Tak ted vam řeknu nějaké informace o mé motorce kterou jsem koupil 2.10.2011...
První dojmy - Pěkný motard využívající všechny přednosti úspěšné DR-Z400SM. Velký výkon, ale není špatných 400 ccm. Kola a pneumatiky o rozměru 17", 310 mm přední brzdový kotouč, přední teleskopická vidlice upside-down z modelu RM250,
Recenze
===
MOJE ÚPRAVY NA MOTORCE
===
Takže na motorce je mnoho doplňků jako např.: karburátor Keihin 39 FCR, Zeta blastry, Zeta lámací páčky, Zeta víčka (zapalování, brzdové pumpy a různé zátky na motoru), miniblinkry, nové destičky vpředu i vzadu, nové chladící potrubí, nový KN filtr, laděný výfuk MRD se svodem, nová řetězová sada, padáky, Zeta napínáky řetězu, držák SPZ a zadní LED světlo.
===
INFORMACE
===
Pěkný motard využívající všechny přednosti úspěšné DR-Z400SM. Velký výkon, ale není špatných 400 ccm. Kola a pneumatiky o rozměru 17", 310 mm přední brzdový kotouč, přední teleskopická vidlice upside-down z modelu RM250, odpružení zadního kola rovněž převzato z motocrossových speciálů. Ostrá, výkonná, lehká, sportovní, ale i lehce ovladatelná perfektně vyztuženým podvozkem --> to vše je nová Suzuki DR-Z400SM...
===
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI SUZUKI DR-Z 400 SM
===
- spotřeba 5-6l/100km
- kapalinou chlazený, 4 dobý, 4 ventilů, 1 válcový DOHC
- max. výkon: 40 k (29 KW) 7600 (ot/min)
- převodovka: 5ti stupňová převod
- rám: ocelový kolébkový
- kapacita palivové nádrže: 10 l (rezerva: 2,3 l)
- suchá hmotnost: 146 kg
- startér: elektrický
===
SHRNUTÍ
===
Prostě kdo nezkusil tuhle motorku tak neví. Vím každého názor každému se líbí něco jiného. Prostě podle mě je to super ovladatelná motorka s celkem dobrou spotřebou. Když si dodáte nějaká ty vylepšení tak to jede pěkně.
===
VIDEO ZVUKU A MOTORKY!!
===
...FCR 39 MX...
Děkuji
krásná mašina...
Opravdu vymazlenej kousek. Ať to jezdí