renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLV 1000 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Koumes
Vloženo 30.4.2012
Aktualizováno 17.2.2015
Zobrazeno 3 958x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velké oranžové cestovní (enduro) s pohodlným posezem a výkonem který se nechá snadno dřímat ale taky se snadno probudí.

Motorka koupena od X-Vojta (Dešov)

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Ve srovnání s litrem mi tolik neseděla a litr nestál skoro o nic víc (Verzi s ABS s její cenou jsem oželel)
Honda XL 650V Transalp: Nevejdu se s nohama do prolisů nádrže, Víc enduro než potřebuju, malý výkon na dva lidi.

První dojmy - Nejsem žádné tintítko a na tuhle motorku bych ani lehčí být nechtěl, nebo by mě na parkovišti nebrala vážně. Jak už to jede, ovládá se krásně lehce, brzdí čitelně akceleruje dost na předjetí, málo na ježdění po zadním. Škoda toho ABS co do litrů nedávají.

Motorku bych doporučil pro - Silniční cestovatel co jezdí naložený a případně ve dvou, rád jezdí zatáčky a nemá potřebu blbnout. Co už měl nějakou lehčí mašinu a má návyky jak jezdit. Terén typu šotolina, louky prašné cesty bez nutnosti skákat a moc brodit.

Doplňky na motorce - Vyšší řídítka Tuartech a turistické plexi MRA, bo je mě 192cm, plastový klín pod motorem, Nosič kufrů Suzuki 997SO-06G00-065 a 997SO-06G00-060,
Topcase Givi Maxia 55, Boční kufry Givi E360
Centrální stojan, Padáky Heed, Tankvak Givi Voyager,

Recenze

Zatím mám ujeto 200km, takže první dojmy super. Ovládá se krásně, na pneumatikách Metzeler tourance jde pěkně do zatáček, vidíte přes většinu aut, prostě pohoda. Mohla by mít kapku míň ostrou spojku, delší kvalty, vyšší plexi (mám 192) a vestavěný bar se zásobníkem na led. Až se s ní trochu skamarádím napíšu víc

Tak na spojku jsem si zvykl, Bar s ledem oželel, jen to plexi budu muset fakt zvýšit nějakým deflektorem.Nedělá se někde na DLko elektrické polohování? Příjemě překvapila spotřeba asi 4,8 litrů, která se moc neměnila ať jsme jeli dálnici, okresky nebo stoupání.

Tak už máme za sebou dvě sezóny a krom běžného ježdění kolem komína a kam Čech z Řípu dohlédnul, i dvě dovolené v zahraničí. Spojka už dávno není příliš ostrá, ale tak akorát, pohled na nádrž, nosič a rámy na bocích mi připomíná, kolik se toho na nich už odvezlo a pohled na sedlo stupačky a řídítka mi připomíná, že jsem si vybral dobře. Na této mašině se fakt na dlouhých cestách dobře sedí a i když na silnici moc neocením zvýšená řídítka co tam dal Vojta když mi ji prodával, tak jakmile se přesedím a potřebuju jet chvíli ve stoje, jsem za ně maximálně vděčný. Co jsem ještě nevyřešil, je plexi, které je na mě fakt nízké a díky tomu mám po pár stech kilometrech po dálnici v hlavě pořádný hučák, jak se mi ohnutý proud vzduchu otlouká o vršek přilby. Spolujezdkyní mi bývá slečna která má asi 172cm a 50 kilo, která si na posez mezi kufry nikdy nestěžovala a celkem se jí tam líbí. Rozhodně nemám problém hned po návratu z dovolené navrhnout cíl příští cesty a nejsem posílán do háje i s motorkou. Letos jsem jel i trochu šotoliny a motorka se chovala velice pěkně i tam. Poruchu jsem zatím neměl žádnou jen pár nepříjemností způsobených příliš špinavým filtrem, asi z té šotoliny.

Po třetím roce bych tuhle mašinu stále ještě nevyměnil a kdybych kupoval znovu, asi bych koupil zase něco takového. Jen možná v barvách suzuki, protože bych se vešel do levnějšího sazebníku na havarijko (Kavasaki prý jsou dražší, podle Kooperativy, tak musí být dražší i pojištění na DL1000 v barvách Kavasaki)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 15.07.13 v 19:54

Krásnej stroj .

Maxim
Maxim napsal 05.06.13 v 21:22 10b.

Docela pekne jsi to napsal neco takovyho si myslim taky!10!

Vladimirator
Vladimirator napsal 13.12.12 v 19:59 10b.

2V!! Kolem světa a zpět

raddys
raddys napsal 07.06.12 v 13:30

Tak konecne jsi se dockal,tak hodne km bez nehody!

Více komentářů



TOPlist