renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 125 Burgman (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jurashury
Vloženo 12.3.2014
Aktualizováno 12.3.2014
Zobrazeno 2 627x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


stříbrná pecka mezi skůtry.na pohled i funkčně hned zaujme-no prostě láska na první pohled

Motorka koupena od FIRMA:Moto-GP (Kutná Hora) - rychlé a vstřícné jednání na rovinu.Bez vytáček a s upřímností.

První dojmy - díky vysokému plexi jsem měl ze začátku problémy s orientací,ale během dvou dnů jsem si zvykl.Velice svižný dravec s přesností švýcarských hodinek jak motorově,tak konstrukčně.Díky své velikosti ho auta s respektem berou a rádi uhýbají,protože díky vyzáží se moto tváří velice dospěle.

Motorku bych doporučil pro - Mě je 37,takže si myslím,že je nejen pro mladý svou hbitostí.

Doplňky na motorce - veliké plexi

Recenze

Vybral jsem ho záměrně,protože ve své kategorii(rozuměj-vodník) myslím nemá konkurenci.Velice příjemný posez a díky své stabilitě sedí jako přikovanej,protože nádrž a baterka jsou pod podlahou.A vzhledem k 11-ti litrové nádrži a mnou naměřené spotřebě v maximálním zátahu 3,2 l/100 km má asi v podstatě neskutečný nevídaný dojezd. Ze začátku hned během tří dnů jsem najel poctivých 270 km,převážně trasy s průměrnou délkou okolo 25 km.Po ránu teplota okolo tří stupňů,ale díky vysokému plexi jsem v dostatečném závětří,takže i s jarní větrovkou v podstatě bez újmy.
Motor má vstřik,takže při jakýmkoli pohnutí plynem reaguje exelentně.Brzdy jsou asi velice dobrý,ale vzhledem k tomu,že jsem zatím jezdil v podstatě při ranních mrazících,tak jsem zatím opatrný.V podstatě ve větších rychlostech variátor přibržďuje bez plynu dostatečně.
Moto se cítí perfektně na okreskácch a a při průjezdech v obcích je jako beránek a svižnej a lehoulinkej vpřed i zpět.Dá se s ním i krásně kličkovat tak do 70 km/ h.Jezdím i po dálnici(R 6),kamiony sice předjedu,ale motoru to asi už moc nesvědčí.Né že by se nějak ničil,ale kvůli dlouhé výdrži si myslím,že držet dlouhodobě tachometrových 125,by se nemuselo časem vyplatit.Spíš sem to jen testoval.Jinak při jízdě nad 80 km tacho oproti GPS v navigaci kecá o 20 km.Takže při stálé jízdě tacho-125 znamená 105 km/h.Ale z pěknýho kopečka po R6 tacho ukázal i 140.Ale bylo to jen na zkoužku.
Už se těším na teplo a delší trasy,protože se domnívám,že Burgman 125 na dlouhý tratě se nezahanbí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PtrialM
PtrialM napsal 21.12.23 v 18:49 7b.

Super povídání, mám ten samý pocit ze svého Buráka

jurashury
jurashury napsal 28.02.15 v 01:12

takže:za rok 2014 najeto 9500 km převážně couračky do 100 km. Jen dvakrát delší jízda.
1/ byla do Plzně-cca 96 km a zpět.V podstatě pořád jsem držel heft skoro na max.Dle navi 104-106km/h jsem jel stále mimo město.(tacho 125).
2/ byla trasa do Sušice a zpět-celkem 324 km v podstatě bez přestávky,jen cesta tam byla otravnější pro spolujezdce.Že ho prý bolely slabiny,tak asi tři rychlý zastávky proběhly.Zpět jsem jel bez přestávky.Dle navi z lehkého kopečka do omezovače- 118 km/h.Nedoporučuju do omezovače,bo jak to "škube",tak to rychleji ničí řemen.Ale tacho 125-dle navi 105 se dá jet pořád.Mimochodem-s pasažérem(180kg) dle tacho 110km po rovince a kamiony s kolonama aut v dáli za námi.Zatim jen výměna zadní pneu a svíčky,jinak bez problémů.Musím jen podotknout,že jsem druhý majitel..Dával jsem závod s PCX...Při rozjezdu na stejno a od šedesátky jsem PCX viděl jen v zrcátku.Takže Burák je ve 125 dle mě nejlepší volba.

Více komentářů



TOPlist