Geniální motorka na třetí třídy a výlet kamkoli do normální krajiny (samozřejmě to není kroska
Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky) - Bezchybné
První dojmy - První dojem (přesednutí z kawa Z750): opravdu vysoká. Jinak i po třech letech jsem totálně nadšený.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kterým neimponuje absolutní rychlost, ale možnost dostat se do cíle jakoukoli cestou, kterou mám zrovna po ruce (nejlépe co nejužší a nezakroucenější), popřípadě podle chuti necestou;-).
Doplňky na motorce - koncovka RP, rozšíření plochy stojánku Touratech, zvýšení řidítek o 3cm KTM, hrazda KTM, kolečko 14T
Recenze
Chtěl jsem motorku, která bude zvládat třetí třídy a budu se moct podívat do krajiny, když bude chuť. Tahle naprosto perfektně splňuje požadavky. Kdyby měla pohodlnější sedlo (asi by se dalo vyřešit výměnou za nějaký aftermarktet), tak v pohodě i na delší výlety. S továrním sedlem to je tak do 200km po silnici. Pak mám zadek na šrot. Pokud člověk nesedí na prdeli a trochu na ní cvičí a sem tam si dá vložku ve stupačkách, tak se dá jezdit i od rána do večera;-D
A naprosto geniální je, že po pile na zakroucených třetích třídách si to střihnu přes polňačku nebo lesní cesou/necestou. Není to samozřejmě kroska, ale já zas nejsem v terénu žádný přeborník a kam se odvážím já, tak ktm stíhá naprosto s přehledem.
Výkonu to má do 100km/h na rozdávání.
Po několika enduro rally je to z mého pohledu nejlepší stroj na kombinaci zpevněný povrch/terén.
Jediné, co se tomu pro běžného jezdce dá vytknout, je zpřevodování. Moc se v tom nevyznám, ale proti např. DR 650 to má děsně krátké kvalty a člověk řadí prakticky neustále. Možná na závodní styl jízdy o.k., ale tam zatím nejsem a asi ani nikdy nebudu. Společně s dost výraznými vibracemi to je jediná vada na kráse a rozhodně se jí ještě hodně dlouho zbavovat nebudu.
Na druhé straně pro někoho, kdo nechce jezdit terén, to asi nedává až takový smysl. Honit jí jen po silnici by byly věčná škoda a to už by asi bylo lepší vzít SMC.
Zimní příprava
super stroj