Dvouválec je super, síla už od 3000 ot.!
Výška jezdce: 190 cm
Recenze
Jezdil jsem na něm 2 sezony, vadila mi vyšší hmotnost - oproti SV to byl citelný rozdíl zřejmě zapříčiněný ocelovým rámem, možná těžší USD vidlicí a zadní plechovou kyvkou.
Dizajnově velmi povedený stroj. Výkon mi stačil nad míru, zdál se mi skutečně vyšší než u SV.
Podvozek podprůměrný, hlavně zadní tlumič byl dost neaktivní - tuhý, vidlice se dala trošku seštelovat.
Oproti SV z těchto let mě vadila absence vstřikování. U karburátorů mi odešly membrány. Laděný výfuk Ixil dodal mašině důstojný a naprosto skvělý dunivý zvuk (originál výfuk produkuje dost ubohý zvuk, který přehluší projev motoru). S laďákem jsem měl také pocit, že přibylo už tak vysokého krouťáku a nepatrně výkonu.
Zkušenosti s autorizovaným servisem Hyosung ve Zlíně mám velmi špatné a nový motocykl bych si v této autorizované prodejně určitě nekoupil.
Když to shrnu doporučil bych koupi bratrské Suzuki SV než Hyusung GT 650.
Díky za info a za body , díval jsem se na ten Hyosungmoto, mají tam hodně věcí. Já teď jezdím na Kawasaki a musím říct, že na Japonce jsou ty díly nejdostupnější.
Moc pěkná dávám 10 budů. Jinak případné díly seženeš na těchto stránkách www.hyosungmoto.cz za perfektní ceny, specializují se jen na Hyosungy