Čtyřtaktní stopětadvacítka z Týnecké továrny.
Recenze
Koupena s 8tis. na tachometru dne 22.6.2011. Potěší hlavně spotřeba, ovladatelnost, nízká váha a hlavně spolehlivý a odolný motor.
MOTOR
Tento osminový motor je licenční motor od Hondy, který se vyrábí ve statisícových sériích už několik let. Jeho spolehlivost je nebývalá a nároky na údržbu jsou zanedbatelné.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Díky nízké váze je motorka hodně obratná a v zatáčkách poměrně jistá. Podvozek je dobrý, ale na pohodlí ubírá poměrně tvrdé sedlo. Maximální rychlost se 16ti zubým sekundární kolečkem je 115km/h. Cestovní rychlost se pohybuje okolo 90km/h.
BRZDY
Vepředu jednopístek s opletenou hadicí, vzadu jednopístek. K tomu není co dodat. Brzdný účinek je na takovou motorku dostatečný.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Motor: čtyřdobý jednoválec vzduchem chlazený
Objem motoru: 124ccm
Rozvod motoru: OHC
Počet ventilů: 2
Největší výkon: 9,5 kW při 9000 ot/min
Kompresní poměr: 9:1
Točivý moment: 10,0 Nm při 7 000 ot/min
Převodovka: 5ti- stupňová
Sekundární převod: řetězem
Příprava směsi: karburátor
Maximální rychlost: 115 Km/h
Objem nádrže: 6,5 l z toho 1,2 l rezerva
Spotřeba: 3/100
Dojezd: 150-200km
Pohotovostní hmotnost: 112 kg
Brzda přední: kotoučová jednopístková
Brzda zadní: kotoučová jednopístková
Přední pneumatika: 80/90 - 17 H 12
Zadní pneumatika: 100/80 - 17 H 13
Pěkná Jawka
Máš to za 10 bodů
Moc pěkná motorka . Oceňuji věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Uděluji ti 10bodiku. Snad se ti moje Jawka také bude líbit a nějaký ten bod od tebe dostanu .
Pěkná Jawička, ať slouží a snad se zase potkáme na nějakém tom moto výletě
Skvostnej výfuk a ten zvuk. Taky jsem měl Jááávu, tu zadní žárovku jednou provždy vyřešila dioda se stejnou paticí jako má žárovka .
Pěkná Jawička a ten Sharon tomu dodá ty správné koule dávám 10b s přáním super kilometrů v sezóně 2012