Jednoduše je super! Vypadá, že je dost vysoká, ale nechá se dost ochotně ovládat i od majitele 172 cm vysoké (nízké) postavy A jízda na ní - zkrátka bomba! Prostě ji žeru
Recenze
Vybral jsem si základní variantu v nádherný modrý metalíze. Motorka působí dost robustně, ale dobře se ovládá. Pohotovostní hmotnost je něco málo přes dvě stě kilo, takže se s ní dá docela pracovat.
VELKÝ KLAD je jednoznačně motor! od jedničky až po šestku tahá úplně odspodu až úplně nahoru má necelých sto koníků, což stačí na hodně zábavnou jízdu, vzhledem k hcarakteru motorky.
Maximálka je podle výrobce 210 km/h. No já jsem na ní jel 190 km/h podle tachometru a požitek z jízdy nebyl úplně akorát. Motorka je přecejenom docela vysoká a náchylná na dorážení větru, takže mě takhle vysoká rychlost moc nebavila. Ale do těch 160 - 170 km/h myslím, že v pohodě Nejčastěji používáný rychlostní stupěň je 4ka, na tu se dá ujet prakticky všechno
A jízda, to je taky zážitek. Zatím se spolu převážně seznamujeme, ale dá se říct, že co si člověk vymyslí, to motorka udělá
Co se týká nedostatků - těch zatím přes svoje růžový brýle moc nevidím, ale časem až ji budu mít déle a na něco přijdu, tak to sem napíšu
Tak jsem po dloooooooooouhé době "zabloudil" sem na profil. Všem děkuji za milé komentáře. S modrým "Tigeříkem" jsme spolu najezdili už něco málo přes 22 000 km. Rád bych se proto podělil o nějaké ty zkušenosti
Co se týká motorky jako celku a hlavně toho príma motoru, tak stále absolutní spokojenost. Absolvovali jsme už druhou servisní prohlídku a to v DK Racing v Praze. Vyšlo to na necelých 8000 vočí, ale co by člověk neudělal pro to svoje zvířátko, když je ještě v záruce
Rád bych se na chvilku zastavil u DK Racing - S kamrádama, co mají Baworáky se špičkujeme, co je lepší. Já samozřejmě stojím na straně Triumphu Nicméně, co je teda chyba komplet celýho Triumphu, je pro mě absolutně nepochopitelná NEpodpora řekněme "doprovodnýho" programu. Jediný tričko, na kterým je vyobrazen Tiger 800 se vyrábí v dětský velikosti a navíc na nějaký trpasličí děti!!! PROČ??? BMW x Triumph 1:0 :´-
Další nepochopitelná věc - proč nemá Tiger výstražný blinkry, aby se rozsvítily naráz obě strany? Stará 955 to měla... Samozřejmě se to dá vyřešit, když to nějakej šikovnej elektrikář zapojí. Ale proč to nejsou schopni ani ochotni udělat přímo v Triumphu? A ještě na mě koukají, jako že jsem se zbláznil, když to chci.
O praskajících držácích blinkrů jsem už myslím psal. Mně praskly dva - přední pravý a levý zadní. První vyměnili v záruce bez řečí - supr. Druhý mi nabídli za 1718 takže tam šel z druhovýroby za čtyři kila. Pak následovala svolávací akce na výměnu praskajících držáků blinkrů a oni mi nechali ten levý zadní neorigo, přitom podle vyjádření vedoucího prodeje, jim přišla na každej kus sada 4 blinkrů. Takže na mně ušetřili dva kousky...
Ale to je tak nějak všechno, jinak spokojenost
Origo pneumatiky se udržely necelých 14 000 km, což si myslím, že není až tak zlý. Převážně asfalt samozřejmě a sem tam nějaká nezpevněná cesta.
Opravdu nemám, co bych vytknul. Až na těch pár maličkostí. Jo ještě jedna věc, kterou jsem objevil, když jsem měnil plexi za moooc pěkný kousek od Givi. A sice stržený závit, jak jsou ty dva šrouby vodorovně vedle sebe pod tachometrem. A tam na hulváta narvanej šroub přes závity... A ještě reznoucí podložky, zase na zadní straně světlometu. Třeba je to maličkost, ale z maličkostí se skládá celý svět. Navíc tohohle si "Baworáci" rádi a často všímají...
Ale jinak je to zlato!!!
Slibuju, že se polepším a přidám sem i nějaký fotky z výletů (Sardinie, Corsica, Rakousko, Slovensko), jestli bude zájem. A vůbec fotky úprav, který jsem udělal. Dávám si na to limit 14 dnů plus mínus týden
Pěkně napsané Přeji spoustu pohodových kilásků na téhle motokrásce . 10b.
Pěkný kousek za 10b
Zároveň si dovoluji zaslat pozvánku s adresou na nově vznikající klub Triumph Tiger
http://tiger-explorer.forumczech.com/
Pěknej stroj .
Vítej , super stroj.