renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _marklar
Vloženo 4.2.2012
Aktualizováno 7.7.2016
Zobrazeno 3 903x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.2

Popis motorky


Tak a je to tady. Po 4 měsících a 2000 km mi došlo, že jsem na tu motorku prostě velkej. Výkon mi víceméně zevšedněl, s čímž jsem počítal. Jen bych při svých 190 cm potřeboval větší stroj.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:coolmoto (Luže) - Motorka měla ke dni koupě najeto 22.000 km. V Itálii dostala zabrat (sežrané kotouče, vymačkaná ložiska v krku řízení a přední teleskopy bylo potřeba nově vyvložkovat apod. Několikrát jsem tak byl upozorněn na fakt, že má motorka najeto min. 50 - 60.000 km. Na toto prodejce vcelku rychle reagoval a domněnky servisů vyvrátil.

První dojmy - Lehkost, hravost, snadná ovladatenost dostatek výkonu na okreskách, pro jízdu v jednom dostačující brzdy. Pro dva je už motorka malá, brzdy slabé a výkon nedostatečný. Na naučení ale prima stroj. Vzpomínám...

Recenze

červen 2012
Tak už jsem na Blažejovi něco málo najezdil, a tak můžu trochu poreferovat.
Rozpaky z jednoválce s postupem času mizí a zprvu dosti kostrbatá jízda začíná být plynulejší.
Po koupi jsem na motorce vyměnil motorový olej (Castrol power 1 10W-40) včetně filtru, olej v předních tlumičích (Castrol 10W) a brzdovou kapalinu.
Olej v motoru vypadal vcelku běžně, jen výměnu tlumičového jsem doslova pocítil. Kdo by to byl řekl, že se z tlumičáku stane postupem času pukavec. Teda já pukavce jaktěživ nepotkal, ale představuju si, že voní asi takhle.
Mno a výměna brzdovky byla také ku prospěchu - už dokážu brzdit dvěma prsty tak, jak by se mělo. Tss, tu starou brzdovku bych v Alpách určitě uvařil.
Při výměně tlumičáku jsem ale narazil na vodu u ložiska předního kola, tak doufám, že to vydrží další 2000 km :-p

1. a zatím jediná závada:
Motorka po nastartování chcípla a dokonce zhasly i kontrolky. A pojistky to nebyly. Po jejich kontrole motor totiž opět naskočil. Po otočení řidítky ale zase utichl...utržený zelený kablik přímo ve spínačce. Pár minut šroubování a letování a má první závada byla odstraněna.

únor 2012
Nákup velké motorky jsem odkládal už roky, stejně jako rozšíření řidičského průkazu. Motorku bych už měl, tak teď zbývá už jen ten řidičák a teploty aspoň deset nad nulou.

Popis motorky, zážitky a podobné věci budou doplněny postupem času...

Pozn. Na základě pozorování mohu říct, že běžné letní rukavice mají v desetistupňovém mrazu minimální účinky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Woky
Woky napsal 28.02.13 v 12:49 10b.

Bomba motorka tak at jezdí , a kolama jen dolu

Milan1963
Milan1963 napsal 14.06.12 v 05:18

Pěkný stroj, 10 bodů.

Sema
Sema napsal 04.02.12 v 19:57

Tak už ji máš doma Vypadá pěkně, tak ať Ti slouží a doveze Tě na spoustu krásných míst

radek89
radek89 napsal 04.02.12 v 16:57

dobrý

Pjercak
Pjercak napsal 04.02.12 v 14:21

BMW

Více komentářů



TOPlist