Žlutá, pohodlná, spolehlivá, honda.
První dojmy - Překvapil me zátah do 4teho rychlostního stupně a taky jizdní vlastnosti i přes to že se jedná o enduro-paskvil.
Motorku bych doporučil pro - Začínající motorkáři i menšího vzrůstu (ženy také samozřejmě), denní dojížděči, a lidé co mají rádi volnější tempo okresních spojovaček a občas lesní cestu.
Recenze
Motorku jsem si vybral jako první po tom co jsem dostal řidičák, bál jsem se začít na nějakém silnějším stroji a SLRko se namanulo náhodou za hodně slušný peníz a z rukou známého (starší pán co ji moc nehonil). Původní majitelka byla japonka žijící v Německu která na ní dojížděla do práce. Na podzim jsem si ji jel vyzkoušet. testovací jízda proběhla už za snežení a neměl jsem ani rukavice. Zmrzlej ale spokojenej jsem ji vzal (s takovým tím připlblým úsměvem kterej určitě znáte. :D).
První sezóna pro mě končila v podstatě tím že jsem SLRko koupil, potom jsem se párkrát projel a na zimu ubytoval pěkně v garáži zakonzervovanou. Na jaře jsem vyměnil olej, filtry a pár drobností. Moto neskutečně dobře jelo, novej olej utišil i chod motoru který mi ze začátku přišel krapet hlasitý. Najezdil jsem během roku zhruba 4 tisíce km, nespočetně krát jsem ji vzal i do práce (Liberec - Praha). Nejdříve jsem pokoušel jizdy po dálnici, ale po asi pátém přejezdu se ukázalo že tempo dalnice neni níc pro tuhle mašinu, zvlášť když veze mě (186cm, 90kg) + batoh (cca 15kg). Začal jsem jezdit všechny trasy pokud to šlo po okreskách, oživil jsem si aspoň orientaci bez mapy a GPSky. Celý rok Honda sloužila naprosto bez závad a i v ošklivém počasí, ve kterém jsem několikrát absolvoval výjíždky kolem 100km dlouhé vrněla jak má. Tuto sezónu jsem ukončil málem pádem na mokrém listí, ale naštěstí motorka vyvázla bez škrábance a ja jen s naraženou nohou.
Loňský rok jsem jezdil opět na kratší výlety, v hezkém počasí. Motorka ale začala sloužit spíše jako rychly a obratný dopravní prostředek po městě a okolí. I tak se mi podařilo najezdit vic jak 3 tisíce km.
Letos díky zimě která snad ani nebyla jsem měl možnost vyjet už teď na konci února. Musel jsem jen vyměnit asi stoletou baterii. Bohužel jsem podcenil zimní stání a během cesty se mi ufoukla zadní pneu, než jsem dojel na pumpu tak se utrhl ventilek u zadní duše a zůstal jsem stát na silnici mezi Chrastavou a Libercem. Naštěstí mě kamarád přijel naložit s dodávkou a odvezl mě do garáže kde motorka obdrží tenhle víkend novou duši.
Po zhruba 7 tisících kilometrech musím říct že motorka je skvěla na okresky, ale na dálnici nebo delší cesty není. Dá se prohnat i lehčím terénem. Hlavní sílu u této motorky však vidím ve spotřebě 4,5-5l/100km a v její univerzálnosti a lehkosti řízení i pro začátečníka. Kdo se chce naučit jezdit nebo chce dojíždět třeba do práce tak je moto ideální. Co se týče údržby tak jsem jen pravidelně měnil olej, filtry a kontroloval zda někde něco neteče (tlumiče).Motorka je pořád ve skvělé kondici i když kilometry na tachometru přibývají. Po vánocích jsem se rozhodl moto dát do prodeje a sháním něco více silničního. Všem kdo si SLR koupí a nebudu od ní čekat něco co není bude sloužit věrně a budou na ní vzpomínat s dávkou nostalgie a respektu.
Jsem moc rád že legenda pokracuje, Je to vyborna strojovna. At slouzi tak dobre jako me.
Ahoj včera jsem si tu tvou slr koupil a vůbec se za ty roky nezměnila(ani ten úsměv).Dlouhá na bikbike mě už unavila.Po první jízdě je ten přiblblý úsměv i u mne.
ahoj nevim jak je tvuj prodej aktualni ale schanim presne tenhle stroj kdyztak se ozvi dekuji :)
Ať dál dobře slouží 10b.