renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Quannon 125 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Haňula
Vloženo 16.8.2011
Aktualizováno 2.5.2018
Zobrazeno 12 985x
HODNOCENÍ PROFILU OD 120 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Má první motorka :) Srdeční záležitost a tou také zůstane na celý život :) Cairo :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Nevypadá tak hezky :)))
Yamaha YZF-R125: Moc drahá..
Derbi GPR 125: Taktéž drahá a nedostupná :)

První dojmy - Neměla jsem sice s čím srovnávat, ale s motorkou jsem byla hned na první svezení spokojená. Pohodlný posed, řídítka v ideální výšce, takže na motorce sedím rovně :) Na začátek dostačující výkon i brzdy. Spotřeba naprosto luxusní :)

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky - ideální první motorka na naučení :)

Recenze



~~~ 2011 ~~~
16.8. Tuhle krásku mám doma zatím první den, ale už teď mohu říci, že ji miluju! :) Cesta domů byla v pohodě, motorka jela úžasně a já si užívala ten skvělý pocit z jízdy :)

24.9. Překročeno společných 1000 km :)

S Quannonem jsem celkově spokojená. Tahle motorka už mě toho dost naučila a stále se od ní učím. Výkon mi stačí a spotřeba je super. Jsem ráda, že jsem nedala na názory ostatních a Kymco si i přes jejich nesouhlas koupila. Cairuška je pro mě ideální motorka do začátku :)

23.10. Ukončena první společná sezóna :) Najeto 1 800 km :)

~~~ 2012 ~~~
24.3. Na kontě máme první pád.. No skvělý začátek sezóny..

23.4. 2 000 km

11.5. Překročeno 3 000 km :) S motorkou stále větší a větší spokojenost. V nižších otáčkách jede trošku pomaleji, ale stačí se dostat na 6 000 a už letí krásně svižně. Do zatáček ji člověk vůbec nemusí nutit a klopí se skoro sama. Jen je problém se stupačkama, které jsou docela nízko, takže brzo s nimi drhnete o asfalt. Už jsem měla pár příležitostí pořádně vyzkoušet brzdy a vždy jsme v pohodě ubrzdily. Jedinou nevýhodu této motorky bych viděla v její váze (150kg je na 125 fakt docela dost..) a že jí chybí šestý kvalt. Jinak super!

9.6. 4 000 km

9.7. 5 000 km :) První dlouhá cesta (207 km) :)

4.8. 6 000 km

16.9. 7 000 km

12.10. 8 000 km

30.12. 9 000 km :) Ukončena naše druhá sezóna :) Najeto 7 232 km :)

~~~ 2013 ~~~
1.2. Pár prvních kilometrů nové sezóny :)

14.5. 10 000 km

3.7. 11 000 km :) Další hecování (444 km)

14.7. 12 000 km

4.8. 13 000 km

8.10. 14 000 km

~~~2014~~~
17.2. První jízda

9.3. První delší projížďka (124 km) :)

14.3. Druhá delší projížďka (270 km) :)

22.3. 15 000 km (223 km) :)

27.4. 16 000 km

12.6. 17 000 km

22.8. 18 000 km

29.9. 19 000 km

~~~ 2015 ~~~

20.5. 20 000 km

26.6. 21 000 km

1.8. 22 000 km

16.8. Možná Ti budou tvrdit, že je to nemožné, že na to nemáš a jsi snílek. Nejsou to jejich sny, jsou Tvé.. Jen Ty je můžeš uskutečnit. Proto nesni o životě, ale žij své sny. Odvážným patří svět, jdi do toho!
4 roky, 22 513 km, desítky nových přátel, stovky zážitků a tisíce nepopsatelných pocitů.. Cairo <3

5. - 8.9. Cesta kolem ČR - 1 131 km

6.9. 23 000 km

~~~ 2016 ~~~

17.4. 24 000 km

24.6. 25 000 km

16.8. Dnes je to přesně 5 let, co jsem si dovezla domů tuhle dvácu a nebyl jeden jediný den, kdy bych tohoto výběru litovala. Máme za sebou 26 000 společných kilometrů, neskutečně moc zážitků a nedám na ni dopustit. Je tedy konečně čas o ní napsat něco víc.
Na první pohled člověka zaujme opravdu mohutný vzhled, díky kterému Vám jen málokdo bude věřit, že je to tak malá kubatura. Často ji lidé hádají i na pětikilo.
Robustnímu vzhledu dost přidávají i pneumatiky, které má větší než některé i o dost silnější stroje (110/80 - 17, 140/70 - 17). Motorka je tak akorát široká a luxusně nízká, takže ani menší postavy nebudou mít vůbec problém dosáhnout na celá chodidla. Je docela dlouhá, takže můžete rovnou zapomenout na frajeřinky s wheelie, protože téhle motorce se prostě na zadek nechce :)). Vzhledově dost lidem připomíná svého největšího konkurenta - Hondu CBR, proto ji také lidé často nazývají napodobeninou, ale upřímně.. Kymco začalo Quannona vyrábět v době, kdy ještě cebra měla jedno světlo, takže aspoň maskou si tedy byly dost vzdálené.. Přístrojovka je prostě stylovka, která jezdci nabídne vše, co potřebuje. Velký otáčkoměr, digitální tachometr (Lze přepínat mezi km a mílemi), počítadlo kilometrů (Trip, odo), ukazatel paliva, hodiny a samozřejmě také kontrolky neutrálu, blinkrů, dálkového světla a stojánku. Zpětná zrcátka má umístěná na kapotáži, což vidím jako velké plus proti konkurentům. Stupačky jsou hodně nízko, takže závodníci budou mít asi trošku problém se škrtáním v každé zatáčce, ale to není žádná tragédie. Celkový vzhled Kymčete mi snad jen trochu kazí obrovský výfuk, ale nic nemůže být dokonalé, ne? :))
Velikost Quannonu mu sice dává navrch vzhledově, ale bohužel lehce ubírá při jízdě, neboť s jeho váhou 151 kg, výkonem 9,6 kW a širokými gumami se z něj stává trošku těžkopádný stroj, kterému např. při překlápění musíte pomoct. Ale stále je to hračička jako každá dváca, jen si dovedu představit, že by to mohlo být o chlup lepší.
Motorka chytá na brnknutí o starter a automatický sítič si ji hned vyžene do otáček, aby se zahřála a byla ready na jízdu. V nižních otáčkách je motor trošku línější a pořádně tahá až tak nad 5 tisíc. Bohužel již při osmi tisících se dostáváte do červených otáček a výkon opět upadá. Kymče je motorka, která Vám toho hodně odpustí, takže se není třeba bát i toho občasného lítání v červeném poli. Na druhou stranu ani nízké otáčky jí nedělají problém, nevycuká Vám hned ruce a jede slušně, plynule, jen moc netáhne. Při vytočení se motor projevuje dost silnými vibracemi, což mi ale nikdy nepřišlo, dokud jsem nesedla na motorky, které to tak moc nedělají :). Člověk si prostě zvykne a nevnímá to. Kvalty jsou naskládány těsně za sebou, takže než vylítnete z křižovatky, už tam máte kopnutou pětku, která je ale bohužel posledním kvaltem. V tomhle vidím jeden z větších mínusů Kymčete a je fakt škoda, že této motorce nedopřáli o kvalt navíc, protože by to motoru dost ulevilo. Přesto se nechá hezky popohnat až na 127 km/h, což stačí až nad hlavu.
Obě kotoučové brzdy fungují super a jsou pro tuhle motorku tak akorát, jen je občas třeba za tu přední vzít trochu víc a vynaložit celkem dost síly. Jednoduše řečeno - ani na předek tahle motorka prostě nejde :)). Jelikož si na přední brzdě celkem namakáte pravou ruku, tak je potřeba to na levé dorovnat a Kymče má opravdu hodně, hodně tvrdou spojku. Což mi opět ani moc nepřišlo, dokud jsem si nezkusila cebru a tam tu páčku málem urvala, když jsem za ni vzala, jak jsem zvyklá u mé :)).
Pružení je fajn měkké a skvěle pobírá všechny nerovnosti na cestách, ale občas je to při prudším brždění trochu nepříjemné, jak pod Vámi motorka sedne dolů.
V zatáčkách Vás neskutečně podrží a odpustí Vám fakt hodně chyb a prasáren. Můžete s ní lítat, jak chcete, kde chcete.. Je to prostě luxusní parťák, který Vás za nic nevytrestá a vše se na něm v klidu naučíte.
Spotřeba se pohybuje kolem 3 litrů, což Vám v kombinaci s nádrží na 13l zajistí hodně luxusní dojezd.
Tahle motorka mě vše naučila a kdybych si měla znovu vybírat dvácu, tak zvolím stejně, protože tohle je do začátku prostě skvělý stroj. Protáhla jsem ji všelijakým terénem, vyzkoušela všechny možné cesty i necesty v ČR a obrousila celou levou stupačku na kruháčích. Mohu ji tedy s čistým svědomím všem začátečníkům doporučit.

~~~ 2017 ~~~

26.8. 29 000 km

~~~ 2018 ~~~

1.5. 30 000 km



Kymco Quannon 125


Cairo :)


První pokusy o kolínko


Slowmotion


Testování SJ4000


První den cesty kolem ČR

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jps13
jps13 napsal 26.08.21 v 07:30 10b.

Moc pěkná mašinka-Sluší vám to oběma. Na čem pak jezdíš ted.

Pedl
Pedl napsal 04.03.20 v 14:26

JokeJack
JokeJack napsal 09.09.18 v 17:03 10b.

pěkná motorka, pěkná holka, to k sobě ladí. Dobré počtení a ať ti ještě slouží

Pítrs55
Pítrs55 napsal 31.07.17 v 06:46 10b.

Pěkná recenze i fotky

Haňula
Haňula napsal 12.10.16 v 23:22

Mockrát všem děkuji!

Více komentářů



TOPlist