Tak konečně snad něco z čeho nebudou na dálku bolet ruce, objem 600 a skoro 100 koní na běžný lítání docela stačí, fároš a blacbird sice jeli jinak ale ležet pořád na rukách už mě nebavilo tohle je nižší a vyšší řidítka, taky o něco lehčí
První dojmy - tak moto koupeno 3.3.2014, venku asi 10 stupňů, to se dá :D, čekalo mě prvních cca 80 km po dálnici domů na Prahu, vyrazil jsem, posaz v pohodě, sedlo příjemný, zvuk motorky sytě a hezky znějící, do 6 tis otáček je to na pohodu, jen lehce to zrychluje, ale pak se nejspíš začne sbírat, jenže co to? ... od 6 000 do 8 000 rpm to začalo celý škubat, cukat a nechtělo tahat, mmm, super říkal jsem si... podřadil jsem a překonal 8 000 rpm, začala pak docela výrazně zrychlovat, jenže zpět k problému, cukání se pořád objevovalo ale jen v těchto otáčkách, do toho se začalo stmívat, tak jsem si všimnul, že pohasíná světlo s budíky takovým problikáváním a do toho pořád to cukání, v jiných otáčkách ne... no nějak jsem dorazil domů..., sundal sedlo, odmontoval kastlík co chrání baterku a koukám, nestačím se divit..., kabely na baterce jsou jen tak položené na kontaktech, sice měli šroubky ale kde jsou segmenty na zajištění a matky na dotažení? :D mmm, tak to klidně mohlo dělat ty nesmysly po cestě, chytlo to vibrace a začalo poskakovat... ještě pozdě večer poladěno a za chvíli zjistím, jestli to tím bylo ;-) 6.3. vyměny svíčky NKG, motorka přestala škubat a začala si užívat svého příjemně nastupujícího výkonu, venku sice není úplně teplo ale na krátké přesuny se to celkem dá :)
Motorku bych doporučil pro - motorka je vhodná i pro nižší řidiče / řidičky, protože výška sedla je jen 780 mm nad zemí, ostatní silnice jsou spíš tak 810 - 820 mm, což je docela znát, posaz je rovnější, řídítka nejsou tak utopená jak u supersportu, takže se dá jak jezdit sportovně, tak i cestovat na větší vzdálenosti, sedlo bez problémů, motor je s příjemným nástupem, 100 koní docela stačí na to aby jste se slušně pobavili :D spotřeba je příznivá mezi 5 - 6 l, celková váha je taky v pohodě, suchá 195 kg, dneska se dá sehnat za pár korun a udělá spoustu radosti a to dokonce i když jako já, přesedáte z obsahu 1100 ;-)
Doplňky na motorce - na moto byli v přístrojovce klasické bílé žárovky, svítilo to nějak divně do světle růžova, navíc budíky byly umaštěný ze vnitř, taaakže rozebrat komplet, počistit a žárovky vyházet, nahrazeny oranžovými 5W do blinkrů, ( ve skutečnosti jsou víc do oranžova, fotka to zesvětlila ), také měli stejnou patici a aspoň nebudou pořád padat jako diody, teď to svítí ve tmě krásně oranžově a budíky vypadají jako nové
Recenze
stroj jsem vybral, protože jsem chtěl něco sportovně-cestovního, něco co vypadá jako sporťák ale nenutí pořád ležet na rukách a po 100 km spíš trpět než se kochat krajinou, takže jsem zvědavý jak to bude fungovat nejsem supersportovní jezdec co pořád někde drtí fullpower a brousí kolenem o zem, než se to složí někde že :D chtěl jsem něco, kde se dá jak jet rychle, tak i v klidu pocestovat, sice jsem byl zvyklý na 160 koní z blackbirda, ale 100 koníků na běžný ježdění snad bude stačit a když ne, ZZR 1200 to pak jistí :D, zatím mám najeto jen 80 km po cestě domů, tak až nasaju další zážitky z cest, doplním to sem
díky, tobě taky, parádní stroj
jednoznačně za 10b. ať ti dělá radost jako mně.
To máš pravdu, paráda, já snad ani nevím co za ty prachy je lepšího pořídit, škoda jen že Honda nedělá XX dál, zase díky tomu že už se nedělá bude z něj čím dál větší vzácnost a srdcovka to jo taky mě čeká nějaký to mazlení, jako kouřové blinkry + diodové kouřové zadní světlo, xenon do dálkových, zásuvka 12V, vyhřívané hefty
Je to krasavec,taky sem si před 14 dny splnil jeden zářez tím že sem si ho pořídil a můžu už teďka říct že je to stále top mašina ve své třídě.Už si ji jen domazlit do svého gusta.