Honda CBR 1100 XX Super Blackbird. Před mnoha lety sen snad každého motorkáře.
První dojmy - Neskutečná motorka...
Recenze
Co sem napsat???
Tápu.
18.7.
První dojem? Au au, proč mi z toho bolí tolik ty ruce??? Co to je za posez?? Ty vole, to jede, to je mazec... Tyjo, s banditem se to nedá porovnat... Ty vole, ta černá tomu sluší. No snad to nezbořím, těch 160 kobyl je moc! No, asi tak nějak to vypadalo, totální maglajs...
A dojem po 30km v sedle? Ruce přestávají bolet, už mám vykoumanej pohodlnej posez. Blackbird tahá odspoda, stačí 2000 otáček a letí dopředu... Po 6500 otáčkách dostává lehkej kopanec a nastává peklo... Nebo ráj??? Stačí řadit v 7000-8000 otáčkách, pro svižnou jízdu bohatě stačí... Pro závodění holt stačí heft podržet o moment dýl, těch 10 000 otáček je tam hned. Podstatné je, že je jedno na jakou rychlost, jestli dvojka, trojka nebo čtyřka... V zatáčkách se vodí poměrně dobře, nízké těžiště zaručuje velmi dobrou ovladatelnost a úspěšně skrývá větší váhu tohohle cestovního superkřižníku. Black je celkem citlivý na boční vítr, ale i ve 250 je stabilní, nevlní ani nekroutí se. Oproti banditu, který už ve 220 "pracoval", příjemná změna.
18.7.
Jízda ve dvou. Ve stručnosti stejná jako v jednom. Výkon nechybí... KONEČNĚ... Tak snad budu konečně spokojenej... A motorka mi vydrží dýl než tři měsíce ježdění.. :)))
První, co jsem udělal, byly bílé kontrastní proužky na kola, přece jen černej black byl až moc černej... :)
23.7.
A najeto o pár km víc... :)
Zkušenosti - sedačka klouže. Fouká na mě se sériovým plexi od 180. Jede víc než 285.
Výkon - i ve dvou se motorka velmi svižně sbírá od 3000ot. Není třeba jí nějak hodně točit, stačí normálně do 6000-7000ot. 6000ot na šestku odpovídá 180 km/h, což bohatě stačí, většinou jezdím kolem 4000... :)
Na letišti jsem zkusil, co to dá... 285 a motorka stále chtěla lehce zrychlovat, ale bohužel, buď jsem neměl kam už jet nebo jsem neměl kde brzdit, vyberte si... :D
Na ZX-9R black ale nemá. Na dvojku řadím o cca sekundu dřív, což dá okamžitě ninje náskok několik metrů. A ten stále zvětšovala... Přece jen váhový rozdíl motorek (cca 40kg) a nás (cca 30kg) udělal své. Ovšem, propastný rozdíl je v jízdě... Na blackovi je to uvolněné cestování vysokou rychlostí, kdežto ninja člověka nutí víc to prožívat, soustředit se...
Spotřeba? Na letišti jsem nalítal přes 30km, pak cca 60km ve dvou tempem kolem 150, pak 30 sám kolem 180-200. A dotankováno 7.67 litru. SUPER, ne??? :D
25.7.
Dodán kufr. :) A přišel stativ... :)
28.7.
A poslední úprava... Namontoval jsem racingové plexi. Jak jinak než černé...
Odvod vzduchu se změnil neskutečně... Jedu si 200 a NIC. Vzduch jde nahoru. Uvidíme ještě, až zrychlím... :) Každopádně, přeměna na cesťáčka je hotová, blackbird vypadá dle mého soudu luxusně...
18.8.
A vyměněna řetězovka.
19.8.
Absolvován nádherný výlet Písek - Ještěd - Pekelné doly - Písek. Viz fotogalerie. Na motorce se jede skvěle, i ve dvou na dlouhé cesty ideál. Záda nebolí, prdel po cca 300km, ale díky širokému sedlu se dá pozice i měnit a odpočívat... Spotřeba 5.0 - 7.5 litru podle stylu jízdy... :)
27.4.2013
Black prodán a na čas konec s ježděním...
fakt krásnej black 10b hodně km bez nehod
I po těch letech pořád krásný a nepřehlédnutelný stroj.Ať slouží.Dávám 10b.
za 10 to je jasný taky jsem vlastnil.
Tohle už je Kult a kort v černý 10B
Ahoj vypada moc pekne a i krasne jede moji ninju minule jeden hodne potrapil ale ta vaha je tam poznat no . Tak preju hodne stastnych km.