renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AJ-Rimmer
Vloženo 3.11.2013
Aktualizováno 4.3.2020
Zobrazeno 2 964x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nějak tíhnu ke klasice. I po 17 letech je to dobrej kus motorky.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660Z Tenere: XTčko už jsem měl a bylo to dobré, ale nakonec rozhodla chuť zkusit dvouvál

První dojmy - Po prvním usednutí a natočení jsem byl hned pocitově na Dakaru :). Fakt...ta motorka je pořád dobrá. Dobrej posez a široká řídítka plus slušná ochrana proti nepřízni počasí, výška akorát.

Motorku bych doporučil pro - Doporučit mohu každému, kdo má rád klasiku, dva válce, nemusí moc elektroniku a hledá moto pro všechno.

Recenze

Táhne mě to sice ven do bláta a na tratě, moc rád bych se ještě než bude pozdě naučil trochu enduro a tak trápím DR350, ale chybělo mi cestování a výlety a vlastně i jízda do práce a tak...
Koukal jsem po oranžovejch LC4, 690 Enduro. Potrápil jsem BMW G650 Sertao a vzpomínal jsem na "mrtvé" XTčko. Peněženka říkala nech si zajít chuť na větší a nové GS, Varan mě nechytil (i když je to supr mašina) a pak jsem ji uviděl a bylo rozhodnuto.
Ta dvě kukadla a tvary jak z Dakaru konce 80 let, hromady pozitivních recenzí a spolehlivost, proto je teď moje.
Jezdím na ní do práce, na nákupy, okolo komína a dal jsem i 680km za den bez problémů, i v terénu je dobrá. Leju benzín, měním olej, filtry a gumy a ona si spokojeně jezdí.
Není to na palbu, ale cestuje se pohodlně i 130 km/h. V zatáčkách se na ní jezdí jako na 20 let starý motorce, ale žádná hrůza...tu motorku tenkrát fakt neodflákli.
Mám ji vlastně v "plný palbě" Touratech Zega kufry a top case, padáky. Pierburg pumpa, vysoké plexi atd...

Jsem zvědavej kdy Honda pochopí, že jí musí postavit znova.

Tak Honda konečně pochopila, snad se na nové brzo svezu. Na pohled je nová hezká...nejlepší by bylo mít v garáži obě.
Nová, zvláště ta ADV Sport je fakt nádherná, jen ta cena...prozatím neprodávám, jen jsem udělal větší servis a vyměnil původní koncovku výfuku za Leo Vince (super zvuk a pocitově lepší zátah) a také konečně přidělal SW Motech stupačky...doporučuji. Plánuji také něco udělat s tlumiči (předek asi nové progresivní pružiny a zadek komplet nový). Uvidíme.
Také mě moc láká, AT vybavit užší maskou a nějakým továrním lakem (REPSOL asi)
Léto 2018 : pod tlakem blížící se akce na Ukrajině jsem se pustil do většího servisu, nakonec jsem vyměnil komplet ložiska přepákování, kola, krku řízení (mj. původní z výroby) a repasoval jsem přední brzdy + výměna původních hadic za pancéřované a přední tlumiče (nový olej a progresivní pružiny).
Výsledek je : tlumiče o mnoho lepší, brzdy tak nějak pořád nic moc.

Jaro 2020: po havárii na ostrém enduru jsem měl 2019 čas na AT. Nakonec jsem se pustil do celkového servisu a přestavby na "rally" styl, vyměnil jsem zadní tlumič za Hyperpro, ložiska na kyvce. Servis prodělal také motor i karburace. Instaloval jsem nová řidítka a masku Boano racing, vyhřívané gripy, Acerbis kryty páček. Vcelku masakr, doporučuji jen pro magory jako jsem já. Výsledek je ale moc pěkný.


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Guga
Guga napsal 04.03.20 v 19:39 10b.

Hezky pěkně

Radus88
Radus88 napsal 04.03.20 v 14:52 10b.

Radus88
Radus88 napsal 04.03.20 v 14:51

Tak to je fakt super přestavba

radek89
radek89 napsal 11.07.17 v 14:44

paráda

Mann
Mann napsal 14.10.15 v 19:08 10b.

To si piš, že je to dobrej kus motorky, jen dodám univerzální motorky

Více komentářů



TOPlist