renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-01 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Švéd-Špk
Vloženo 29.10.2011
Aktualizováno 29.10.2011
Zobrazeno 7 720x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


V zatáčkách si to na ní náramně užívám! Prostě zábava a radost.

Více fotografii

Recenze

Pokud nebudu počítat tři Jawičky před vojnou, je tento rotvailer mojí druhou motorkou. Jsem její druhý pyšný majitel. Tím nechci říct, že se Suzuki VL 1500 jsem hrdý nebyl a kdyby mně k jejímu prodeji nedonutil nedostatek financí při koupi MTčka, zůstala by doma, protože na tohoto cruisera nedám dopustit a je mi po něm moc smutno, jenže jsem na ní zjistil, že potřebuji jiný styl a chudák podemnou už příliš trpěla až mi jí bylo líto.Momentálně mám na MTčku nalítáno necelých 20tis.km/dvě sezony 2010-11.
Díky velmi tuhému rámu, posezu něco mezi klasickým naháčem a supersportem (váha těla je i částečně na rukách) je to motorka do zatáčkových úseků. Žádné vlnění, neposednost či tendence si "lehnout" což jsem pociťoval na půjčené a jinak dosti vychvalované Suzuki GSX 1400. Zmíněný sportovní posez mě neustále nutí a provokuje ke sportovní jízdě, takže kochaček bych napočítal na prstech jedné ruky a rychlostní limit dle pravidel silničního provozu dodržuji jen při vjíždění do garáže Navíc mne dlouhé rovinky nebaví, takže spěchám do dalších zákrut, tam je to to pravé ořechové pro "nás dva".
Dlouhé štreky se na MTčku dají zvládnout bez problémů, jen si občas, někdy častěji, musím proklepat pravačku, neboť mi od vibrací brní, ale to patří k těmto velkým dvouválcům a navíc umocňují ten pocit, že máte mezi nohama pořádné dvě kladiva. Zatím nejdelší trasou, kdy jsem jen tankoval a zase valil dál, bylo 720 km. Až doma jsem si uvědomil ten velký rozdíl mezi MTčkem a mojí bejvalkou VL 1500 na které mě už při 300 km bolela šíleně kostrč a po příjezdu z nejdelší jízdy na ní, (cca 500 km) jsem byl utahaný jako koťe.
Motor má velký zátah, velké zrychlení díky 150 Nm/3750 ot/min, takže při sportovní jízdě se pohybuji ve spektru otáček 3000-4500 kde právě využívám nadprůměrného "krouťáku". Vzhledem k tak malému rozsahu ot. řadím a podřazuji neustále a někdy si i "lámu hlavu" nad tím, zda tam mám dát 3 nebo tam tu 2 ještě nechat. I díky tomu se na této motce nikdy nenudím (kromě dálnic). Proto považuji za zcestné, když někdo o těchto dvouválcích řekne, že tam má zařazenou takřka neustále "pětku". Moje zkušenost je, že motor při zařazené "5" potřebuje aspoň 90-100 km/hod. Já osobně při této rychlosti řadím teprve "3". Další zkušenost, která toto tvrzení vyvrací, byla jízda s mým kamarádem, který má Ninju 1200. Jel za mnou oblíbený serpentinový úsek (Červenohorské sedlo z Jesenické strany) kde na nejdelším rovném úseku dosahuji 195 km/h a ve vracečkách (viz.foto v mém profilu)cca 55-65 km/h. Já řadil od "2" až po "5" a on celou tu dobu na "3"...!Motor má velký brzdící účinek, o mnoho větší než zadní brzda, čehož neustále využívám. Spotřeba této 17-tistovky je necelých 6 až něco málo přes 7 l. Za deště, kdy minimálně akceleruji, jsem se dostal na 4,7 l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
deivik
deivik napsal 25.12.20 v 22:39 10b.

Ať se ti hezky jezdí v motonebi. Pořád plnou nádrž a suché cesty

context
context napsal 07.05.14 v 19:51 10b.

super stroj taky mam mtčko, ale 03 a jsem s ní spokojený, bohatě mi stačí přeji nekonečnou porci zábavy a dlouhou sezonu

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 30.12.13 v 17:36 10b.

Parádní dvouválcovej trhač asfaltu
Už sme spolu jednou jeli - ten první výjezd s parsem

mastersuicide
mastersuicide napsal 18.12.13 v 09:32

Dáváš jí co pro to;) Fandím

KATO666
KATO666 napsal 18.09.12 v 14:50

SUPER STROJ - JASNÝCH 10B.

Více komentářů



TOPlist