krásný stroj a po upravení výfuku i solidní zvuk a solidní vibrace
První dojmy - motorka měla delší vidle a později i předkopy a člověk šťasten že zatáhl a zaburácel a trochu i plamenně uprdl musel rychle brzdit aby nevylítl ze zatáčky , po absolutním prokroucení plynu dobrý zátah , jinak horší brzdy , solidní vibrace , seříznutí výměna výfuku vyžaduje ůpravu trysek a mělo by i sání ale s tim bývá problem proto tam ty hrozný kola plastový filtrový zůstávaj...
Motorku bych doporučil pro - klidný rebel
Recenze
chtěl jsem konečně silnýho velkoobjemovýho chopperu a jelikož jsem chtěl zůstat věrný vulkanu tak jsem volil to nejlevnější vn 1500 z té první řady
vždy jsem měl na něm rád ten zatáh , naopak mě vadila převodovka ale na pětku se dalo vskutku jet od 40km/h až po max s přijemným klapáním , ale je lepší si odtahat každý kvalt , to už na to musí být cit ve všech oudech
nejlepší je si s ní vychutnávat okresky ne moc prudké zatáčky a ne moc zbytečné stoupáky..
cestování tedy příjemné i na delší kus dálnice to už jak každého vkus..
Zdarec. Mám rok 96. Najeto 232 tis. km bez GO. Jen jednou mi odešel brzdový spínač na přední brzdě a letos jsem kupoval novou řídící jednotku za 2 tis. Objel jsem s ní před 4 roky Evropu kolem pobřeží až k Atlantiku. Za 26 dní 11067 km. Ani jednou nevynechala. Postavil ji , jako jediného Japonce Jesse James. Neuvěřitelný držák a dříč. Jen si už bere olej, ale to se dá po takovém výkonu odpustit. Spotřeba 4,2 l na stovku. Dostával jsem za ni na benzince výměnou Audinu v kombíku. Ani na okamžik jsem nezauvažoval a Němec se jen usmál a pochopil.
Pěkné moto za 10 bodů
Parádní strojovna.
Krásný...stejnýho Vulkána jsem viděl na srazu v Dachovech, přijel na něm nějakej Němec...