Pořídil jsem si svou první nejaponskou motorku ,tak jsem moc zvědav jak mi bude britský gentleman vyhovovat.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Projev motoru jako TDI , jede to hned od nizkých otáček.
Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro velmi svižné cestování.
Recenze
První svezení cca 100km z prodejny většinou po dálnici ,takže na objektivní hodnocení to moc není.Posaz dost cestovní ,dobrá ochrana před větrem a motor táhne konstantně již od nízkých otáček. Super jsou originální kufry (jeden z důvodů koupě),vypadají dobře a instalace je velmi jednoduchá.Už se těším na první delší vyjíždku,aby jsem mohl pořádně otestovat jízdní vlastnosti.
3.8.2011
Tak konečně se alespoň na den umoudřilo počasí a tak jsem mohl vyrazit na delší vyjíždku a trochu víc poznat svůj nový stroj.Celkem jsme za den zvládli 536km ,což je už slušná porce. Super silnice na Šumavě ,okolí Lipna Prachatice,Temelín,Tábor a zpět na Prahu . Čím více jsem najel kilomatrů ,tím jsem se více utvrzoval ,že Triumph je správná volba.Ze začátku se mi zdál podvozek nějak nezvózní ,což se naštěstí změnou útlumu a předpění výrazně zlepšilo.Na motor je potřeba si malinko zvykat ,prostě to není ani 2 nebo 4 válec . Tah 3 válce je super lineární již od 3tis. otáček do maxima lehce pod 10tis. Spotřebu za tuto trasu ukazoval počítač 6,5l/100km což je velmi příjemné (jeli jsme dost svižně). Při pomalejší jízdě je dost horko od motoru a výfuku,ale dá se to vydržet.Zvuk ze sériového výfuku se mi líbí,takže není potřeba nic ladit.Jelikož jsem se vracel domu za tmy ,tak mohu napsat,že to i slušně svítí.Další poměrně příjemná věc je určitá exkluzivita stroje a zvědavé pohledy ostatních motorkářů i kolemjdoucích potěší.To se mi u předchozích ,,konfekčních´´japonských motorek nestávalo.
Tak doufám,že bude jezdit co nejdéle a šťastně spolu zvládneme desítky tisíc kilometrů bez komplikací.
3.10.2011
Přidávám pár fotek z nedávné vyjíždky do jižních čech ,kde jsem měl možnost otestovat na cca 100km nové TUONO.A musím říct ,že je to opravdu peklo.Rychlořazení je úžasná věc a bez kontroly trakce bych se při neopatrném zacházení s plynem 100% vyválel,byla na půlku a každý ostřejší výjezd na 2ku kontrolka svítila.Adrenalin maximální,ale myslím na běžné ježděný je to už trochu moc.Jinak na svém STčku mám již najeto od srpna přes 3.500km a spokojenost ,ale je na prodej. Chtěl bych nějakého lehkého naháče, už jsem testoval Monstera a Street Tripla R a moc se mi to lehké ovládání líbí.Pokud se za rozumné peníze STčko neprodá ,tak si ho určitě na další sezónu nechám.Prostě 3 válec je super. Chtělo by to mít v garáži motorek víc!!! Měl jsem se asi líp učit ,abych měl víc peněz.
7.11.2011
Tak jsem modlehl vábení Monstera a Triumpha prodal. Byl to trochu finanční úlet ,ale motorky nejsou o rozumu ,ale o srdci. Doufám,že nový majitel bude STčkem spokojen,jezdilo SUPER.
rozhodujem sa nad imto tourerem, tak snád sa ne...jebem! :D
Skoda, ze tu jeste nejsou obrazky noveho monstera :) Kdyz uz jsi ho skoro ovicialne priznal. :) Obrazky z vyjizdky s tuonem jsem nevidel do ted nevidel :(. Skoda, ze je to tuona tak strasne osklive. :) Jinak by me mozna zajimalo jak to jede.
H.
Díky chlape ,vystřídals tolik krásnejch mašin, zajímalo by mě, jakej bude další stroj
Móóóc pěkný.Jedna z mála,kuli kterejm bych uvažoval o opuštění Duchcáti
Krása Milane. když si mi přišla zpráva, myslel sem, ýe si šel do toho BMW. Tohle je ale taky velká paráda.
A co VFR, přece se nemůžeš jen tak rozloučit..