renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda VT 600 Shadow (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dudák77
Vloženo 2.8.2012
Aktualizováno 24.3.2016
Zobrazeno 6 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak na této Shadowce jezdím už 17let (před ní mustaf a třinda 640) a pořád jsem spokojenej. Teda poslední dobou toho moc nenajezdila... i z tohoto důvodu ji nebudu zatím ani měnit, tak těch dvacet let spolu asi dáme :)

Více fotografii

První dojmy - Tenkrát v devadesátém devátém, když jsem na ni přesedl z Třindy, tak jsem si málem cvrknul do textilu :) Padla do ruky hned, jen jsem po rozjezdu hledal stupačky, oproti Jawce jsou o pěknej kus vpředu :) Jo a i po těch sedmnácti letech se mi pořád líbí.

Doplňky na motorce - Řidítka, přepákování, výfuky silver-tail, RZ jsem musel dát za kolo, jinak bych byl bez STK, airbrush na blatníku a nádrži

Recenze

Je trochu vyladěná: airbrush na blatníku a na nádrži, opěrka s nosičem, přepákování, leštěné vidle, trochu poladěné laďáky Silver tail, což má za následek neuvěřitelný zvuk! Na to, že je to jen šestikilo, tak doopravdy super, dále rovná řidítka na dlouhých nástavcích, RZ na straně, snížené sedlo řidiče a nějaké ty nezbytné drobnosti... No tak RZ jsem byl donucenej dát za kolo, jinak bych neprošel STK :) a teď je ještě s.rou řidítka... ach jo...
Japončíci si dali záležet na předním kole: hustější výplet: 56 silných drátů je nádherných a to schované pružení vzadu...
Ještě jsem uvažoval z praktických důvodů o brašnách, ale ty hodně zakrývají kyvku a tak zvítězil čistý výhled na zadní partie Hondičky... ...však ten balón stosemdesátka, na to se taky pěkně kouká.
Jo jo, vím, že ta zástěrka na předním blatníku moc parády nedělá, ale byla to nutnost, protože jsem měl pořád zohýbaná a blátem zasviněná žebra na chladiči a ještě mezi krytem a samotným chladičem je prostor, kde ten sajrajt držel a navíc se na to nalepil asfalt. Teď lítá všechen bordel pod chladič a mám klid.

Podle mě je krásná, lehce ovladatelná pohodovka. Když ji někde šoupnete, kam jste nechtěli, není problém ji vytlačit. Že by se vám zkácela snad taky nehrozí. Často na ní jezdí holky.
Je naprosto spolehlivá!!! Za ty léta mně jen popraskalo asi šest různých žárovek a to ještě, když jsem jezdil po louce. Pak už to jsou jen běžné spotřební věci: jednou měněná řetězovka, přetěsněné vidle, 2x přední desky, vzadu jsou stále původní pakny. A pak běžný servisní prohlídky.
Co by ještě stálo za zmínku je, že po osmi letech od koupení, mi začala občas prokluzovat při rozjezdu spojka. Po rozhození však lamely nebyly ještě tak hrozné, tak jsem dal pod pružiny podložky s tím, že spojku koupím další rok. No a takhle čekám už pět let a spojka maká pořád perfekt.
Někdo tady psal, že mu baští olej. Tak u té mé bych nemusel dolévat od výměny do výměny, ale pro klid tam jednou hladinu lehce doupravím, aby to bylo mezi ryskama.
No a pak ten často haněný řetěz... vím, kardan je kardan, ale moje zkušenost je taková, že napínám jednou za rok a pak jen mažu, většinou doma na velkém stojánku, ale jde to docela dobře i na cestách. Přece je to jen sotva čtyřicetikoňová kočička, tak řetěz ani gumy na prdel nedostávaj.
Byl jsem s ní na brzdě, protože je odškrcená a chtěl jsem mít jistotu, jestli se to zdařilo. Vše je OK.
Spotřeba je 4 - 4,5l, jede 160, ale stejně jezdím okolo stovky. Silnější by mohla být, ale je to šestka do V, takže jsem v klidu. Na druhou stranu je ten motor nezničitelný držák.
Základ motoru pochází z Transalpu, 3 ventily na válec, a po dvou svíčkách v každém. Změnou klikového mechanismu byly Shadowce vdechnuty i odpovídající vibrace, takže bych je nekritizoval, je to záměr výrobce.
Ze 42 koní zbylo po roce 1991 jen 39k a pak jsou ještě škrcené verze 34 a 27k. Ta moje byla právě škrcená na těch 27k.
Nádrž je jen na 11 litrů a najedu na to asi 240km, pak jedu radši natankovat. Z toho tedy vychází i spotřeba do těch 4,5litrů.
A je to čtyřkvalt, dvojkarbec, tuším do roku 98. Pak to byly pětikvaltový jednokarbce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petalaj
petalaj napsal 07.04.21 v 20:20 10b.

... je to prostě frajle

Haribabu
Haribabu napsal 20.03.16 v 12:50 10b.

Nádherný stroj

Sapper
Sapper napsal 13.03.15 v 20:48

Hm, dobře vypadá...Braš dost zajímavej.
Budu muset, koukám, pořešit řídítka, mám 186cm, originály jsou unavující... Ty tvoje se mě líbí, snad jen nižší představce (pro mě). Výhled na zadní kolo potvrzuju, nechce to brašny- souhlas. Pěknej stroj, blahopřeju.

Vycho
Vycho napsal 14.09.12 v 08:39

Nádherná

dědoušek
dědoušek napsal 02.08.12 v 21:11

Nádherná, zajímavý komentář takže za 10 bodíků. No a myslím, že ty brašny, jak se zmiňuješ, by jí také slušely. Hodně příjemných dalších km.

Více komentářů



TOPlist