renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ST 1300 Pan European (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník holtík
Vloženo 27.8.2011
Aktualizováno 26.7.2021
Zobrazeno 12 192x
HODNOCENÍ PROFILU OD 103 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda ST 1300A Pan European . Rok výroby 2005

Více fotografii

Motorka koupena od ST1300

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Při prvním nasednutí jsem měl pocit že jsem vlezl na mamuta. Než jsem se vymotal z obchodu tak jsem sotva popadal dech. Při rozjezdu váha zmizela ale pořád jsem cítil respekt jak k té hmotnosti tak opravdu i k velkému výkonu.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl bych doporučil všem co mají rádi cestování v luxusu a někdy se i rádi svezou trochu sportovněji. Tento stroj nabízí obě možnosti ve velké míře.

Doplňky na motorce - Sedlo zn.Corbin, větší plexi Ermax, vyhřívané rukověti, třetí kufr s opěrkamy a křidélkem, navigace Garmin s uzamykatelným držákem Touratech, deflektory zrcátek,kryty kapot a chrániče nádrže, polepy, prodloužení předního blatníku, el.zásuvka,laděné výfuky, klakson, boční i horní tašky do kufrů, kobereček Honda do horního kufru. Nerez víčka nádržek kapalin se znakem Pan European. Sportovní kamera GoPro hero3+ black edition. Dva držáčky vlaječek.na horní kufr.



Recenze

Mám ji jen chvíli tak zatím moc nevím. Každopádně jsem přesedlal z Kawasaki ZR7f a je to teda pořádný skok.Snad s ní budu spokojený.
10.10.2011 mám najeto čtyřitisíce a jsem z toho unešený.Při mé výšce stosedmdesáttři cm jsem při manipulaci na místě velký bojovník. Při jízdě se jí musím řádně držet aby mi neujela. Je to moto které nemá chybu. Výkon a manipulace za jízdy je nad mé očekávání. Je to motorka kterou jsem nutně potřeboval.

27.11.2011 jsem ukončil sezónu výměnami všech tekutin,filtrů, které holka má. Tak už aby bylo jaro.(Březen).Nějaký ten postřeh z letošní seznamovací sezóny. Jezdím stále ve dvou, protože batůžek mám přišitý k zádům, takže bez něj nikam nemůžu. Motorce je to ,ale pro svůj parádní výkon jedno. Nějaké vybrace při vyšších rychlostech jak jsem se někde dočetl nepociťuji žádné. To ale může být způsobeno právě batůžkem. Průměrná spotřeba je podle ukazatele 5,6l a to je jen trochu víc než na kawě 750.Takže super. Měl jsem možnost vyzkoušet kvůli zkušenému plechovkáři abs a mohu zase jen konstatovat že to nemá chybu. Prostě se přilepila a stála.Tenhle adrenalin,ale měl málem jednu výhodu a to že se mi málem ze zad odpáral batůžek.(hahaha).Takže na jaře zase ve dvou.
24.1.12 jsem zakoupil navigaci Garmin Zumo 550. Asi se už nikde nestratíme. Dnes jsme to je 25.2.12 poprvé vyrazili. Překvapil mě start po zimním spánku. Šla na jedno otočení. To jsem na kawě neměl. Zimuji v normální řadové garáži, takže stála v krásných mrazech. No je prostě super.
1.3.12 Tak už máme navi namontovanou. Držáček a uchycení můj nápad. Foto na ukázku.
[img][/img]

Věčné téma spotřeba . Dnes jsem vyjel na plnou, při tankování bylo najeto 410km a počítadlo ukazovalo dojezd 78km. Je v tom i dálnice. To člověk trochu přestane myslet na spotřebu a já na ni nemyslím skoro vůbec, krom auta, to mi teda ta spotřeba pěkně vadí.. Závěr je jasný. Dá se při normální jízdě ujet na nádrž.500km v pohodě. 29.4. Při pohodové jízdě v partě na vyjížďce jsem se dostal na neuvěřitelnou spotřebu 5.2L Je to při jízdě tak do 120km/h. Tankoval jsem opět z plné do plné. Tento můj test jsem dělal pro sebe, abych věděl jak na tom Honda je. Pokud se chce člověk projet jak se patří tak doporučuji přivřít oči, ale jen trošičku. Jinak mám za to, že když budu počítat průměrnou spotřebu 6l tak můžu jezdit jak chci.
Ochrana proti dešti . Mám na moto větší a širší štítek zn. Ermax tak možná nebudu uplně objektivní ale při rychlosti asi 60-100km na vzdálenost šedesát kilometrů jsem měl trochu mokré špičky bot a lokty. Jediný problém je na křižovatkách. Když zastavíš no tak je to jasné. Při silném dešti mám za štítkem zvedlé plexi na helmě a ani nekápne. Oko je v suchu. Batůžek je zašitý za mnou a ten je v poho úplně. Více zkušeností není, ale určitě dodám. Další trochu komická zkušenost. Vjel jsem do přívalového deště cca 80km v hodině. Ani můj maxi štít mi nebyl nic platný, protože na mě pršelo stále ze zadu. Jet rychleji v tomto lijáku jsem se bál. Jedině bych to otočil a jel proti němu. Jinak klasický déšť je v poho.
Pneumatiky Výměna zadní pneu Metzeler Roadtec Z6 po ujetých 10400km. Jezdím skoro stále ve dvou, tak si myslím, že je to paráda. Přední jsem ještě neolítal. Dám vědět. Další výměna zadní pneu. Opět Metzeler a tentokrát ujeto 11800km. Dnes to je 16.5.2014 jsem měnil přední pneumatiku. Jezdil jsem na Michelin Road 2 a Vydržela přesně 20000Km. Byl ještě vidět vzorek. Mám za to že je to dost slušné. Obul jsem proto opět Michelinu a to Pilot Road 4 GT. Je to letošní novinka a měla by být ještě lepší. Tak uvidím. 25.3.2015. Z pneumatikami mám již jasno. Pilot Road 4 GT. Na zadku vydržela celých 13300 Km. Na váhu motorky a mě s batůžkem jsem lepší nejezdil. Drží jak na suchu tak i na mokru.
Motor Jak jsem již napsal. Je to neskutečný dělník. Snese práci i v otáčkách kolem tisíc pětset a nestěžuje si. Tři až čtyři a půl tisíc si jen tak brouká, prostě odpočívá. V této škále by mohl jezdit stále. Síly a rychlosti je až až. Od pěti a výše teprve ukazuje co umí a umí toho hodně. Viděl jsem rychlostní testy na videu kde estéčko umí stovku za pět vteřin a to na první rychlostní stupeň. Dvoustovku udělá za patnáct vteřin a to na čtvrtý rychlostní stupeň. Může se asi bez problémů rovnat i s mnoha supersporty. Je to na cestovní motocykl úžasný výkon. Ukázkové video. Mám pocit, že by mu nevadilo makat i v autě. Je to motor který za normálního provozu je nezničitelný a to píši opravdu nestraně. Při dlouhých přesunech se jeho chod absolutně nemění a vrčí si stále jak při nastartování.
Řazení Řazení na tomto stroji je absolutně přesné. Chod řadící páky je velmi krátký a při správných otáčkách motoru ani nevíš že jsi přeřadil. Při přeřazení cítíš jen odpor řadící páky v horní poloze. Řazení dolů je se správným meziplynem úplně stejné. Není tedy divu, že mnoho majitelů si montují ukazatel zařazené rychlosti který bohužel není v základní výbavě tohoto luxusního stroje. Možná tomu chybí šestka. Ta by se hodila při dlouhých přesunech na dálnicích.
Světla Ke světlometu se snad nedá nic říct. Snad jen že díky dvěma žárovkám H4 a elektrickému nastavení sklonu světlometu svítí motorka jako automobil. No prostě pálíš před sebou veškerý hmyz co se nechtěně přiblíží.
Dne 6.3.2014 jsem pokořil hranici 60000 Km a to bez sebemenšího problému. Tak doufám, že zmákne minimálně ještě jednou to samé.





Dne 1,11,2014 najeto 70000 Km a to i nadále bez jakéhokoliv problému. Řekl bych dobře zajetý PE.





Dne 7.7.2016 najeto 80000 Km. Vše bez sebemenšího problému.





Dne 7.4.2018 najeto 90000 Km. Stav motocyklu nezměněn. To prostě nemá chybu. Nechal jsem udělat prohlídku a byly akorát vyměněny všechny náplně, filtry a brzdové destičky. Je opět jako nová. Tak hurá do dalších deseti tisíc.
Dlouho jsem nic nenapsal o své lásce.
Dne 24.7.2021 jsme zdolali hranici 100000 Km. Ato bez jediné závady. Snad jen výměna žárovky. Dalších sto již asi neudělám, ale pevně věřím, že s tím Vilík nebude mít problém. Vkládám foto své motorky po ujetých kilometrech. myslím si že vypadá stále skvěle.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DodoCarlos
DodoCarlos napsal 30.06.18 v 22:38 10b.

krasna, dufam ze aj nam nasa kraska urobi tolko km ako tebe tvoja k spokojnosti :)

diablo1101
diablo1101 napsal 01.06.18 v 21:04 10b.

skvělá recenze se skvělou motorkou

Zipák
Zipák napsal 30.05.18 v 22:45 10b.

Moc pěkné. Je plno lidí co tuhle motorku vůbec nezná

Lucky13y
Lucky13y napsal 21.05.18 v 18:22 10b.

Pěkný kousek.

toša.
toša. napsal 31.03.18 v 13:38

Zdravím do Litvínova a přejí super sezonu 2018

Více komentářů



TOPlist