Bohužel 27.6.2017 prodána.
Ve všech ohledech nejlepší bike co jsem kdy měl. Motor k neutahání, velmi silné brzdy a skvělý podvozek dávají dohromady hodně velkou porci zábavy. Díky použitým komponentům má člověk pocit, že se motorka ovládá úplně sama a
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: chyběl mi fun faktor, který chybí většině 4V. Motorka která nenadchne ani nezklame
Triumph Speed Triple: Neměl jsem šanci se svést a cenovka vysoká
KTM 990 SuperDuke: Ve všech ohledech skvělá motorka, ale oproti tuonu daleko vyšší cena
První dojmy - Už při první jízdě mi krásně sedla do ruky. Uvolněný posez, skvělá ovladatelnost a tah motoru už od spodních otáček jsem si hned zamiloval. Bohužel špatná přední guma udělala taky svoje a po přezutí na novou se to všechno ještě zlepšilo a už jí není opravdu co vytknout.
Motorku bych doporučil pro - určitě pro někoho kdo už má něco najeto, protože tohle už umí nakopat
Recenze
Jestli něco italové umí tak jsou to motorky, protože tenhle bike nemá snad jedinou věc, která by mi nějak vadila a při jízdě na něm má člověk pocit, že je s tou motorkou jedno tělo, protože udělá přesně to na co člověk jenom pomyslí.
Pokud někdy někdo řekl, že dvouválcový motor nejede nebo, že je nudný, tak se nesvezl na tomhle biku. Tím, že to má úhel válců 60stupňů místo klasický 90 jako má většina 2V je motor daleko točivější a to co předvede v 7 tisících je paráda a pokud v těchto otáčkách vemete trošku víc za plyn tak se vám na dvojku zvedne na záda a ani se o to nemusíte snažit a to je to co mě na tom biku baví nejvíc.
Ovladatelnost je naprosto úžasná, díky celkem širokým řídítkům už v originálu se motorka vodí jako šestka a na okruhu je překlápění ze strany na stranu jenom otázka pomyšlení. V zatáčkách je tak rychlá, že jsem si občas málem stříknul do kalhot, když jsem vlítnul do zatáčky kde se mrdal nějaký pilot na SS, ale s tuňákem i ve velkym náklonu změníte směr a na výjedu už majitel SS nechápe co ho to předjelo .
Už před rokem se mi dostalo jedno stejné tuono pod ruku, ale mám pocit, že to byla uplně jiná motorka, spíš bandit s motorem SV650. Jsem rád, že jsem jí nezavrhnul a dál jí druhou šanci.
1.8.2013 - Už za sebou máte nějaké kilometry a hlavně celodenní jízdy v Mostě a musím říct, že tuňáček nezklamal a naopak neskutečně překvapil svojí ovladatelnost v zatáčkách. Čekal jsem, že oproti ZX-6R budu pomalejší, ale opak se stal pravdou a čas 1:56.851 mi udělal opravdovou radost.
paradny bike Buraku!
Parádní dělobuch Super fotky
Perfektní volba, skvělej stroj Ať dělá pořádnou radost
10b
Pěkně si to na tom tuňáku dáváš. Ať Ti dělá jen radost a hlavně bez nehod. M.