renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hopkins
Vloženo 12.11.2012
Aktualizováno 1.5.2014
Zobrazeno 3 479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Designově nádherná mašina u které se výkon nebude hledat, ale krotit!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SuperDuke: O něco dražší.
Ducati Hypermotard 1100/1100S: O dost dražší.
Triumph Speed Triple: Do 05 se mi nelíbí zadní část a 05 nahoru se drží vysoko s cenou.

První dojmy - Po první, kterou jsem na živo viděl, jsem se definitivně pro FZtko rozhodl. Sice zrovna ta první byla celá lakovaná a poslepovaná, ale motorka sama o sobě krásná. Po SV brzdy fungují krásně, ovládá se líp, a jelikož je to litr, výkon dole jí taky extra nechybí. Mimochodem, pro každýho kdo píše jak na něj cáká voda od zadního kola za deště - proč myslíte že má origo držák SPZ takovej patvar? Díky němu se mi tohle nestalo! :-P

Doplňky na motorce - Karbonový větrný štít, za který musím poděkovat CBiker9, protože štít bez držáku je každýmu plně k ničemu :D Pěkná práce! :)
Bude časem Ixil Hyper low L3X, už se těšim!

Březen 2014 >
LED blinkry, držák SPZ a sundal jsem carbonový šítek.
6.5.13 byl fláknut trombón na mašinu :D To je teda hukot

Recenze

Začátky
Tak zatím pomalejší rozjezdy v tomhle počasí. Zjistil sem, že se dá krásně jezdit v nízkých otáčkach i na 5tku 40 za hodinu a motor jde krásně ve 2 tis otáčkách. To se u SV moc nedalo. Do 3-4 tis. ot. dvouválec slušně vibroval, ale FZtko se chová krásně. Kvalty jsou dlouhééé, vůbec sem se nedostal snad ani k 8 tisícům. K motce se dostanu až před sedmou po práci a v tom šeru si to netroufnu rozvalit víc. Zadní guma sjetá na plocho a tvrdší směs.
Moc se těším na jaro a novou gumu!

Tak od úterý 23.4.13 mám gumy! A jsou to lepidla!! Skoro ani neni potřeba ohřevat a drží jako prase. Najeto mám lehce pod 2tis km a už vím, co bych mašině vytknul :)

Nejdřív klady :) Super pohodlná! Podvozek sice tvrdší, ale to mi nevadí. sedim na ní rovně a ani po 300km+ sem se necítil špatně. Brzdy fungujou výborně, ovladatelnost je super! + Jede jako drak :P A samozřejmě to jak vypadá i po těch pár letech. Vetšina lidí si myslí, že je funglovka.

Zápory: Pro mě jich asi bude víc. Nejdřív, asi si nikdy nezvyknu na zvuk 4V - je to hrozný. S laďákem to bude samozřejmě lepší, ale pořád to nemá na 2V.
Spotřeba, ale s tim se u tohohle objemu a výkonu počítá. Není sice špatná, ale když chce člověk zrovna šetřit, tak se mu to většinou nepovede.
Zatáčky mne zklamaly. Stupačky jsou už poloviční, škrtnutej vejfuk v náklonu a pořád tam ne a ne dostat koleno. Na gumách ještě slušná rezerva. To se ale holt dá spravit zas laďákem a přepáčkem.
To, že jede jak jede, je i nevýhoda. Když sednete na cokoliv jinýho, budete si řikat co je to za ho..., i když před časem se vám zdálo, že to jede hezky :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CBiker9
CBiker9 napsal 02.12.12 v 19:45

az tu mrsku poradne roztocis tak te treba uchvati jinak dobra volba

Hopkins
Hopkins napsal 22.11.12 v 22:29

Byla no. Dost mě to mrzí. Na tohle sem zvědav, ale zatím me 4V moc neuchvátil :D

motovlk
motovlk napsal 16.11.12 v 11:23

Koukám že už máš novej stroj. Jo tohle jede pěkně , ale toho SV bylo škoda to si měl moc pěkný.

Více komentářů



TOPlist