Moje první vozítko, na kterém jsem jezdil jako náctiletý. Nyní již po amatérské renovaci
Recenze
Když mi bylo asi tak 9 dostal ho táta od známého zadarmo, ale nepojízdého. Dali jsme ho do rukou sousedovi, ať se na něj mrkne a zpojízdní. Dlouho se nic nedělo a když mi bylo 13, tak jsem o prázdninách přesvědčil tátu, že si ho vezmeme zpátky a dáme dohomady Tak se taky stalo. Moped dostal nový modrý lak, nové sedlo, pneu, duše a lak ráfků, bowdeny a elektriku. Jezdil asi týden a pak najednou přestal. Nevěděli jsme proč, tak se uklidil s tím, že se to bude řešit později (později trvalo cca 2 roky). Nakonec mi to nedalo a zprovoznil jsem ho sám. Byl to prakticky začátek konce Moped prošel několika nepodařenými úpravami, závady se mi nevyhýbali ani trošku, několikrát dostal nový lak (modrá metalíza, později žlutá a nakonec v r. 2001 opět modrá). Od roku 2002 se na něm až na vyjímky nejelo a cca od roku 2006 až do září 2011 byl u kamaráda ve vedlejší vesnici. Pak jsem se rozhodl pro renovaci, která samozřejmě stále trvá Dokončení tipuji na léto 2012. Kromě pískování, výbrusu, chromování na pár původních dílech a zinkování zatím zvládám všechno sám a vypadá to že i zvládnu. Teoreticky už chybí jen lak a pak opatrně skládat.
11.5.2012 11:55 - Konečně hotovo
Mohl by jsi mi poslat číslo barvy tvého stadiona?
Díky za odpověď
Legendary S tím strojem je spojeno toliko zážitků, že všechny komentáře by byly málo... Když vidím tu renovaci, mám chuť konečně dodělat něco ze svých rozdělaných prskoletů
už aby byl v celku Stadiony sou krásný stroje
Hlavu si z toho nedělám, ani v nejmenším To bylo kdysi dávno, teď už mě to nepřekvapí
Začíná to vypadat dobře, těším se na výsledek :) Jinak z těch závad si nedělej hlavu, taky sem zezačátku měl problémy se spojkou a zapalkem, ale pak jsem dal 50let starou cívku, všchno perfektně izoloval, pečlivě udělal spojku a vše jezdí jak má, už pár tis. km jsem nesáhnul ani na svíčku...