Spolehlivá,lety prověřená,nízká spotřeba,polokapota,centrální stojan,pohodový motor.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Nemá centrální stojan + holá mašina bez polokapoty ale fešanda :)
Honda CBR 600F: vyšší cena u modelu 01 a výš
První dojmy - Po pár metrech člověk zjistí že to je mazel ,motor zatahuje odspodu v klidu a motorku zrychluje v pohodovém rytmu.Při dosažení cca 5500 ot ale mašina pomalu ožívá a začíná dostávat koníky který ženou motorku vpřed.Nad 8000 jsem se zatím nedostal ale co jsem čet ,tak pak by mela nastat raketa :D
Motorku bych doporučil pro - Dobra volba pro přestup na silnější kubaturu ale s klidem se dá doporučit i rozumnému začátečníkovy.
Doplňky na motorce - Mašinu jsem koupil už s homologovaným laděným výfukem arrow a led blinkry.
Recenze
Vybíral jsem ze 3 strojů a to sportovní kapoty ,městskýho naháče a v kompromisu jsem skončil u cestovní polokapoty hodící se i do města.
Vzhledově se mašina dizajnérům povedla a 2 velký kočičí oči dělají mašinu zajímavou a krásnou.
Motorově též povedený jak jsem uved v prvním dojmu.
Podvozek tak ten se dá nastavovat jak na zadním tlumiči tak předních vydlích a tím pádem si může každý upravit mašinu a její vlastnosti jak potřebuje.
Brzdy tady není co dodat přední z R1 zastaví mašinu skoro na místě, zato zadní u té bych řek že je tam jen do počtu.
Úložný prostor v podstatě na nejnutnější věci jako lékárnička,antipich,zámek na kotouč,hadr na otření a piti je místa dost.
Spotřeba tak tu teď testuji a doufám že se do 5 na 100 vejdu.
Ovladatelnost mašina se ovládá velmi lehce a do náklonu v zatáčkách se pokládá skoro sama,Vzpřímený posez na delší cesty je vyhovující a větrný štít do 110 odvádí skvělou práci.
Dik taky pro zacatek myslim
super stroj dobrá volba