Koupeno jako druhá motorka v životě po najetí 6.000km ihned po získání ŘP sk. A na Suze Marauder 800 kvůli touze po naháči v "esku" na cestování.
Původně jsem chtěl malého Bandita v "esku", ale po doporučení jsem vzal velkýho. A doteď nelituji..
První dojmy - Po Marauderovi parádní změna: - výkon, - pohodlí, ovladatelnost, - brzdy, - úložný prostor, ...
Recenze
Bál jsem se, že je to takhle na "začátek" moc silný.. Ale jako vždy, jede to tolik, kolik taháte za heft.. A že tady je za co tahat..
Koupeno s těmito úpravami:
- cestovní vyšší plexi,
- laďák RP - parádní zvuk a výkon 126,7 koně - měřeno na brzdě,
- xenonový světlomet - parádní věc..
- plotna a topcase 52 litrů - almara na 2 přilby,
- laserem řezané přední kotouče,
- údajně tlumiče po vyměněně komponentů z velkého GSX-R (asi jo, protože v zatáčkách krásně drží, ale ouha, když jsou v ní díry. To odskakuje jak koza.. )
Dokoupeno:
- zahrádka na topcase,
- nové blinky,
- padáky na hlavu motoru,
- závažíčka řidítek,
- reflexní bílé proužky,
- dodělávaný nosič SPZ (home made by Pepa..
Ze začátku jsem to hodně šetřil. Koupeno při 53.000km, v září 2010, teď - květen 2012 najeto 71.000km.
Byl jsem na ním v roce 2011 ve dvou lidech "na těžko" na Korsice a zpět 3.300km - cestopis "Korsika nadivoko", zde: http://www.motorkar...-nadivoko-19718.html
Za celou dobu jediný problém - žralo mi to dost oleje - vyřešilo to nové těsnění pod hlavou...
Jinak běžná údžba: destičky, řetězovka, gumy (jezdím Michelin Pilot road 2) parádně drží a vydrží fakt hodně.
Na Korsice jsme se docela zkamarádili..Není tam rovný úsek, takže škola jako řemen.. Poprvé jsem začal brousit slader na malíkové straně bot. Kompletně jsem ohobloval v zatáčkách hlavní stojan z boku.
Po návratu do Čech jsem v serpentinách ve dvou odřel při náhlonu dokonce i výfuk..
Konec sezony 2011 - první pokusy o vysedání v zatáčkách - docela zábavička na tom mackovi..
Sezona 2012 - po první ostřejší sólo vyjížďce a opětovných pokusech o vysedání jsem orval v serpentinách ve Slavkově sladery na botách víc, než za předchozí celou dobu. S tím stupačku a i páčku zadní brzdy (je pravda, že jsem cítil u pravé nohy jakýsi kovový zvuk - přisuzoval jsem to šroubům na sladeru..)
Jezdím na něm ze srabáctví v komplet sportovní kombinéze, ale mám obavy, že kolení slader asi zůstane netknutý i kdybych se zbláznil..
Ale i tak se snažím jezdit defenzivně (hodně času jezdím naložený a ve dvou) v létě místo auta. Ale i tak se s tím dá dost dobře blbnout.. Zatáčky jezdím konečně celé pod plynem se zrychlováním, protože zatím nemám "koule" na to to vytáčet přes 6 tis. poblíž zatáček a pak se spoléhat, že ten kolos zabrzdím a budu něco eště nedej bože muset řešit v zatáčce.. Takže i tak se mám pořád co učit a hned tak z něj nevyrostu..
Na dvojku to jede od 20 do 190 za hodinu.
Na pětku od 45 do 270 za hodinu.
Cesta na Korsiku na těžko, ve dvou: na dálnici okolo povolené max. rychlosti byla Spotřeba dopohody do 6l/100km.
Plzeň - Brno na těžko, ve dvou: po staré (vesnice do 70, za cedulí šup tam hned 120 - mám škraloup.. Spotřeba 5,45l/100km
Vyjížďka sólo: rovinky pohoda, zatáčky prasečinec (na mé poměry-ty boty a brzdová páčka, stupačka): Spotřeba 4.55l/100km...
Resumé: hodně muziky za málo peněz... Provoz "za kačku". Jak díly, tak spotřeba benzinu...
Ale přeci jen můj sen je FZ1 r.v. 2007 - ... Tak snad někdy..
Hezké, trochu mě překvapili ty bílé pruhy, ale vypadá to super. Jen moc nechápu z tvé spotřeby.. asi za to tahám moc no, ale zatím jsem se nedostal pod 6 litrů...
Ty se toho nebojíš, tak jen tak dál velkej obdiv...motorka asi slouží víc než dobře
je to super
Zdravím krajana jasnejch 10 bodíků
pěkně napsaný a krasavec plnotučnej Bandit Užívej ve zdraví 10b