Pojízdná olejnička, motor nezničitelný, nemá rád podtáčení, ani přetáčení, spotřerba kolem 4l/100, spolehlivá motorka.
První dojmy - Motorku jsem koupil od souseda za pár šupů, byla ale dost dodělaá, celá byla nastříkaná barvou na podvozky at a přes to asi dalších 5barev, různě pobastlená, tlumiče z MZ, řídítka ze simsona enduro, zrcátka škoda 120, zvedlej podsedlovej rám...
Recenze
Na třindě jsem se jednou projel a hned sem jí celou rozebral. původní vzhled hranatých typů 632 atd se mi moc nelíbil, tak jsem sehnal díly na 640 a začal já s bastlením...Motorku jsem nastříkal čenou matovkou a zlaté doplňky. Původní zadní světlo jsem vyhodil a nahradil moderním LED světlem z Kswasaki. Místo origo nevzhledných blinkrů jsem koupil LEDkové a k nim vyrobil přerušovač. Originální palubku jsem také zahodil, udělal svoje držáky budíků a mezi tacho a otáčkoměr jsem dal budík s kontrolkami, vyrobený z palivoměru ze škody 120. Třinda dále dostala světla pro denní svícení (ty lepší ne čínské srágorky), digi. hodiny, měřák palubního napětí a elektronický otáčkoměr ze škodovky.
Třinda jezdí spolehlivě se spotřebou kolem 4litrů. Cestování s ní po dálnici je už moc - furt plnej plyn, 120km/h, ale vydržela to 100km v kuse. Vhodná spíš na domácí ježdění, do práce, na srazy atd.
Na fotkách nemám původní stav, ale přiložím odkaz na video kde je zachycen původní stav motorky:
Krásnej stroj. Zasluhuje 10b!!!
Vykuněná
Pekne si ju dal dokopy nech slúži jasných 10b
Taky jsem měl pár Jawiček
A vpomínky pouze v dobrém
10b