renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 custom (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník zahri
Vloženo 31.7.2013
Aktualizováno 17.8.2017
Zobrazeno 2 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Univerzalnejsia motorka nez som cakal. Pre mna prijemne prekvapenie.

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: GSR ma menej linearnu krivku motora a preto viac zabavi. Taktiez mi je znacka Suzuki srdcu blizsia
Suzuki GSX 1400: Hladal som co najvacsi univerzal a GSX je na to priliz tazka.

První dojmy - Po presedlani z BMW R1150R som sa citil akokeby som presadol na bicykel. To plati ale iba pre hmotnost a pohodlie. Moto je prijemnym prekvapenim, do 7tis ot./min je to turista a nad sa prebudza GSX-R. Zadok je rozhyckany z BMW takze pohodlie ma trocha sklamalo ale to vyriesi vymena sedla. Dalsim prijemnym prekvapenim bola spotreba ktora je bezne 4,5l/100km a to jazdim prevazne s priatelkou.

Motorku bych doporučil pro - Odporucam ludom co hladaju univerzalnu motorku. Nie je to prestiz ale GSR nema kazdy druhy ako je to s Hornetom i ked nemozem povedat ze Hornet je horsi. Mna zatial ani nesklamala ani nezradila a myslim ze este nejaku chvilu ostane doma.

Doplňky na motorce - 3 kufre givi, plexi puig, ladak GPR Ghost, Rizoma riaditka, Titax packy, zrkadla na koncoch riaditok, v policke uz cakaju givi padaky, KN vzduchac

Recenze

Ak neratam nizke kubaturi tak som sa posunul od vysnenej GSX-R 750 K2 k BMW R1150R. Presedlaval som kvoli pohodliu a chuti cestovat ale pri BMW som sa nevedel ist previest iba tak pre radost. Preto slo BMW z domu a uvazoval som co dalej.
Nevedel som ci ostat pri velkej kubature alebo ist k niecomu mensiemu. Kedze som hladal motorku s ktorou zvladneme dovolenku s priatelkou, bude ma vediet zabavit pri kratkom vyjazde a nereptala by pri dochadzani do prace tak som velku kubaturu zavrhol.
Versys a VStrom su skor turisti a nevedel som si predstavit dochadzanie do prace a rychle "vyblbnutie sa" takze prisiel dalsi skrt. Z toho mi vzislo ze to bude musiet byt Hornet Fazer alebo GSR. Pre mna mala GSR na vrch kvoli dizajnu, ukazovatelovi zaradenej rychlosti v serii prejave motora a iste aj kvoli prislusnosti k znacke.

Kupil som velmi zachovalu motorku kupovanu na SVK ktora mala vymenene rajdy a packy a originalne diely som dostal k tomu. Mozem teda povedat ze takmer v povodnom stave.

Moje doterajsie skusenosti a postrehy po cca 2000km:
-brzdy -na moj vkus slabe, chcem to riesit vymenou platniciek za brembo a nahodenim pancierovych hadic
-motor - turista a sportovec v jednej osobe
-podvozok - mam ho nastaveny pomerne tvrdo a zatial ma nijako nepotopil ani nezradil pricom este sa da pritvrdit, nevidim v tom vsak zatial zmysel
-ovladatelnost -po skusenosti s jogurtom si nemyslim ze by sa dalo napisat na nahac ze je zle ovladatelny pri beznom vyuziti
-spolujazdkyna -nestazuje sa :)
-ulozny priestor -pod sedlom je lekarnicka a to je vsetko, este by som tam rad dal vestu ale nie som si isty ci sa este vojde
-spotreba -4,5 - 5 l/100km , ak by sa tahalo za plyn viac tak myslim ze sa da dostat aj k 7 ale nie pri mojom style jazdy
-poruchy nemala ani predomnou ani odkedy ju mam

od kupi uz presla nejaka doba a pribudli zrkadla do koncov riaditok, drziaky na vsetky 3 kufre givi + kufre givi, vyfuk GPR Ghost hlinik, plexi . . . a este hadam co to pribudne :))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zahri
zahri napsal 19.08.17 v 08:23

Bure-motorkar: Dakujem. GSR uz je 2 roky v druhych rukach a dufam ze v takom stave v akom odchadzala. Nemozem na tu motorku povedat krive slovo a keby idem do naked 600ccm tak favoriti by boli GSR a Street Triple R.. GSR nemala problem s dochadzanim do prace, vyletom do HR a ani s obcasnou vikendovou palbou.. prisiel prirastok tak som ju predal v domnienke ze to tak bude lepsie kedze nebude cas na jazdenie a nech nepada na hodnote.. rok som jazdil XMax 250.. do prace super a celkovo v meste ovela lepsie a praktickejsie vozenie ako GSR.. dlhsi vyjazd pohodlnejsi ale bez emocii a vyblbnut sa na tom nedalo.. potom som mal Hornet S.. posed mne osobne nesedel.. nejak si do toho clovek sadol a stale sa zosunul na jednu polohu kde to mozno bolo najlepsie pre jazdne vlastnosti ale take typicke ala honda ze nedovoli cloveku robit co chce sam ale urobi to z neho dobreho jazdca (v ramci moznosti).. motor horneta sa mi zdalo ze ide lepsie po plyne - po otoceni heftu vybehli otacky takmer okamzite, pri GSR tam bola nejaka odmlka (mozno len moj pocit).. Hornet ostal doma na 100km a potom siel ku kamaratovi kedze sa mi crtala kupa TL 1000 S ktora nakoniec nevysla a kedze som slubil kamaratovi Hornet tak som nechcel cuknut spat.. a podarilo sa mi zohnat luxusnu SV 1000 S.. teraz je teda doma konecne vytuzeny 1000ccm 2val.. nie je to pohodlne ako GSR a pod sedlo dam toho este menej ako na GSR.. v meste je to des a uvidime ci sa bude dat zvladnut dovolenka ktora sa hadam podari buduci rok.. ked si to vezmem vo vseobecnosti tak GSR bola univerzalnejsia a vyuzitelnejsia ako SV.. SV je o emociach hlavne vdaka tomu motoru pocnuc zvukom konciac zatahom.. na GSR sa ale odvezie aj clovek co ma cerstvo spraveny vodicak a ta motorka mu bude postacovat este peknych par rokov bez toho aby sa mal na co stazovat..

Bure-motorkář
Bure-motorkář napsal 17.08.17 v 16:46

Trochu jsem pátral v paměti nad slovenštinou, ale dal jsem to Hezky napsaná recenze.
Hodně dalších km bez nehod

zahri
zahri napsal 10.05.17 v 17:03

devmixil: pozeram dost neskoro ze niekto pisal ale hadam tvoj dotaz pomoze niekomu inemu..

moja polovicka ma rada motorky a rada jazdi ako spolujazdec.. ked bola doma gsr tak najdlhsi vylet bol do Chorvatska cez Bosnu a nazad cez Nemecko.. dokopy cca 3000km s tym ze denny rekord bol do 500km .. stale je to pohodlie spojene aj s laskou k motorkam.. cim vyssia je tym viac odpustis.. GSR je super univerzalna motorka.. da sa na tom chodit cely rok do prace, cez vikend vyfukat hlavu na horskych prechodoch a raz -dva krat rocne vybehnut na nejaku dovolenku kedy sa denne moze kludne urobit aj 500km bez pocitu unavy.. pre nenarocneho cloveka je to motorka na ktoru ked sadne tak nikdy v zivote nebude nuteny pre zmenu.. ja som ju predal pretoze sa nam narodila dcerka.. kupil som si Yamahu XMAX 250 a dufal som ze mi to vynahradi troska motorku a bude to lepsie na dochadzanie do prace.. jednoznacne musim uznat ze skuter je do mesta podstatne lepsi ako naked.. na druhej strane ked som siel na cestu cca 200km tak cesta bola sice pohodlna, ale monotonna a nudna.. preto mi pomalicky zacalo vrtat v hlave ze by som rad mal nejaku motorku ktoru budem mat len na par jazd rocne cez vikend.. tak som hladal velky dvojvalec :) .. ja som z tych co su stale nespokojny a ked maju nieco dlhsie tak bud do toho stale pchaju peniaze na doplnkoch alebo ked uz nie je kam ist dalej tak to predam a kupim nieco ine :) ak by som bol povahy ako moj kamarat ktory uz niekolko rokov jazdi na hornete tak by som bol myslim stale vysmiaty.. len ta moja nekludna dusa dovolila predat motorku ktora mi sedela a ktora sa mi este aj dnes dizajnovo paci :)

devmixil
devmixil napsal 13.01.15 v 08:13

Hezká recenze .. Jak je spokojený tvůj baťůžek,kolik jste dali společně nejdelší výlet ? Přeji všechny další km bez nehody !

Více komentářů



TOPlist