renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Stryker 125 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fina55
Vloženo 9.5.2012
Aktualizováno 14.9.2014
Zobrazeno 3 448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Stará,ale pěkná.Přesně vyhovuje mé potřebě-pohotové přesuny po vesnicích polňačkama,ale i zajíždky do města.

Více fotografii

První dojmy - Dojem z první jízdy byl dobrý.Trochu jsem se obával palubovky co se neotáčí s říditky,ale hned jsem si zvykl.Byl jsem zvyklý na větší zrychlení-předtím jsem měl dvoutakt.Na druhou stranu mi motorka dobře padla do ruky,je velmi dobře ovladatelná i v terénu a ve městě,především díky dobrému výkonu i na nížší otáčky.Není hlučná a nesmrdí.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji začínajícím,ale i těm kdo potřebují motorku do terenu i města.

Recenze

Pořídil jsem si tohle malé enduro s dospělým vzhledem,abych spojil příjemné s užitečným.Pracuji na vesnici v zemědělství.Musím často jezdi po polích a někdy i do města.S touhle motorkou to zvládnu oboje pohodlně a levně.Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem 2,8 l/100 km.Dostanu se dál než offroad-např v lese.Ve městě vždycky a všude najdu místo k parkování.Slušné zrychlení umožňuje "vymetat" křižovatky.Za městem je to horší-víc než 100 km/h udělá stěží,ale mě to stačí.V terenu bych ocenil kratší jedničku,někde v dírách a kamení je moc rychlá a musím trápit spojku.Oceňuji el.starter,zvláště při častých krátkých pojíždkách.Funguje skvěle.Motor startuje za studena hůře,naskočí někdy až napotřetí a když se chci hned rozjet,tak se zahltí a chcípne.Automatický sytič by měl pracovat delší dobu.Zatepla startuje perfektně,vždycky na první škrt a nehltí se.A teplý vydrží až čtyři hodiny.Líbí se mi ,že při volnoběhu nikdy sám nechcípne.Volnoběh je velmi tichý,kultivovaný a bez kouře-to je dobré při pojíždkách ve městě.Na to stáří vše funguje skvěle-převodovka,spojka,brzdy,osvětlení.Jediná nefunkční věc je chcípák motoru-ten když stlačím,tak motor naopak nachvíli zvýší otáčky.Ale motor jde vypnout ještě klasiky klíčkem ve spínací skříňce.Spotřebu oleje a kapaliny neznám.Najel jsem zatím jen 700 km,úbytek nepozoruji.

Po sezoně 2012 mám najeto 4000 km.Z toho asi třetina v terenu nebo ve dvou.Spotřebu benzinu potvrzuji na 2,8 l/100 km.Spotřeba oleje cca 0,12l/1000 km.Jsem spokojen.Nikde mě nenechala,splnila mé očekávání.Závady pouze lehké.Volný řetěz(3x),prošlápnutá stupačka.Nejvážnější závadou byl přerušený kabel nápájení spínací skříňky.Byl přerušen hned 10 cm pod skříňkou v místě kde se při natočení řídítek dotýká rámu.Ale i s přerušeným kabelem jsem dojel,jen to nesvítilo a nešla palubovka.Najít přerušení mi dalo dost práce,protože jsem začal od baterie a postupně musel demontovat všechno krytování,abych to našel na opačném konci.
Po sezoně 2013 mám najeto 9000 km.Zhruba po každých 1000 km jsem musel dotahovat a mazat řetěz.Žádné vážné závady.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fina55
Fina55 napsal 23.02.13 v 22:45

Starter stopro nemačkám,to bych ho vodělal.Mačkám chcípák a místo aby motor zhasl,tak nachvíli zvýší otáčky.Je tam prostě závada,tak už jsem to koupil,bývalý majitel mě na to při koupi upozornil.

DoBuky
DoBuky napsal 26.08.12 v 15:16

Nechcu ti nic rikat, ale nemackas misto chcipaku spis starter? :)

Více komentářů



TOPlist