Do zatáček to jde na myšlenku, kde končí asfalt, nekončí cesta...
Motorka koupena od FIRMA:CarTec Ostrava (Ostrava - Moravská
První dojmy - První jízda byla rozpačítá, nějak to plavalo, nesedělo. Pak jsem si vzpomněl, že mám podvozek přeplý na komfort. Na režimu sport už to bylo jiné kafe.
Doplňky na motorce - Snížené sedlo Kahedo - mám krátké nohy ,
Boční kufry zega pro 2
ABS, TC, ESA, vyhřívané hefty,
dvouváčka
Recenze
S GSA mám už něco za sebou a jsem spokojený. Zatím se nic nepokazilo a doufám že to tak vydrží. ESA podvozek perfektní, máte 3 motorky v jedné, brzdy excelentní, jízdní vlastnosti skvělé. Na hardcore off to je moc těžké, ale tu šotolinu a rozbité asfaltky zvládá hravě. Akorát podle V stromu to žere olej, ale to tak ten boxer prý dělá. Spotřeba 5 - 8 l podle stylu jízdy. Nádrž 33 l což zaručuje delší dojezd.
Po 5 letech musím říct, že nadmíru splnila má očekávání, brzdy ABS a podvozek mi několikrát zachránily prdel, najel jsem na ní cca 60000, cesty necesty jako Skotsko, Turecko, Gruzie, Armenie, Španělsko, Andorra. Poruchy - po 2 letech odešel přepínač dálkových světel a po 4 letech odešel proužek měření paliva a výměněna baterie. Za mně jedna z NEJ motorek a pro mé potřeby ta NEJLEPŠÍ.
Rvalo mi to srdce když jsem prodával.
trubkovy rám s vlni nad 150 olej berie aj mne 15000 km. liter na 4000 km.
je to enduro na cesty hlavne dlhé.
Teď po zimě na ty cesty ti ji opravdu zavidím Ale jinak pěkná mašinka