renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dvond
Vloženo 5.4.2013
Aktualizováno 6.4.2013
Zobrazeno 2 466x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moto zapujcena - stravil sem na ni 3 skvele dny na ostrove Tenerife,skvela dobre ovladatelna lehka cestovni motorka

Více fotografii

Motorka koupena od pujceno od hobby motor Las America - Dobra motopujcovna s velkym vyberem,k moto vam rovnez na pozadani zdarma zapujci kufry, bundu, rukavice, zamek a 2ks helem, spoluucast max 300 EUR, deposit 100 EUR

První dojmy - Dobre ovladatelna,lehka a relativne pohodlna cestovni moto kterou si okamzite oblibite,dobry zatah,6 st prevodovka a docela pohodlny vzprimeny posez, dobre resena prehledna pristrojovka a vykony svetlomet pro jizdu v noci

Motorku bych doporučil pro - silnicni cestovatele kteri hledaji relativne dobre ovladatelnou motorku s prijatelnou hmotnosti, volil bych ji na stredni trate (do 500 km za den)

Doplňky na motorce - sportovni spoiler pod motorem, bocni kufry givi

Recenze

Puvodne jelikoz jsem majitelem f 650 GS Dakar jsem si pral pro porovnani zapujcit silnejsi F 800 GS ale uz nebyla na prodejne a tak sem se rozhodl vyzkouset cestovni provedeni F 800 S.
Motorka se chova velmi kultivovane,vibrace oproti f 650 GS Dakar o dost mensi ale co me opet provazelo na rotaxu je vyrazne hlucna a necitliva prevodovka.Motorka jde ochotne do otacek a snadno se na ni da drzet cestovni rychlost kolem 150 km/h,do zatacek pada lehce sama, spotreba kolem 5 l dle stylu jizdy ale neda se moc spolehat na palubni pocitac ani digitalni meric paliva nebot se mi pri jizde stavalo ze palivo podle carek pribyvalo a dokonce se i dojezd po zastaveni a zapnuti zapalovani zveda nad puvodni hodnotu? :D
Take me prekvapilo na cestovni motorku docela nezvykle tvrde sedlo a na muj vkus nizky predni stit- ochrana proti vetru ne moc dobra.
Rovnez pozice riditek by mohla byt o trosku vyssi (jako na F800ST)
Moto bych doporucil na cestovani po okresnich silnicich a nebal bych se ani rychlejsich presunu po dalnicich a nebo ke kazdodennimu dojizdeni do prace,jevi se i jako idelni moto na cestovani na delsich trasach po evropskych silnicich.Vyrazne sportovni ambice na okruh samozdrejme nema.
Prijemne jsem byl take prekvapen ze je motorka vybavena tlumicem rizeni ktery byl na rychlejsich dalnicnich presunech opravdu vitanym pomocnikem.
Moto byla tez vybavena vyhrivanymi rukojeti ktere s porovnani s temi co mam mam na Dakaru fungovali lepe a vyrazne rychleji.
Velice se mi u ni libilo probeveni prenosu hnaci sily na zadni kolo pomoci ozubeneho remenu-temer nulovy hluk a udrzba a i plynulejsi prenos pri prudkem podrazovani a nebo zrychleni.
Naopak se mi nelibilo a prijde mi uplne neprirozene-ovladani smerovek na kazdou ruku zvlast s vypinanim pod plynovou rukojeti-nezvykle,nepohodlne a myslim si ze klasicke reseni na leve stranes vypnutim na stredove poloze je daleko prirozenejsi a pro me vic vyhovujici.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist