Jedno NSR už jsem měl, byl jsem nadmíru spokojený. Chtěl jsem něco většího ale pak se naskytla dobrá nabídka tak jsem jí využil. Motorka vyčištěná, opravená, vystilovaná podle mého vkusu.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Sice levná ale za to na ní bylo hodně práce a investic. Vše jsem vychytal do stavu který mi naprosto vyhovuje. Nejlepší 125ccm vůbec. Spokojenost
Recenze
Motorku jsem si přivezl nepojízdnou, za pár měsíců jsem si jí dal do kupy. Teď už bez problémů jezdí, problém byl v přetržených drátech v elektrice, tak jsem vyměnil celý svazek. Dále jsem si jí komplet vypucoval, koupil nové destičky, řetězovku, blinkry spolu s přerušovačem, nastavení přívěry, řídící jednotky CDI626 a TV78, pár doplňků karbon,pár stickersbomb a pár dalších úprav. Mám rád sériový stav + pouze dolaďené detaily/doplňky, takže mě vůbec netrápí že předchozí majitel odřel plasty. Někdo může nadávat na zvuk, ten mě ale vůbec nevadí. Zvuk ostrého 2T je prostě stylovka.
Specifikace:
Japonský motor, dvoudobý jednoválec chlazený kapalinou. Hliníkový válec s povrchem Nikasil. Elektronicky ovládaná výfuková přívěra.
Obsah: 124,5 ccm
Vrtání: 54 x 54,5 mm
Výkon: cca 22 kw při 11000 ot./min.
Kompresní poměr: 6,8 :
Max. točivý moment: 11,5 Nm při 4 700 ot./min.
Karburátor: Dell \' Orto PHBH 28 BD
Zapalování: Elektronické + CDI
Startér: Elektrický
Alternátor: 12V-180W
Převodovka: 6-stupňová
Primarní převod: Ozubení
Sekundární převod: Řetěz 14:36
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni
Mazání: Oddělené, pomocí čerpadla s proměnnou intenzitou
Podvozek:
Dvojitý páteřový rám z hliníkové slitiny vyztužený žebrováním
Přední odpružení: Teleskopická vidlice, ? 35 mm, zdvih 118mm
Zadní odpružení: Asymetrická kyvná vidlice s centr. tlumičem Pro-link, zdvih 125mm
Brzdy: Přední: Plovoucí kotoučová ? 318 mm, 2 pístkový třmen
Zadní: Kotoučová ? 220mm, 2 pístkový třmen
Kola: 6-paprsková litá z lehké slitiny, přední: 100/80-17
zadni: 130/70-17
Rozměry:
Délka: 2075mm
Šířka: 670mm
Výška: 1065mm
Výška sedla: 800mm
Naměřené hodnoty:
Výkon, Max. rychlost: 22kw, 160Km/h
Nádrž: 13 litrů; 2,9 litru rezerva
Palivo: Natural 95
Naměřená spotřeba: podle stylu jízdy, někdy i pod 4 litry maximálně 4,5l
Hmotnost: 136 Kg včetně náplní
NSR jsem měl a můžu říct jen samou chválu s tím ostrým zvukem 2T souhlasím každopádně
Pěkný.Ať slouží.Hlavní je že to Honda vyhrála.
parádní dváca...NSRko se mi vždycky víc líbilo než CBRko ve dváce...a takyže uplně jinak to jede než ty zdechlý 125ky ve 4 taktu