renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 600 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SojkinXR6R
Vloženo 16.9.2013
Aktualizováno 14.1.2019
Zobrazeno 4 360x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sice už jí dávno předběhli novější stroje, ale nikdo jí nevezme to, proč se jí říká průkopník ostrýho endura. Na koncepci tohoto stroje upaluje holka slušně...zvlášť když se jí dá co potřebuje. Za mýho vlastnictví sem jí vlastně zachránil před smrtí...

Více fotografii

Výška jezdce: 169 cm

První dojmy - Je to kladivo k neutahání a první dojmy ... to už si ani nepamatuju, těch dojmů bylo... ve směs kladný, akorát žrala olej..

Doplňky na motorce - FMF koncovka,

Recenze

Chtěl sem nenáročnej stroj na údržbu, jedna z kultovních ikon endura. Spokojenost. Ikdyž s mojí postavou /170cm/ sem si na manévrování a přátelení v zapeklitých situacích musel chvíli zvykat, ale odměna byla sladká. I na svou váhu /udává se 128 suchá/ se sní dá vesele jezdit kam se zachce, jen musí mít borec trochu fyzičku a vědět jak se motorka zachová támhle na tom kořenu apod :D

Jen sem neměl štěstí na kupce, prostě kokot co to vodjezdil a pak to prodal dál, že prej dá ruku do ohně za motor - škoda že jí tam nedal :D

Krátce po prodeji při zvykání si na mašinu sem zjistil že asi papá olej, pak mi to potvrdili i kámoši, že když přidám tak se za mnou uděláčerný kolečko jak za nějakým mašínfírou :D Nic jinýho to nedělalo, jen to žralo trochu olej, tak sem asi půl roku dolíval, motorka si velebila stále na nový olej, to mě aspoň uklidňovalo - protože tahle motorka nic jiného než dobrý olej vlastně nechce. no a pak přišla ztráta komprese, takže motor vyškubnutej z rámu a danej ke známýmu i zde zaregistrovanému - Hikawa - tímto děkuji !! Vemu to z vršku - jak jinak - gufera zpuchřelý na sračku, ventily a vačka v naprostém pořádku - naštěstí. Píst nic moc / po 13-14 letech co bys chtěl / a jedna větší rýha ve vložce válce. Takže nová pístní sada kovanýho Wiseca od Gelnara. A nová vložka válce, zabroušení ventilů a hlavy - karbonu tam bylo dost. Pak ještě spojka začla klouzat, takže se to hodilo do cajku. No a od tý doby nalitej předepsanej 10W40 /Repsol off-road/ a jen sem se modlil aby tlaky nešli dolů na kliku... K dnešku motor cca 2-3 roky po repasi vršku maká řekl bych slušně, na to jak je to velký vzducháč tak zvuky nijak nerozptylující :)

23.11.2015
Dlouho už sem tu o XRku neškrábal, tak to trochu oživim. Trošku sem toho Hikawu přechválil o pár řádků výše, ale což, motor začal rosit, tak sem se rozhodl přetěsnit. Nakoupili se zas nějaký cajky, těsnění, ložiska na vačku, rozvoďák a vodící lišty. Nevěřil bych jak ten motor po tomhle servisu dokázal ,,ztichnout" /na vzducháče/. Prostě ještě nějaká práce tam byla, po tom všem už sem si řek, že si tohle kurevský japonský kladivo zaslouží něco víc, že by komplet repase ?? Ne, teda ano, kromě spodku motoru, takže rám, podvozek, kola /motárdový - nově nalakovaný, nové výplety, ložiska, lakované středy, to samý endurový kola/ a všechny ostatní serepetičky. Jde to hodně pomalu, poňáč motorek je víc, času už moc ne, ale motorky zásadně, zatím, neprodávám, ty si nechávám a jezdím na nich. XRo je momentálně ve stádiu stojánek-na něm rám-v rámu opískovaný motor-nasazená nalakovaná kyvka-vsunuty brejle s osou řízení. Všechny ostaní díly sou mnou ručně zrepasovaný, lakovaný, až na některý komaxity, vše je připraveno, jen to složit, ale trvá to.. Hodím sem někdy pár fotek ať je představa. Jinak mě teď někdo možná bude hanit, ale až to bude v cajku, bude to hlavně obutý na motárdech, nebude to žádnej honič supersportů, ale takovej odkaz starýho závodního endura ploužící se ve svižnym tempu po okreskách, do terénu je přeci 2T :) Poslední 2 fotky jsou těsně před tim než sem to rozložil, ale jako nástřel jak to bude zhruba vypadat myslim docela ujde :)

5.4. 2016
Tak sem tu zase s malou aktualizací týhle vobludy, která spatřila světlo světa poprvé v r. 97 a podruhé teď na jaře roku 2017 /20 let :D to sem to trefil / po skoro 3-letym povalování se v krabicích, rozčtvrcená na několik dílů, které postupně procházeli mýma rukama a dostávali svou finální podobu. Nejsem žádnej expert, takže renovace probíhala v rámci dovedností a zkušeností, ale s dosavadním výsledkem sem spokojen a doufám že i Vám kolegům se bude líbit :) Dotažený do tip ťop konce, tak jak bych chtěl, to ještě úplně není, jako např. 32Omm kotouč, lak nádrže, ale jinak se na ní už dá hezky svést.

14.1.2019
Přidány fotky s motárdovými a konečně dodělanými i endurovými originál koly. Motorka šlape jako hodinky, máme se dobře... :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SojkinXR6R
SojkinXR6R napsal 01.04.16 v 06:43

Díky, vyřídím jí to holce japonský :)

bewec
bewec napsal 31.03.16 v 22:40

más skutečnou mašinu

Dominie
Dominie napsal 07.01.16 v 14:26 10b.

Krásná

SojkinXR6R
SojkinXR6R napsal 03.12.15 v 14:32

Ahoj, díky hoši !

Lubos92
Lubos92 napsal 03.12.15 v 11:56

Ahoj; pěkná .

Více komentářů



TOPlist