renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint ST 1050 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kirja
Vloženo 9.3.2014
Aktualizováno 20.5.2022
Zobrazeno 2 839x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Co jiného napsat napsat, než to co si přečtete v každé recenzi, že je to takový kompromis mezi cesťákem a sportem. Nutno podotknout, že velmi povedený!

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: vrámci rozpočtu měl Triumph nejméně najeto a Fazer je sice dobrá motorka, ale hrozná tuctovka
Suzuki SV 1000S: Musel jsem se rozhodnout zda jet do Brna na Triumpha a nebo do Liberce na SVčko. Nakonec zvítězil Triumph

První dojmy - Ujel sem na ní zatim něco přes dvěstě km na cestě domů. Co mě hodně mile překvapilo je sedačka. Na to, že jsem neseděl na motorce třičtvrtě roku jsem zvládl celou cestu bez zastávky a když sem dojížděl cítil jsem spíš zkrácené šlachy v tříslech, než zadek. To je velký rozdíl proti mým předchozím motorkám. Jel jsem většinu cesty kolem 160+ :) a překvapila mě i spotřeba, která byla 6,5 l. K jízdě.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co chtějí hodně svižně cestovat. Dá se na ní honit na okreskách se SS i vyjet do dálek.

Doplňky na motorce - Vyšší plexy, vyhřívané rukojeti, origo kufry, tankvak, padáky, Trident výfuky.

Recenze

Motor je je nezáludný. Dole mi to přijde jak šestka,čekal jsem lepší zátah odspodu. Nahoře už je to ok. Zátah je jasně celkem plynulejší a o to míň záludný. Nahoře Zed táhl určitě více. Je pravda, že na naháči ten tah taky člověk trošku víc cítil...

Při brždění se předek trošku víc zhoupne, než jsem byl zvyklý. Jinak je fakt pohodlná. Na můj styl jízdy jí budu muset trošku přitvrdit. Má štelované přední vidlice i zadní pružina jde přitvrdit.

Brzdy jsou méně ostré. To je pro mě největší nezvyk.

EDIT1: motorka se mi začíná čím dál víc líbit a bavit mě! Neodolal jsem a zaplatil jsem 14000,- za funglovky Trident výfuky z UK! U nás se nedalo nic sehnat. Dle recenzí přidávají nejvíce koníků (8) a zvuk je taky super. Už se nemůžu dočkat, až je tam dám. Zvukově se mi nejvíce líbily D&D, ale ty jsou z USA a nemají homologaci.

Laďáky jsou namontované a je to brutááál.

Nechal jsem si taky zkontrolovat podvozek od kluků z HyperPro a potěšili mě. Tlumiče jsou naprosto v pohodě. Zadek byl akorát naštelovaný úplně do měkka. Je pravda, že původní majitel měl asi tak 2x víc kil . Takže jsme podvozek přitvrdili a jezdí (drží) to zase o něco lépe. Už jen obout nové pneumatiky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kirja
Kirja napsal 31.07.17 v 09:27

Byl jsem takový nerozhodný, jestli už není na čase ho poslat do světa, ale nakonec jsem si řekl ne. Ta motorka má svoje kouzlo a charisma. Je jí už 11 let a přesto si myslím vypadá moderně. Nejvíc je vidět zub času asi na budících. Pořád se mi stává, že ke mě někdo přijde a chce si o motorce povídat. Sice moc nejezdím a jsem spíš jezdec "kolem komína", srdce mě táhne k naháči, ale hlava říká, že tohle je naprosto vyvážený stroj. Super kompromis mezi výkonem a pohodlím. S vyšším plexi můžu (po něměckých dálnicích )jezdit zpřímeně dvěstě. Ten zvuk, když člověk zavře plyn a dojíždí třeba ke křižovatce, to je prostě nádhera, ten člověka taky nikdy neomrzí...

Jindra650
Jindra650 napsal 11.10.14 v 21:29

To je strasna potupa, nazvat zvuk trivalce podobnym dvouvalci Ale jinak je STcko bomba - vsechno je tam 3x

Lubos92
Lubos92 napsal 13.05.14 v 14:20

Pěkná .

VeFeRkin
VeFeRkin napsal 14.04.14 v 16:34

Gratuluji k rozhodnutí pořídit si tenhle super stroj. Ať slouží a kouzlí jen úsměv na tváři . Málo nás !!! Za mě 10.b

zmulin
zmulin napsal 10.04.14 v 12:10 10b.

Tahle se mi vždycky líbila a popisovaný úpravy zněj rozumně máš jasnejch 10b

Více komentářů



TOPlist