Pro mě dobrá stavebnice. Jinak moc pěkný nestárnoucí stroj.
Motorka koupena od překupník Brychta - Nesolidní. Zapřel poruchu na motoru,( potkatkané se ventily, odešla hlava.)
Chybělo plno dílů CDI, stupačky, šusplech,objímka páček, byly tam K&N filtry bez seřízení karburátorů na ně, voda v motoru a oleji., flexou odřezané kusy rámu pro uchycení stupaček, stojánku Užezané držáky blinkrů ( proto přední blinkry na kapotě)
Zkrátka šrot s Rakouskejma papírama na 20 000Kč. No nekupto!! :-)
První dojmy - Seznam motorek: Simson enduro Yamaha XT600Z Ténéré...tři roky a bez poruchy. Honda XRV 750 ...krásná,ale nesedla. ( trikolora) Yamaha XTZ 750 Super Ténéré...sedla si nevíc ze všech. Výhled do budoucna...KTM 990 Adventure
Motorku bych doporučil pro - Asi nebude pro úplné začátečníky. Asi sedí pro cestovatele, ale dá se s ní ( pro zručnější i fyzicky zdatbnějš)í i do lehkého térénu.
Doplňky na motorce - Samodomo vyšší "plexi"
Změna barvy samodomo. Polepy, padáky.
Recenze
Stále jsem řešil, jestli XRV nebo XTZ. Poněkud dříve jsem stihl koupit XRV, po čase šla do Světa a později jsem si pořídil toto XTZ.
Ve sorvnání s AT mi na silnici přijde lepší co se síly týká. Vzhed je celkem shodný, i když AT vypadá robusněji,ale XT mi přijde zase jako víc enduro.
Musím zaklepat,ale zatím na XTZ nemám problémy,ani s olejem ani s elektirkou, tak jako jsem to měl u AT.
Tak jak jsem před koupí četl, že mi XTZ sežere peněženku co se spotřeby týká, tak jsem se ujistil,že ne. Jezdím tak za 5,5- 6/100.
Musel jsem dát vyšší plexi( samodomo), protože originál je spíš parodie na plexi.
Rám, se malinko kroutí,ale je to trubkovej a tak se s tím musí počítat.
Myslim si,že je to neprávem nedoceněná motorka,ale na druhou stranu je to dobře pro ty, kteří si ji chtějí počídit, protože jeji cena je tím pádem nižší..-))
Pokud se jedná o náhradní díly, a těch jsem musel sehnat plno, protože jsem tuhle motorku koupil jako "neúplnou stavebnici", můžu s klidem říct, že nebyl problém sehnat cokoli. Hodně se dá koupit replik a když nebyla k dostání, došlo na originál,za originální cenu.-)
Tento rok jsem na ni nasadil pneu od M itasu E-10, první dojmy jsou úžasné, jen je trochu hlučná, ale komu to vadí ať nekupuje špalky.-))
XTZ není pro malé hochy, je celkem vysoká,ale na druhou stranu kdo umí, zvládne ji ( na silnici určitě) i menší postava.
Osobně jsem měm možnost vyzkoušet její odolnost při pádu. Rozhodně vydrží víc, než já. ONA: odřené padáky, koncovku výfuku, ohnutý pedál zadní brzdy.
JÁ: 5x zlomená klíční kost, 7 měsíců nejezdim. Motorka dřív opravena než já)
Nevim jak ostatním,ale ta moje startuje vždy na jeden válec a za chvilku se přidá druhý,ale jak jsem četl na internetu a co jsem se dozvěděl v service, nejsem sám a příčina je celkem nejasná,ale s tím se dá žít.-))
Tuhle motorku klidně doporučím každému, kdo chce jezdit po silnici i v lehkém terénu, chystám se ji zkusit na dlooouuuhou cestu, snad to vyjde a to Portugalsko si splnim. Pak sem dám hodnocení a budu se cítit poněkud více fundovaný k tomu,abych tu hodnotil nějakou motorku.
Když shrnu to co vím, rozhodně nelituji,že jsem si ji pořídil.
Vzhled, výkon a hlavně cena.
Koupě za 20 000,-
Opravda za dalších cca 20 000,-
Celkově za 40 000,- velice slušná motorka.
Právě jsem si na ni sedl. Je pěkná, ale ještě hodně práce.
Zdravim motorka je to krásná,kdyby jsi chtěl prodat,tak máš kupce at slouží
krásna tak ať dlouho slouží a přeji hodně najetých kilasku bez nehod a dlouhou sezonu
dík,Ty ji máš zase pěkně udělanou.