renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet 500 (1966)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jilmoň
Vloženo 20.9.2011
Aktualizováno 4.3.2019
Zobrazeno 6 490x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Na výletu po Indii a Nepálu jsem si ho oblíbil, a proto rovnou v Dillí objednal. Přišel sice až za 10 měsíců, ale přišel!

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Ono je to fakt nový! :-D Na tak složitej mechanizmus to vůbec nerachtá. Úžasný krouťák, pořádně syrový zvuk. Ale to řazení a brzda obráceně, to je peklo...

Doplňky na motorce - Postupně jsem dokoupil veškeré díly (indické repliky), které tam asi tak mohly být v roce 1966, což podstatně zlepšilo autenticitu motocyklu. Přidal jsem také typickou mřížku, jako ochranu sárí pro spolujezdkyni a dokoupil i dvousedlo, které tam podle ročníku stejně patří a musím říct, že se na něm sedí daleko lépe, a to proto, že je trochu nižší.



Recenze

Enfielda jsem si objednal v rámci zájezdu na Enfieldech po Nepálu, přímo v Dilí, v Indii, 14. 11. 2010. Detaily motocyklu jsme téměř do šroubku probrali s Arunem Madaanem, spolumajitelem firmy Madaan motors, která sehnala ojetého Enfielda a do současné podoby ho zrestaurovala. Trvalo velmi dlouho, celých 10 měsíců, než jsme s Petrem pro Enfielda mohli vyrazit do skladu spediční firmy v Praze. Dorozbalili jsme dřevěnou bednu, která byla načata kvůli zvědavým celníkům, a Enfielda naložili. Měl jen smontovaná řidítka, nenamontovaný padací rám, sem tam nějaký šrám, dost orezlý rám, plesnivé sedačky a celý byl olepen malinkatými pytlíčky se silicagelem. Domů - do Boršova jsme ho dopravili dne 13. 9. 2011 a v pátek 16. 9. jsme uspořádali jeho slavnostní odhalení, očištění, dokompletování a hlavně zpojízdnění s první zkušební jízdou! Motocykl bude opatřen průkazem historického vozidla. V budoucnu bude průběžně částečně přibližován podobě, v jaké jsem si ho přál. Rozhodně bych chtěl namontovat ochranou mřížku pod zadní blatník, která zamezuje zamotání dámského sárí do zadního kola, odmontovat blinkry a jejich přepínač z řidítek a místo moderních vypínačů a přepínačů namontovat nějaké dobové, ať už z Indie, nebo z Anglie. K doladění čeká také spousta detailů, které jsou vyložené odfláklé, jako spodní úchyty pružin sedačky a spasování prvků nádrže.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jilmoň
Jilmoň napsal 27.10.15 v 22:05

No jasně, kdo jinej, než můj věrnej parťák na cestách

PatMatbanda
PatMatbanda napsal 27.10.15 v 19:09 10b.

Jestli se nepletu, tak postarší pán v maskáčích je p. Hošťálek?

Jilmoň
Jilmoň napsal 22.03.14 v 00:01

Je to přesně jak říkáš. Všechny repliky těch starých dílů už mi z Indie přišly, ale zatím leží na skříni :-/

johnyboy
johnyboy napsal 20.03.14 v 14:59 10b.

oh yeah! paradni zalezistost ...ted uz jen ten cas na doladeni a za chvilku tu bude stat opravdovy poklad!

brzda80
brzda80 napsal 08.02.14 v 15:27 10b.

Nemám slov. Klasika klasik.

Více komentářů



TOPlist