renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1300 R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník miligen
Vloženo 13.11.2013
Aktualizováno 1.5.2015
Zobrazeno 7 949x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Neskutečně silný stroj. Impozantní zátah!

Více fotografii

Motorka koupena od pan Šimáček - Perfektní. Ukázkový přístup jasné a čisté jednání.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: Boxera už jsem měl na GS, Chtěl jsem zkusit čtyřválec, ale nový model 2014 mne hodně láká :-)
KTM 990 SM-T: Nebyl jsem si jist kvalitou. Recenze byly vždy tak 50 na 50. Motorka je to nádherná.
Kawasaki Z 1000 SX: Ze dne na den mi připadala jako tuctovka :-(

První dojmy - Motocykl jsem již znal z testu. Do ruky mi padla až na druhý pocit :-) Mám s ni na sezonu 2014 velké plány. Tak uvidíme.

Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenějšího jezdce co chce na nějaký čas změnu a nechce "tuctovou" motorku.

Doplňky na motorce - Laděny výfuk, Rizoma kryt sedla, nádržky, stavitelné páčky, padáky .

Recenze



Po velice příjemném svezení na BMW R 1200 GS, které trvalo 5 let, jsem zatoužil po změně někam jinam. Rychleji, silněji. GSo byl super strojek, ale pořád platí, že nemá koule. Najel jsem na něm 36tis. Km po celé Evropě, nikdy nezklamalo, ale fun faktor žádný.
Káčko je v tomto někde jinde. Jezdec i zkušený, se musí opět znovu učit. Tam kde jste dříve jeli 100Km v hodině, jede teď 130 a vůbec Vám to nepřijde divné. Poznáte to až když může být pozdě. Už jsem to poznal i já. Naštěstí nic nejelo v protisměru.
Jezdím v drtivé většině sám, tak spolujezdce neřeším. Motorku jsem koupil s max. výbavou a víc nic nepotřebuji.
Motorka byla koupena v Inveltu Praha. Dle VIN prověřeno zpětně, vše sedělo. Jen je potřeba provést jednu svolávací akci, která bude provedena z jara v Renocar Brno. Po koupi jsem nechal pro jistou vyměnit motorový olej, filtry, olej v kardanu, brzdovou kapalinu a napíchl na diagnostiku, vše v pořádku.
Servis při 26tis km obsahoval:
Motorový olej CASTROL POWER 1 Racing 4T 5W40 4L x 350Kč
Olejový filtr MAHLE OC 619 350Kč
Vzduchový filtr BMW číslo dílu 13717713428 890Kč
Brzdová kapalina CASTROL DOT4 100Kč
Olej v koncovém převodu CASTROL Syntrax Limited Slip 75W140 API GL5 100Kč
Předchozí majitel nechal polepit některé díly folií. Motorka vypadá mnohem lépe než v originál stavu, nicméně kvalita polepů je mizerná. Budu řešit přes zimu buď lakem, nebo lepšími polepi.
Na motorce jsem najel zatím 570 Km. Spotřeba byla 5,7 litrů a nějak jsem se nekontroloval. Káčko táhne krásně lineárně bez jakýkoliv kopanců. V jeden den jsem najel 300 Km a bez problému.
Update:
27.12.2013 jsem se ještě svezl. Foukal šílený vítr, ale zima nebyla. Najeto 155 Km a to byly poslední kilometry v roce 2013.
12.1.2014 První vyjížďka této sezóny. Najeto jen 70 km kvůli chladu, ale na uspokojení absence ježdění stačilo. Zároveň test kamery Contour HD na přilbě. Krátké video se chystá
K 2.7.2014 najelo 31085 Km. Provedená svolávací akce a během krátkého období budu měnit pneu. Budu přecházet z Dunlop na Perelli Angel GT. Pár postřehů k motorce:
- motor je neskutečný a ten zátah mne pořád překvapuje
- dlouhodobá spotřeba 5,5l
- ani kapku oleje si motor zatím nevzal (najeto cca 5500 Km od poslední výměny)
- BMW neumí udělat převodovku,
Tak k 8.10.2014 najeto bez sebemenších problémů 35700 Km. Budu řešit další servis po 10tis. V červenci jsem nakonec přezul na Dunlop Qualifier II a guma vydržela cca 5 tis km a celkově nic moc. Klouže a za mokra je úplně na nic. Pravděpodobně teď opravdu zkusím ty Pirelli Angel.



S motorkou jsem projel Maďarsko, Slovinsko, Rakousko, Itálii a suprově mne povozila. Stále mne fascinuje motor a ten impozantní zátah. Nejvíce jsem za den najel 610 Km a kolena mne značně bolely, ale to bude už asi věkem
Dokoupil jsem karbonový štítek a je to lepší, než původní, jelikož mi to hnalo vítr rovnou do "ksichtu" a rezonance byly nesnesitelné.
Celkově jsem stále moc spokojen. Trochu pokukuji po více cestovatelském stroji, ale zati mne nic neuchvátilo tak, abych tuto lokomotivu prodal.
Dlouhodobá spotřeba 5,3.



Tak sezona stále nekončí. Zatím najeto 12 tis. Km a bez jediného problému. Proběhla výměna baterie a další servis.



PRODÁNO

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
miligen
miligen napsal 01.08.14 v 01:21

Držák navigace je original od BMW navigator IV.

twinrider
twinrider napsal 27.07.14 v 19:53

taky bych chtěl mít dlouhodobou spotřebu jako ty , můžu vědět, co je to za držák navigace?

Lubos92
Lubos92 napsal 14.01.14 v 18:54

Pěkná .

motojanie
motojanie napsal 01.01.14 v 15:50 10b.

Moc krásná, ať slouží 10b.

honzas77
honzas77 napsal 15.11.13 v 22:56

Tenhle model a samozřejmě také S vnímám jako jeden z nejlepších. Na dlouhou dobu nemám důvod řešit jiný stroj. Je to návykovej cajk.
A ten tvůj ještě ke všemu dost dobře vypadá!

Více komentářů



TOPlist