První dospělá motorka, splnění 12-letého snu, jediná povolená milenka...pokračovat není třeba...
Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice () - Velmi dobré
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C800 Intruder: VN900 zvítězila větším objemem motoru a tím, že má dle mého oka méně "sériový" vzhled. Detaily u VN900 mi jednoduše přijdou více propracované.
Yamaha XVS 950A Midnight Star: V porovnání s VN900 mi přišla, co se velikosti týče, docela malá :-) . Také dávám přednost chlazení motoru kapalinou, ne vzduchem.
První dojmy - První dojem byl skutečně gauč na kolech. Vím, že jsou větší a ještě "prostornější" stroje, ale přesto že se jedná "pouze" o 900ccm, je první dojem dechberoucí :-) . Krásný zátah, pohodlný uvolněný posez, perfektní ovladatelnost, ... :-)
Motorku bych doporučil pro - Díky ovladatelnosti a předvídatelnosti klidně začátečníkům. Ale jsem si jistý, že rozhodně dokáže zabavit i vyježděné jezdce.
Doplňky na motorce - Originál Kawasaki:
-rám motoru
-plexi
-přídavná světla
-směrovky s průhledným sklem
-rámeček předního blatníku
Neoriginální:
-brašny
-opěrka spolujezdce s nosičem
Recenze
Vybírána léta a poctivě. Finalistka z trojice Yamaha Midnight Star 950A vs. Suzuki Intruder C800 vs. tahle kráska. Zamiloval jsem se a nabízená cena ono zamilování podpořila . Nádherná modrá...v době prodeje jeden z posledních zbývajících kousků skladem v republice. Záloha zaplacena v zimě a jedno z nejdelších čekání v životě .
Zalíbila se mi "nesériovým" vzhledem a podle mého oka hodně propracovanými liniemi.
V průběhu čekání obnovena/dokoupena výbava od brašen po leštítka , takže jsem hned napoprvé vyjížděl téměř kompletní.
Objemovomotorově a vlastně celkově hodně zábavný stroj. Na bublání okreskama jako dělaná, ale při trochu razantnějším otočení plynu umí i hodně pěkně zatáhnout a držet. Plexi docela nutné, při 80+ jsem měl slinu až za krkem . Posez pohodlný, zatím testováno 400km za den a zadek jsem si zvládl utřít v klídku i bez pomoci . Na váhu si jde rychle zvyknout a díky nízkému těžišti není problém s ovladatelností ani v hodně nízkých rychlostech. V zatáčkách drží stopu, nevyvádí kraviny a ani se nevlní.
Díky EU normám zvuk malinko utlumený, ale pěkný hluboký chraplák. Akorát v helmě, která tlumí spíš hluboké tóny je trochu výraznější zvuk elektroniky a čerpadla. Každopádně nejsem typ, který potřebuje být slyšet ve vedlejším městě a zametat za sebou střepy z oken, takže se zvukem spokojenost.
Pro moji povahu "stíhače motýlů" supr volba.
Peckový stroj .
Krasnaaa
Hezký VNko ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
A pěkná. A moc. Až pojedeš na Hovězí, tak se zastav, zakafujeme.
@PýDžej: Nehodlám , pokud se nic nepos.. tak je tohle jenom přechod za větším a na jaře budu zpět
Ale sakra, to jsem netušil ...snad ale nehodláš končit... P.J.