondou to jelo jak vystřelené z praku, nekroutilo se to a brzdilo to, co víc si v té době přát, snad jen lepší gumy ty byly v té době hrozně drahé a nedostupné.
Recenze
První TDM 3VD měla znatelně horší podvozek ale motor měl zase své kouzlo, po ubrání plynu brzdil tak hodně že nebylo potřeba skoro používat brzdy. Znalí TDMkaři Vám řeknou že to byl nejlepší motor TDM. Na druhou stranu tento motor hodně žral i 8l/100km. U 3VD jsem nemusel dolévat olej a taky jsem neslyšel o zadřeném motoru 3VD. 4TX díky pootočené klice ztratila hodně na brzdném účinku motoru, podvozkově zůstala téměř stejná jako 3VD. U 4TX se musí dávat pozor na dolévání oleje, navím proč ale tento typ si prostě dopřává olej a díky nepozornosti uživatelů je i u 4TX hodně zadřených motorů. Devítistovka má skvělý podvozek a brzdy, po přechodu z 850 jsem si myslel že jezdím po kolejích. Motor dostal jednu rychlost navíc a zezačátku jsem byl pořád v červených číslech. Na devítkách jsem měl a mám laděné výfuky (Arrow, Termignoni), výrazně se tím vylepšilo použití motoru v nízkých otáčkách kdy použitelné otáčky klesly o cca 1000 ot. a přestalo cukání v nízkých otáčkách. Zatím jsem neslyšel o žádných problémech s motory 900 i olej se málo dolévá (snad jen po hodně sportovní a dlouhé jízdě) a spotřeba benzínu je od 4 do 6 l/100km.
Krasavice
Téměř Dokonalá Motorka - co víc dodat
Jo TDM má své kouzlo i přes některé chybičky. Já sedlám 850 4XT a právě ty nedostatky které má mi při jízdě moc baví 10 b.
krásne tdm, přeji hodně najetých kilometru jak v sedle tak i ve stupačkách a hlavně bez nehod a přejí všem dlouhou sezonu