renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Johnny23
Vloženo 15.2.2012
Aktualizováno 26.1.2014
Zobrazeno 5 553x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupena 12.2 2012. Novější veze již s elektrickým startérem.Ve vínovém provedení již z novějšími polepy (nádrž DR duál sport místo DR 125) samozřejmě i boční plasty prošli změnou zde již jen polep s čísly 125.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 80: 125 je 125 a objem ničím nenahradíš.Myslím že taky když se jede ve dvou to má taky nahoru + 2KW výkonu

První dojmy - První dojmy dobrý ale aby také ne když člověk má tu motoru chvíly a jezdí to brzdí to svítí to atd...

Recenze

Všeobecné info
Tak k Drku asi takhle nečekejte žádný extra výkon má to 8,6-9KW jak je uváděno v TP. Na dojíždění do školy na různé výlety pohoda.Spotřeba ty 3 až 3,5 litru na 100 km překvapilo mě že ani v terénu kde se to víc točí a jezdí se na první tři převodové stupně ten benál nijak razantně neubýval. A i když je to vzduchem chlazené nijak se to nepřehřívalo ani když bylo venku kolem 40 stupňů Ještě k cestování zadek mě začal bolet cca tak po 70 km jízdy po koupi i dřív ale člověk si zvykne a pak se dá na tom sedět i skoro celý den. Sedlo není nijak dlouhé a když na tom sedí pouze jeden.. už za ním mnoha místa nezbývá ale batůžek si ani po celém dni (cca 160 km s přestávkami) nestěžoval  .trochu ke konstrukci tahle motorka není nijak zbytečně oplastovaná hlavně co se kolem nádrže týče když spadnu v terénu opře se to o řidítka a o hranu kyvné vidlice takže nic nepřijde k úrazu. Je taky pravda že tam mám řidítka Renthal které budou asi trošku delší než originál ale myslím že i s origo to bude stejný maximálně to schytá bláster. Když jsem u nádrže tak ta pojme něco přes 10 litrů k hrdlu s tím že tam nějaký benzín byl (než jsem natankoval ujel jsme na rezervu 40km ale víc bych to nezkoušel rezerva je prý podle manuálu 2litry)takže dojezd taky celkem solidní. Od nádrže k vidlici ta je poměrně měkká (aby né když je tam olej SAE 10) už dvakrát jsem šel na doraz a mám bouchli ráfek chtělo by to nový Excel. Tuhost přední vidlice lze změnit/přitvrdit (výměnou oleje za vyšší viskozitu).K brzdám v zadu buben co na to říct když na to šlápnete tak se zablokuje ale jinak moc neoslní.S předkem je to podobný nečekejte žádné jedovaté brzdy je tam malý kotouč a jedno pístek (kdo by to čekal u staršího endura co?) Cestovní rychlost no je to jednoválcové 4taktní enduro o obsahu 125 ccm takže cestovka je těch 80-85 km (tachometr přeměřuje o 5 km) maximální rychlost z kopce byla tachometrových 115 ale to už motor fakt točil o sto šest.takže při 90 km začínate cítit vybrace do supaček..motorka se teda mnohem lépé cití v terénu než na silnici. Nejlépe lesní polní cesty. A myslím si že když člověk nasadí drapák ještě dozadu tak si užije ještě o trochu víc. (za sucha jsem na haidenau K 60 a na první převodový stupen vyjel i to kde bych šel sotva po čtyřech) Motorka mě vždy spolehlivě dovezla kam jsem potřeboval. Ted k údržbě, hlavně kontrolovat množství oleje klidně před každou vyjížďkou. Výměna co 2000-2500km já vždy měním i olejový filtr…..
Vše ostatní se dozvíte v hodnocení o motorce popřípadě v mojím deníku.

SUZUKI DR 125 SE rok výroby 1998

Obsah / počet válců Vrtání / zdvih Oktanové číslo
124 / 1 57 / 48,8 mm 85-95/4

Komprese
10-14 bar

Ventilová vůle sací Ventilová vůle výfuk Tlak Oleje
0,08-0,13 mm 0,08-0,13 mm 0,15-0,35/3000 bar

Odpor primární cívky Odpor sek. cívky Odpor snímače otáček
2-6 Ohm 20000-30000 Ohm 100-140 Ohm

Karburátor Typ karburátoru Volnoběžná tryska
MIKUNI BST31SS 40 1/ot

Volnoběžné otáčky
1300-1500 ot/min

Hlavní tryska Jehla Šroub bohatosti směsi
110 P-5 2 -ot

Nastavení plováku
12-14 mm

Dobíjení (V) Typ baterie
13-16/5000 V/ot min YTX7L-BS

Motorový olej Motorový olej Náplň s filtrem
10W/40 SAE SF API 0.95 L

Tlumičový olej
10 SAE

Náplň tlumičů
309/309 ccm

Sekundární řetěz typ Počet čánků Vůle řetězu
DID428 HG 134 25-35 mm

řetězové kolečko Rozeta
16 zubů 53 zubů

Pneu přední Pneu zadní Tlak pneu
70/100-21 90/90-18 1,5 / 1,75 (2,25) bar

Výška sedla: 840 mm



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaM4
JirkaM4 napsal 29.12.23 v 08:40 10b.

Topová recenze

SV-DR
SV-DR napsal 03.03.18 v 20:35 10b.

Najlepšia recenzia o DRke

Alko
Alko napsal 25.09.15 v 14:23 10b.

pekny uvazuji o koupi malý motorky do lesa na hoby a tak

Lubos92
Lubos92 napsal 06.05.13 v 20:10

Pěkná motorka .

Johnny23
Johnny23 napsal 12.08.12 v 22:59

díky

Více komentářů



TOPlist