Honda GL1500 GoldWing (1995)

Vlastník Golem
Vloženo 28.4.2013
Aktualizováno 28.2.2016

Krásná velká a pohodlá. Velký komfort pro cestování, maximální dostupnost výbavy na co si jen vzpomenete.

Motorka koupena od FIRMA:Automotospeed (Češnovice) - velmi dobré

Honda GL1800 GoldWing: Hlavní důvod nekoupit byla zatím cena

První dojmy - Padla do ruky absolutně hned při prvním osedlání. Jízda byla proti svému předchůdci absolutně nesrovnatelná. Při prvním osedlání my připadalo GW oproti XV 1600 i snad lehčí. Na ovladatelnosti je určitě lepší dají se projet zatáčky vetší bravurností. Při perfektním nastavení podvozku to nemá chybu.

Motorku bych doporučil pro - Tento stroj bych doporučil každému kdo chce zažít super jízdu. Nesmí však dlouho váhat vzhledem ke své váze a potřebující síle. To je však pouze na kaqždém z nás jak se na to cítí.

Doplňky na motorce - Doplnky žadné zatím jsem dal zpět původní koncovky výfuků. Namontována anténa pro cb stanici.

Výměna původních blinkrů za čiré a pár doplnků po vánocích. Víčka na nádobkách a krytka kolem zámku na kufru.

Po GW jsem snil dost dlouho, co bylo však nepřízní byla vždy jen cena. Zatím se pomalu spolu jen seznamujeme, ale postupně to jde líp a líp. První co jsem okusil, tak byla rozborka GW a zjistit co kde je a jak se k tomu dostat. Co jsem zjistil že proti své obrovské robusnosti není vůbec tak složitý, ale může mít i své mouchy které umí pěkně potrápit s hledáním. Jízda je prostě super, když dáte pětku tak pokud se nenajde před Vámi překážka tak nemusíte vůbec řadit a motor si přede jak kocour. Brzdy bych shledal o trochu lepší Zdají se být na tuto lokomotivu slabší. Podvozek se dá krásně naladit bud upuštěním nebo nafouknutím tlumičů díky kompresoru. Stačí jen zjistit správný tlak což mám vychytané. Ovladatelnost je výborná. Díky zpátečce se obrátíte i bez cizí pomoci. Spolujezdec má takové pohodlíčko že má polovička si pěkně i chrupne za jízdy. Uložný prostor se zdá veliký, ale mě přijde nějak malý vzhledem k tomu že jezdíme vždy dva. Spotřeba se pohybuje naštěstí pomalu dolů. První byla 6,6 l druhá 6,1l a třetí 5,7l. Poruchu jsem řešil hned na začátku kterou vyřešil prodejce. Byly špatné podtlakové membrány a bohužel my zkolaboval po 3 měsících nový akumulátor. Silnici si GW absolutně užívá co nemá ale rád je horší povrch. Tam se ozve nad každý spoj. Na tomto stroji se prostě dá komfortně cestovat i na delší vzdálenost bez větší únavy

Během lonské dovolené jsme spolu se synem a bráchou projeli Černou Horu a Chorvatsko ,cesta byla úžasná a když jsem řekl v Černé Hoře o projetí národním parkem Durmitor tak nikdo nevěřil že taková lokomotiva tudy jela.

Kenap
Kenap napsal 06.07.17 v 09:47 10b.

Paráda

Scalio
Scalio napsal 25.01.17 v 22:45 10b.

Klasika 400kg PVC a Fe Krása

naháčnahatej
naháčnahatej napsal 09.12.15 v 22:24 4b.

No Gold Wing je typické homomoto pro 4% hošany kteří chtějí vypadat drsně jako pořádní chlapáci.
To je tak za 4 bodíky Puso

GODZILAK
GODZILAK napsal 25.12.13 v 18:55

ahoj BOHOUSKU.tvuj GOLDAK je mooooc krasnej,tak si ho s HANICKOU uzijte a preji super cesty a levny benzin.HONDA je HONDA,to ja znam.

Butch-mt
Butch-mt napsal 26.06.13 v 16:21 10b.