renocar_unor

Vlastník Boro65
Vloženo 20.6.2013
Aktualizováno 15.3.2018

Výborně ovladatelná, snese lehčí terén, dobře snáší české silnice a výmoly

Motorka koupena od LZ-MOTO - Rychlé jednání, co slíbil to splnil, spokojenost, doporučuji

Honda XL 650V Transalp: Přišlo mi lepší evropská značka, navíc hodně rozšířená a spolehlivá

První dojmy - Na první svezení pohodlná, poslušná a nejančí. Slabší výkona ale postačující na cestování. Po městě hbytá, v lehkém terénu bezproblémová. Umím si představit že na tereních gumách snese i větší zátěž, to jsem ale nezkoušel, jezdim na Metzeler Tourance takže spíš cestovní kochačka :-)

Nejdříve jsem si musel zvyknout na měké pérování, hlavně při brždění jde hodně na pření tlumiče. Potom vychytat nějake nedostatky, regulátor napětí jsem vyvedl z podsedačky na bok, spínač zadního světla předělat jako má GS, zásuvku na navigaci a pár doplňků. Při první cestě po dálnici jsem to nemohl vydejchat ale pak jsem si zvyknul, teď uz mi to ani nepříde tak hrozné. Není to závoďák ale jede to na pohodu, mě to stačí. Ve dvou už je to slabší ale jde to. Zkoušel jsem ji co umí, na rychlost si raději najít jinou, v terénu dobrý, ve městě super, rozbité cesty a retardéry zvládá s přehledem. Všude se s ní otočíte, když skočí z bočního stojánku tak se dá udržet. Není příliš vysoká takže mi nohy neplandají nad zemí když zastavuji. Je to jednoválec, ma krásný zvuk. Chtěl jsem co nejméně elektroniky a tahle vyhovuje. Mohlo by jít lépe řazení.

Crawly
Crawly napsal 05.05.19 v 08:41 10b.

Diky za tvuj poznatek o rozete. Na stejnem stroji, co jsem vybral pro pritulkyni totiz predchozimu majiteli vypadlo kolecko za jizdy... Dle vylomeneho hliniku z karteru. Nechal jsem na hridel z venku navarit podlozku. At ti to jezdi!

Boro65
Boro65 napsal 07.10.14 v 22:59

Jen tak pro zajimavost, za tu dobu 2,5 let najeto 25 114 km

Boro65 napsal 07.10.14 v 21:51

Přátelé, po 2,5 roku jsem z mašiny stále nadšený, nikde mě nenechala ač jsem jí dost trápil, na jednu svíčku přes 1000 km, off-roady v Alpách, vyvalené šutry o kufry, válení na šotolinách. Nově vysypané ložisko v zadním kole, pořád mi to říkala, plakala než se naštvala, ale vždycky dojela. Doporučuji jí naslouchat co chce ať dostane a bohatě se odmění. Maximální spokojenost.

BorisVTR
BorisVTR napsal 16.05.14 v 18:30 10b.

Po BMW F650 sem kedysi snival.Nadherny stroj.Preju hodne pohodovych km a davam 10b

Corum
Corum napsal 27.04.14 v 12:04 10b.

Tady jde vidět, jak to vypadá když se člověk nemusí omezovat tím, kam může a kam ne :)