renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník WhiteHarry
Vloženo 4.3.2014
Aktualizováno 5.4.2015
Zobrazeno 3 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kráska, která neomrzela, ale uvolnila místo cestovnějšímu GS LC..

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Do ruky padla okamžitě, byl jsem zvyklý na dlouhý rozvor, velmi příjemné svezení díky vzpřímenější pozici za řidítky, své dělá ochota zrychlovat i na vyšší kvalty a ESA je bezva záležitost.

Motorku bych doporučil pro - Všem, kterým se líbí a chtějí univerzální stroj a jsou alespoň trochu vyježdění.

Doplňky na motorce - Původní majitel si pohrál..laďák Laser Titan Dual Sound, LED blinkry, origo kufry, padací protektory, sedlo na zakázku. Z výroby vyhřívané hefty, ESA, ABS...

Recenze

Příliš brzy na hodnocení, ale jistě brzy přijde a bude pozitivní skvělá náhrada za ZZR 1400, na kterou nedám dopustit, dala tolik radosti a jistoty. Káčko je jiné, ale radost umí bezesporu dávat také, těším se na pořádnou projížďku, v létě snad i nějaký výlet za čáru.

Tak je za mnou první větší projížďka...jsem velmi spokojený, řekl bych nadšený, největší rozdíl mezi ZZR1400 a Káčkem je v tom, že na čtrnáctce jsem musel jet mnohem rychleji, aby mě to bavilo, v rychlostech kolem stovky to byl ultraopruz, na báwu mě baví jezdit i legálními rychlostmi
no, je to roadster, není se co divit, na dálnici dělaná prostě není, tam si vyloženě libovavala Kawa. Ve finále tedy jezdím pomaleji. Až bude tepleji, těším se na zatáčky a dobrej asfalt, Káčko se v nich bude cítit velmi dobře, to už naznačilo dnes.
Na ZZR jsem měl origo laufy, teď si užívám Laser Titan Dual Sound, moc pěkný zvuk...hmmm. Abych ovšem jen nechválil, oproti velice kultivované ZZR je ve městě ucukaná, při rychlejší jízdě rezonují zrcátka, u kterých budu nejspíše řešit rozpětí, jsem zvyklý vidět to, co se za mnou děje. Zvuk nastartované mašiny je na místě takový nervózní, jeden by si myslel, že něco není v úplném pořádku a třeba ani není Co se týče akcelerace z fleku, je fantastická, na zelené jsem možná ještě rychlejší než na Kawě, ale to je spíše pocit, obě mašiny jsou jak stvořené pro sprint. I akcelerace při jízdě je vážně ohromující, nemusím u málo vytočené dvojky spojkovat jak jiných mašin, ta holka má fakt sílu, sbírá se hned, jak jí dáte napít.

Každou vyjížďkou sbírám dojmy, díky těm ze z té poslední, kdy bylo 20 nad nulou, mohu napsat, že v zatáčkách si to člověk užívá, vážně dobrý pocit. Brzdy nejsou ideální, dávkovatelnost už nějaký redaktor popsat v recenzi - nic nebo moc, dá se na to samozřejmě zvyknout, Káčku se nedá vytknout, že by nebrzdilo, ale takové to přibrždění není jako na ZZR, Kawa měla prostě lepší brzdy. Znovu jsem si dal dálniční vložku a tam se člověk fakt necítí, pokud mluvíme o nadlimitních rychlostech, nad 140 se musím přikrčit a jde to tak do těch 180, dvoustovka začíná být nepříjemná a při 240 jsem myslel, že mě to utrne hlavu, víc jsem prostě nedal, ale je fakt, že musím vyměnit helmu, vyklápěčka od Cabergu není na tuhle mašinu právě 2x ideální. Řekněme, že se toto testování samozřejmě událo v Německu Už jsem zmínil, že ZZR byla o poznání kultivovanější, to mě chybí, vše má své pro a proti, něco chybí, něco navíc potěší Znovu musím vyzdvihnout kardan - konečně nemusím prát a mazat řetěz (hlavní stojan jsem neměl, pak to až tak hrozné není), a nemusím hlídat napnutí a hlavně o něm člověk prakticky neví. Vyhřívané hefty jsou fajn, když začíná a končí sezóna a ESA je taky príma věc.

Helma zaměněna za Scorpion Exo 1000 E11...neskutečný rozdíl, nechápu, jak jsem mohl vydržet s tím Justissimem od Cabergu, absolutně nesrovnatelná aerodynamika, hlučnost, váha..tachometrových 260 v pohodě, v nové helmě dám v poho maximálku, o tom nepochybuju...vážně jsem nevěřil, že to bude takový mega rozdíl. Lituju, že jsem ji neměl už na předchozí mašině, ale na roadsteru je ta diference mnohem více znát.

K helmě pořízen Interphone F5XT, který byl okamžitě vyzkoušen na výletě do Alp. Přes počáteční problémy s umístěním repráčků říkám, že jsem zažil jinou dimenzi cestování. Je to pecka, nudné úseky jsme prokecali, říkali jsme si, kdy ten druhý může předjíždět, informovali se o stavu silnice, palivu atd. Není problém spárovat s mobilem a využít navigaci a nebo uskutečňovat hovory, těch jsem se ale rád vzdal.
Za 3 dny jsme s kámošem nalítali cca 1300km, počasí přálo, bylo to super. První nocleh v Braunau n. Inn, druhý ve Schladmingu, u kterého je známý Dachstein.
Mašina opět nezklamala, šlapala jak hodinky, předjíždění s ní je zábavou. Hned další den po příjezdu nezkazila zábavu ani na Dubé. Prostě spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
juristak
juristak napsal 27.04.15 v 20:53 10b.

spokojenost. da se jezdit klid i nater

černá
černá napsal 04.09.14 v 22:59 10b.

Super

nebrzdit
nebrzdit napsal 03.06.14 v 09:33 10b.

hezký

Clooney
Clooney napsal 10.04.14 v 10:19 10b.

tahle yellow je prostě TOP dobrá volba dávám ti 10

AndreaCBR
AndreaCBR napsal 31.03.14 v 21:57 10b.

Krásný a jistě komfortní bavoráček Užívejte krásného jara i celé sezony, a snad nejedné

Více komentářů



TOPlist