Dopravní prostředek, který je levnejší než autobus, resp. MHD.
První dojmy - Dojmy? U Harleye bych napsal každodenní orgasmus... Díky téhle mašině se těšíte do práce a vymýšlíte, kam byste ještě jeli. Na maloobjemový stroj příjemný brumlavý zvuk.
Recenze
PRODÁNA
Technologický zázrak od Hondy.
Motocykl zakoupen 18.4.2013 jako nový u autorizovaného dealera.
Náklady na pořízení: 46.900 Kč
Poplatek magistrátu za přihlášení: 500 Kč
Nosič na kufr: 1636 Kč
Helma: 2790 Kč
Brýle na moto: 240 Kč
Rouška na moto: 230 Kč
Celkem: 52.296 Kč
Fantastická je spotřeba:
První naměřená spotřeba 1,68 l / 100 km při maximální tachometrové rychlosti 55 km/h.
Druhá naměřená spotřeba 1,74 l /100 km při max. tach. rych. 60 km/h.
Třetí nam. spotř. 1,75 l /100 km při max. tach rych. 65 km/h.
Čtvrtá nam. spotř. 1,86 l /100 km při max. tach. rychl 65 km/h ve dvou lidech.ve dvou lidech.
X-tá nam. spotř. 2,17 l /100 km při max. tach. rychl 80 km/h ve dvou.
Rychloměr proměřuje o 5 - 10 km/h. Motocykl disponuje 4-rychlostní poloautomatickou převodovkou (bez použití spojky), která je naprosto dostatečná pro dávkování výkonu. Řadí se směrem dolů 1,2,3,4 a když motocyklista zastaví, může opět řadit směrem dolů na neutrál.
Zařazení převodového stupně se zobrazuje na přístrojové desce, kde je dále ukazatel paliva, neutrálu, směrové ukazatele a kontrolka motoru, která se rozsvěcuje při startování.
Na motocyklu se v jednom příjemně cestuje. Zrychlení je dostatečné, což mohou podtrhnout i stojící automobily na semaforech, které jezdec vidí ve zpětných zrcátkách.
Ve dvou lidech se dá rovněž přemístit z bodu A do bodu B, nicméně např. při předjíždění jde již cítit 6,28 kW výkonu.
11.5.2013: S motocyklem mám najeto 1000 km. Poctivě jsem ho zajel a absolvoval první servisní prohlídku (1.136 Kč). Při jednom jsem hned koupil nosič na kufr za 1.636 Kč. Zatím nejezdím na plný plyn. Udržuji cestovní rychlost 90 km/h , přičemž stále je ve výkonu rezerva. Spotřeba při této rychlosti je 2,18 l / 100 km.
Maximální rychlost zobrazená na rychloměru činí 105 km/h
Maximální naměřená spotřeba při jízdě na plný plyn (a někdy ve dvou) činí 2,56 l / 100 km.
22.5.2013: Najeto 1500 km. Abych šetřil motor, snížil jsem pravidelnou cestovní rychlost na 80 km/h.
Objevil jsem kouzlo 3.převodového stupně, který je ideální pro předjíždění. Na tento převodový stupeň můžete jet 30 km/h nebo až 75 km/h (max. povolená rychlost výrobcem na tento převodový stupeň). Právě akcelerace a zvuk mezi 50 - 75 km/h jsou HODNĚ návykové
30.6.2013: Úložný prostor pod sedlem není zvlášť objemný, což mne vedlo k instalaci nosiče a kufru. Možná by se do prostoru pod sedlem vešel malý kokos.
S odstupem času si troufám hodnotit i brzdy, které by mohly být trochu ostřejší. Zejména při jízdě ve dvou je zapotřebí předvídat a brzdit s předstihem.
Fenomenální. No comment.za 10
Pěkné, jan by mě zajimalo, jak to bylo dál.
Paradni dracice at ti dela samou radost
Krasnaaaaa práce, přeji ať slouží ke vší spokojenosti ;)