renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 900 Classic (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vejfuk
Vloženo 9.6.2012
Aktualizováno 24.9.2013
Zobrazeno 5 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První dospělá motorka, splnění 12-letého snu, jediná povolená milenka...pokračovat není třeba...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice () - Velmi dobré

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C800 Intruder: VN900 zvítězila větším objemem motoru a tím, že má dle mého oka méně "sériový" vzhled. Detaily u VN900 mi jednoduše přijdou více propracované.
Yamaha XVS 950A Midnight Star: V porovnání s VN900 mi přišla, co se velikosti týče, docela malá :-) . Také dávám přednost chlazení motoru kapalinou, ne vzduchem.

První dojmy - První dojem byl skutečně gauč na kolech. Vím, že jsou větší a ještě "prostornější" stroje, ale přesto že se jedná "pouze" o 900ccm, je první dojem dechberoucí :-) . Krásný zátah, pohodlný uvolněný posez, perfektní ovladatelnost, ... :-)

Motorku bych doporučil pro - Díky ovladatelnosti a předvídatelnosti klidně začátečníkům. Ale jsem si jistý, že rozhodně dokáže zabavit i vyježděné jezdce.

Doplňky na motorce - Originál Kawasaki:
-rám motoru
-plexi
-přídavná světla
-směrovky s průhledným sklem
-rámeček předního blatníku

Neoriginální:
-brašny
-opěrka spolujezdce s nosičem

Recenze

Vybírána léta a poctivě. Finalistka z trojice Yamaha Midnight Star 950A vs. Suzuki Intruder C800 vs. tahle kráska. Zamiloval jsem se a nabízená cena ono zamilování podpořila . Nádherná modrá...v době prodeje jeden z posledních zbývajících kousků skladem v republice. Záloha zaplacena v zimě a jedno z nejdelších čekání v životě .

Zalíbila se mi "nesériovým" vzhledem a podle mého oka hodně propracovanými liniemi.

V průběhu čekání obnovena/dokoupena výbava od brašen po leštítka , takže jsem hned napoprvé vyjížděl téměř kompletní.

Objemovomotorově a vlastně celkově hodně zábavný stroj. Na bublání okreskama jako dělaná, ale při trochu razantnějším otočení plynu umí i hodně pěkně zatáhnout a držet. Plexi docela nutné, při 80+ jsem měl slinu až za krkem . Posez pohodlný, zatím testováno 400km za den a zadek jsem si zvládl utřít v klídku i bez pomoci . Na váhu si jde rychle zvyknout a díky nízkému těžišti není problém s ovladatelností ani v hodně nízkých rychlostech. V zatáčkách drží stopu, nevyvádí kraviny a ani se nevlní.

Díky EU normám zvuk malinko utlumený, ale pěkný hluboký chraplák. Akorát v helmě, která tlumí spíš hluboké tóny je trochu výraznější zvuk elektroniky a čerpadla. Každopádně nejsem typ, který potřebuje být slyšet ve vedlejším městě a zametat za sebou střepy z oken, takže se zvukem spokojenost.

Pro moji povahu "stíhače motýlů" supr volba.

Peckový stroj .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
benďa135
benďa135 napsal 03.02.16 v 08:28 10b.

Krasnaaa

BaluJarda
BaluJarda napsal 01.03.15 v 09:58 10b.

Hezký VNko ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

dědoušek
dědoušek napsal 07.01.14 v 05:17 10b.

A pěkná. A moc. Až pojedeš na Hovězí, tak se zastav, zakafujeme.

Vejfuk
Vejfuk napsal 26.09.13 v 09:15

@PýDžej: Nehodlám , pokud se nic nepos.. tak je tohle jenom přechod za větším a na jaře budu zpět

PýDžej
PýDžej napsal 25.09.13 v 21:31

Ale sakra, to jsem netušil ...snad ale nehodláš končit... P.J.

Více komentářů



TOPlist