renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 125 L (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KimiMaro210
Vloženo 25.8.2013
Aktualizováno 25.8.2013
Zobrazeno 2 252x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Nejlepší motorka pro začátečníky, úsporná, ovladatelná, bezúdržbová.

První dojmy - Motorku jsem si koupil pod delšim uvažovánim, enduro nebo silnici, nakonec tedy vyhrálo, enduro. Je ovladatelná, ale trochu bez výkonu s její 8kW a 80km/h z Německa, vyndal se kroužek v karbeci, ale oni moc zvýšení výkonu asppon se pak dalo trochu brát zaplin konečně, při velkém týrání se dostane přes 100km/h. Motorka je pro mě malá a do ruky mi moc nepadne.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji spíše klukům s řidickým oprávněním A1.

Doplňky na motorce - Vše originál, vč boxu na nářadí, a zadního držáku. A moje vychytávka je zásuvka 12V (zapalovač)

Recenze

Motorku jsem si koupil díky "výborným" českým silnicím, jak všichni víme v česku naše silnice nic hezkého, takže jsem uvažoval a zvažoval všechny možnosti, každopádně jsem se rozhodl, že na tydle silnice se silniční motorkou nemohu, po mích zkušenostech na NSR125.

Takže jsem, ačkoliv nerad, po několika tisících kilometrů najetých na 2T od Babbety přes 350 až do NSR125 přesedlal na 4T nikdy mi tydle motorky neseděli aspon né s takle malím výkonem, ale už jsems i zvykl, motorku mam ani né měsíc a za tu dobu jsem najel 1300km. Motorka je velice bez údržbová, po koupi jsem pouze vyčistil papírový vzduchový filt který se schovává pod sedačkou, a dostanete se k němo přes boční plasty a odšroubováním sedačky to činí 4 šroubky, a pak samotnej vzduchovej box má asi 4, poté jsem vyměnil olej, vešelo se ho tam něco kolem 500ml "Motul 15w40" motorka si na ten olej nestěžuje, překvapivě :D Po 1000 jsem dolejval asi 100ml. Motorka furt překvapivě šlape dobře sednu a jedu, akorád vždycky než se zahřeje to chvíli trvá. Při delších výletech sebou pořád vrtim a přesedam k spolujezdci protože je to pro mě strašně nízké. Motorka krásné sedí na silnici v zatáčkách, menší štěrk a terén jí taky nedělaj problém, do většího terénu se s jejíma 119kg moc nedá a má nízko povozek, což ale bohatě stačí na polní cesty, moto však uspokojí studendy s její spotřebou do 4L/100km což je skvělé. Ve dvouch se motorka ovládá taky dobře stejně jako v jednom, poku zaváma nesedí dva metry v podobě 100kg. Moto mě nikdy nenechala, a funkci nakoupit a zase zpět plní skvělě, díky držáku za spoluzdcem který má unést 5kg ale vezl jsem tam i celý plato staropramenu a v pohodě. S motorkou bych asi ČR neopustil ale na cestování po ČR a na naučení se pro 16ti leté kluky dobrá mašinka :) Každopádně výlety jezdím s GS65 a HD "uprava pdole svýho" 1300 a pokud se jede podle předpisů tak mi neujedou ani když vezu spolujezdce.

Motorku hednotim na stupnici od 1 do 10 a dostává 6,6! Město a vesnice to je její rajon.

a ještwě menší poznám na dalnici jsem s ní jel z Prahy16 do Rokycan v dešti ve dvou a nic zlého pořád pravej pruh a jízda na pohodu, na dálnici má šanci asi jako kamiony.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist