renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník r-a-k
Vloženo 5.4.2012
Aktualizováno 18.2.2013
Zobrazeno 4 698x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Miluji 2V, zadní kachní zobák,poctivý kus železa a moto co má gule: Proto jezdím na TL1000R.

Více fotografii

Recenze

Pochází z Anglie a jsem bůch ví kolikátým majitelem.
Moto jsem zakoupil v listopadu 2011 a jelikož mi šlo co nejvíce o origo stav, tak podle fotek na to vypadala, jsem rozhodl že pro ní povalim a nakonec jí dovalil do garáže. V garáží jsem kolem toho 3 hodiny stepoval a né a né se na ní vynadívat.

Druhý den jsem začal podrobněji posuzovat stav, sundal všechny kaptoty a naštěstí vše origo bez vaření plastů a tuny kitu. Jen na levé straně prasklinka na držáčku boční kapoty, dva menší ďůlky na nádrži a jemně vykloněná spojková páčka. Zřejmě spadla ze stojanu nebo do ní někdo drcnul a padla na bok, jelikož samolepky a lak origo.Kotouče na kaši, ale doslovně! Ani né ojetý origo Sunstar ale vylágrovaný v nýtech v rozsahu půl centimetru na stranu, čím asi u TLR? Tím že byla zanedbaná udržba třmenů a chodila jen polovina pístku v třmenů. Dost chybělo origo šroubků některé samolepky byli už stářím dodrbaný, zadní kachní zobák byl stříkaný( origo se někam zřejmě zatoulal) z dálky to ujde ale z blízka vůbec nenavazují spoje přechodu na podsedlovku. Blinkry byly tuzingovský diodový, na 14 let starou mašinu se podle mě nehodí, kazí to cool vzhled. A další fušovaný drobnosti na kterých se kdokoliv podepsal. Tak jsem pomalu začal objednávat origo díly a vše dávat do kupy, aby jsem měl motorku pro mě na 99.9%.
Namátkou rozebral, vyčistil přední i zadní třmeny+pumpa a dal nový gumičky, nový kotouče od EBC wave, destičky od AP racing, pancéřový hadičky komplet předek, zadek + spojka, nový rozety od Sunstar, sekundární 16ka místo 17ky, přetěsňený tlumiče na předku+ náplň od Denicolu, zadní rotační tlumič doplňen tlakem 8 atm dusíku, při tom vyměnil ložiska v táhlu z rotačáku na kyvku. Ložiska v předním i zadním kole, montáž zkrácených černých páček ,,made in china'' + zalepený matky Loctite pro jistotu, jinak musím říct že vypadají hezky a zpracování je dost dobrý na to že je to made in china. Dále vyměněny na předním masce origo samolepky, byli osekaný od kamínků a část samolepky na levém boční kapotáži vlivem toho spadnutí. Na předku byla nová pneu Michelin PilotPower 2CT a na zadku zhoblovaná Pirelli Supercorsa SP v profilu 195/55R17, tak jsem dokoupil zadní taky Michelin PilotPower 2CT ale v origo rozměru 195/50R17.Co jsem koukal tak na CDI byl už přestřihnutý hnědý kabel č.15 na odškrcení, tak jsem jen dokoupil Gipro Atre s ukazatelem. Dobrý bylo že jsem to zaboha nemohl naladit ukazatel kvaltů, ještě aby jo, když jsem si nevšimnul že tam už je namontovaný tre modul Takže jsem vyhodil tre modul a vše funguje jak má. Blinkry byla kapitola sama o sobě, ty původní diodový trojuhelníkový byl děs, proto jsem volil menší tvarově přijatelnější zatmavený+ zkrácený, tak aby se vešli a trochu vypadaly dobově. V budíkách jsem vyměnil všechny žárovky za barvou odpovídající diody, aby byli dobře čitelný, ale stejně vidím v nich kulový kolik jedu, jelikož jsou v mílích a ty km jsou tak malinkatý že je za jízdy nevidím:-/ Takže se budu muset naučit stupnici mil nebo vyměnit za budíky s Km. Ale to se mi nechce když tam na mě svítí 17000mil*1.6=27200km. Samozřejmě určitě nestočený Na moto jsou carbonový výfuky Quill, jsem rád že tam jsou, líbí se mi a i ten zvuk se mi zamlouvá. Přední plexi je modrý, výrobce nevím, nejdříve jsem ho chtěl vyměnit za origo čirý, ale postupem času se mi zamlouvá. Byl tam namontovaný alarm který se akt/deaktivoval pomocí čipu, který byl namontovám na takovým místě, kde na něj chcala voda a kontakty byly celý zaoxidovaný, takže akorád starosti do budoucna, tak jsem namontoval alarm z dálkovým ovládáním za pár peněz, a nikde nic netrčí, vše je schovaný pod sedlem u CDI. Jinak na motorce už byl podsedák od Enermaxu a carbonový zadní blatník, který tam nechám a tlumič řízení Ohlins. No, už mě více nenapadá
Jinak co mi ještě zbývá dotáhnout do konce je origo zobák, F1 tuner a nechat doladit od Murkina, Carbon helma a 4SR kombožka hlavně co mě deptá, tak vyřešit cvakání na zadním válci Co mi říkal Yosh Boy tak to dělá na více TLR ale pro klid duše překotroluju vůle ventilů a snad přijdu na to co to dělá.

Co se týče jízdních vlastností: Je to lábůžo. Gule mam pořád nalepený na nádrži abych cítil vibrace 2V I přítelkyně si nemůže vynachválit posed oproti GSXR 1000 K8 kde jsem jí fakt měl na zádech a jí litoval na čem sedí.

2V Zdar

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
strakon
strakon napsal 30.07.15 v 11:00

Supééér

BobRF
BobRF napsal 24.05.12 v 09:12

Suprová TLR pěkně jsi jí dal dohromady 10b a že jsi jí vyměnil za GSX-R jenom schvaluji tu má každý

SemiTLR
SemiTLR napsal 11.05.12 v 07:38

Čus kolego Moc pěknej kousek Mě to taky cvaká na zadním válci a nepomohlo ani...seřízení ventilů, výměna napínáků a rozvodů Tak, že pokud příjdeš na to kde je zakopanej pes , tak mě dej určitě vědět

hondarebel
hondarebel napsal 18.04.12 v 11:37

Poctivej, luxusní stroj. Pohodovou sezonu.

TangoLima
TangoLima napsal 08.04.12 v 16:52

Parádní recenze a postřehy! A motorka, zbytečný něco říkat... Prostě TLR.

Více komentářů



TOPlist