renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Deauville (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wencza
Vloženo 24.3.2014
Aktualizováno 13.2.2015
Zobrazeno 2 102x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Pohodlná cestovní motorka. Díky váze a měkčímu odpružení příjemný pocit "bezpečí".

Více fotografii

Motorka koupena od fazerius (Velké Meziříčí) - Dobré

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650: Obava z obtěžování vibracemi, zvlášť na dlouhých cestách.

První dojmy - Je to váha (243 kg), ale dá se poměrně dobře ovládat. Výhodou je slušný krouťák a zátah odspodu. Menší je samotný výkon (42Kw). Na kochačku nebo dlouhé pohodové cesty ideální, na zvedání na zadní vůbec...

Motorku bych doporučil pro - Pro nedivočáky, cestovatele, kochálisty...

Recenze

Původně byla volba poměrně jasná. BMW F650 GS. Něco na cestování hlavně na východ, co se dá finančně utáhnout a odveze mě to i do práce, do hor apod. A taky něco, co mě nezkušeného s pouhými 10 tis. za řídítky skutru s 11kw nevyprovodí z první zatáčky. Jenže kamarád s novější Deauvillkou mě nechal svézt a nějak se to zvrhlo...
Deauville je pověstná nesmrtelným kardanem, spolehlivostí, ale paradoxně taky nižší kvalitou zpracování kastle (výroba Španělsko), pohodlím a příjemným neagresivním zvukem. Je to odrazový můstek k Pan European, případně Goldwingu, proto u některých majitelů nevydrží dlouho.
Mezi negativa patří posaz na dlouhé cesty (nad 300km) pro vyšší postavy. Může za to malá vzdálenost mezi sedlem a stupačkami. Pokrčená kolena vybídnou jednou za čas zastavit, nebo na klidném úseku dát nohy na padáky ve stylu chopper. Je to nepohodlné, ale pro jiné části těla, takže si ulevíte a nemusíte stavět.
Chybí ukazatel paliva a často hledám šestku. Klasicky nedostačující je plexi (i to moje nadstandartní pro člověka 180 cm nestačí, v rovném posazu to mlátí do vrchu helmy). Naštěstí dělají ještě vyšší, tak se ho snad dočkám...
Pro všechny části těla (krom těch nohou na dálky) je posaz dobrý, možná by bodla řídítka o kousek výš, nástupce už je tak myslím má. Brzdy skvělé, drobné servisní věci dobře dostupné, spousta věcí, kvůli kterým nemá cenu jásat, ale když je potřeba, potěší...
Sporné jsou ty boční kufříky. Vypadá to pěkně, ale moc místa v tom není. V novější NTV 700 je to o kousek lepší, navíc s průchodem mezi nimi pro stan, nebo cokoliv.
Spotřeba: když to honím, tak kolem pěti litrů, když cestuju, do 4,5. Rekordní asketický pokus - 3,7. Této hodnoty se dá dosáhnout i normálním tempem při dlouhých cestách. Dojel jsem s touhle hodnotou až do Lvova :) Dojezd, než se přihlásí rezerva cca 320km. Pak už to chce hledat pumpu. Mělo by to ještě cca 50km dojet, ale na to nemám nervy. Na tlačení je to vyloženě nevhodný model. Už jsem se setkal s tím, že mi nějaká všímavá kočka řekla, že to vypadá jako skútr. Ale prý už si to vyslechl i borec s BMW K 1600 GTL, od té doby jsem klidný...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Machajda
Machajda napsal 25.06.20 v 18:44 9b.

Pěkně a trefně popsaná charakteristika

stefanik
stefanik napsal 22.11.14 v 14:58

kuzmič
kuzmič napsal 08.08.14 v 04:22 10b.

Ahoj, docela držák, mám dnes najeto téměř 130 tisíc, ale myslím si, že bude mít daleko víc...
Jinak Ukrajina dobrá..!!!

nekarlos
nekarlos napsal 25.03.14 v 06:46 10b.

Více komentářů



TOPlist