Hyosung GT 125 Naked (2007)

Vlastník Treimitz
Vloženo 25.9.2012
Aktualizováno 8.8.2014

První pořádnej stroj.
Koupena dne 16.9.2012 a od 24.9.2012 na ní jezdím.
Museli jsme počkat na ústecký značky :)
Je to skvělej stroj na naučení...a hlavně, je to největší 125ccm, co se vyrábí :)

První dojmy - Fakt velká motorka a i docela těžká. Po nasednutí na ní jsem si připadal jako na Banditu, protože posez je hodně podobnej (krom polohy stupaček). Nevěřil jsem, že je to jen dváca :-) A nevěří tomu ani ostatní motorkáři například na benzínce :-) Takže první dojmy jen pozitivní

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo začíná a nechce kolo s motorem (CBR - nic proti ní, ale je rozměrově malá prostě a člověk na tom vypadá jako vosa na bonbóně :D a to mi nikdo nevymluví) a chce pokračovat pak na větší mašinu :-) Určitě výhoda velikost, která přispívá k ovladatelnosti jako u velké mašiny.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk ixil Silencer

25.9.2012 - Vzhledem k tomu, že jí sedlám teprve druhý den, tak si myslím, že si na sebe zvykáme rychle. :) Pár prasáren už mi ale ti plechovkáři udělat stihli, takže došlo i na klakson, kterej teda není nic moc :-/ Ale ten nejezdí, že ;)
Za ty 2 dny už jsem si na ní odkroutil 100 km a vytáhl jsem já na 105km/h... :)
Jízda na ní je něco úžasnýho :) Je to neskutečně pohodlná motorka s dostatečný zrychlením a výkonem (ale jen na rovince nebo do mírného kopce), větší kopce už jsou problém, ale vyjede :) Pozice na motorce je skvělá, klopí se taky celkem lehce, dnes jsem i ozkoušel jízdu v noci a světla si myslím, že jsou také dostatečná a rozdíl mezi tlumeným a dálkovým je znatelný :) Je to 4 takt, takže moc nežere a na to, že už jsem na ní byl 2x na chatě, 1x ve škole a asi 4x se projet, tak mě těch 100km stálo max. 160Kč (průměrnou spotřebu ještě nemám zjištěnou).
Mašinu jsem koupil se skvělím laďákem IXIL Silencers, kterej má skvělej zvuk a když se to podrží, tak hází i lišky :)
Je to 5-ti kvalt, co je dobrý...ve městě se dá jet i na 4-ku, což snižuje spotřebu...ale to není potřeba, protože ta je i tak skvostná na takovou mašinu :)
Jinak váha je teda nemalých 167kg...plusem je, že to přispívá na ovladatelnosti za jízdy a mínusem...snad jen manipulace na místě :) Ale i to se nějak zvládne.
Slyším na ni ze všech stran jen samou chválu a obdiv :)
Dokonce mi i plechovkáři na silnici uhybají :) Jsme slyšet už z velké dálky :)

No...to je zatím tak vše...chválit bych mohl do nekonečna, ale stejně, kdo nezažil, tak neví :)

Více postřehů a fotek přidám časem ;)

30.09.2012
Tak...dneska už máme najeto přes 300km, první tankování a jízda mě nestále baví a řekl bych, že čím dál tím více :)
V pátek jsme se už nechali i vyfotit od polo-profi fotografky - fotky v galerii a udělali jsme dobrý dojem :)
Bohužel se zima nezadržitelně blíží a na v říjnu již vyhrožují sněhem užíváme si každý kilometr a každou zatáčku o to více :)

02.10.2012
Už jsme spolu najeli 420km :)
Včera a dneska jsem se byl projet v Bezručáku a trénoval zatáčky :)
Klopí se fakt nádherně a váha se za jízdy ztratí. :)
Je to nejlepší motorka do začátku co znám ;) Takový to "kolo s motorem"...jak jen se to jmenuje? Jo, CBR :D Tak to není nic moc, člověk si na tom přijde, jak "vosa na bonboně" a dojem nic moc...i dnešní pověst Hond CBR je děsná...většinou člověk vidí začínajícího kluka/holku "kole" s rozstřelenejma plastama.
No nevím, asi moc dojem člověk neudělá... Jo, to Hyosung GT 125 Naked je jiný "kafe" :) Nikdo nechce věřit, že je to jen "dváca"...běžně vám typují tak 500 - 600 ccm :) Což taky zvedne sebevědomí :) A když se na to dá nějakej "lepší" laďáček, tak si i podle zvuku budou myslet na větší obsah :)

Jinak teda jsem se na ní už konečně nějak lehce naučil a vím, jak můžu kterou zatáčku projet ... teda jen na známé trase :) Teď nikam na neznámé silnice stejně nejezdím, protože není moc s kým...Ale to se změní :)

Dneska jsem jel poprvé se spolujezdcem a i ve dvou táhne parádně a do zatáček jde taky skvěle, na jízdě to skoro není poznat, jen se o malinko sníží maximálka na rychlostní stupně, jenže je to neznatelné...když už je motorka naladěná, aby uvezla 340kg, tak nepozná, jestli veze 260 nebo 320 kg :) Možná jo, ale stejně, když někoho vezeš, tak se soustředíš spíš na to, abys ho nevyklopil :)

To je pro dnešek asi vše :)

06.10.2012
K dnešnímu dni najeto 580km a už jsme museli dělat spojku...
Klika byla, že jsem alespoň dojel do cíle...Lanko drželo už jen na dvou "prutech" a domů už bych určitě nedojel...
Tak jsme ji s bratrancem začali dávat dohromady...lanko jsme sletovali pájkou a improvizovaně udělali váleček do páčky. Sice je teď spojka trošku tužší, ale zase je to takové sportovnější :)
Před cestou za bratrancem jsem se ještě stavil na Shell-ce dofouknout kola a motorka se teď klopí úplně perfektně :) Dnes jsem ji také poprvé dostal v náklonu na stupačku :)
Nejhorší je, že dnes už asi byl poslední hezký den...od zítřka hrozí s mrazíky... :(
Jinak jsme dneska ještě napnuli řetěz, prostříkli očka olejem...
Dnes jsem ještě vyměnil přední parkovačku za diodovku, zadní žárovku také nahradila diodová a musel jsem také mikrospínač přední brzdy na brzdové světlo zkontrolovat, oškrábát kontakty od rzi a celé prostříknout kontakrotem :)
A už zase vše funguje více než výborně :) :)

30.08.2013
No dostal jsem se sem zase až po delší odmlce, protože kvůli pracovnímu vytížení nebyl čas.
S mašinou jsem pořád spokojenej a jsem z ní pořád nadšenej jako při koupi
Spojkové lanko už jsem tedy dělal podruhé, ale jinak žádný problém.
Po zimě jsem samozřejmě měnil olej, olejový filtr a překontroloval kola, zda mají stále správný tlak.
Spotřebu mám kolem 4 l/100km, ale zvouček jako 6-ti kilo

8.8.2014
Mašina prodána novému majiteli. Loučení bylo těžké, ale věřím, že bude dělat radost dál
Já už pokukuji po něčem silnějším

Treimitz napsal 07.01.14 v 22:35

Jojo, znám

Geogino
Geogino napsal 25.09.13 v 23:39 10b.

super stroj, případné potřebné díly seženeš na www.hyosungmoto.cz

Treimitz napsal 30.09.12 v 22:38

Díky Tobě taky

sokol44
sokol44 napsal 30.09.12 v 22:32

Pěknej kousek do sněhu daleko!Přeju suchou cestu ,a hodně km . 10b

Treimitz napsal 30.09.12 v 21:48

Díky , popis ještě budu doplňovat časem, kilometrama a zkušenostma