Malý klasický naháček 400ccm, 16-valve, asi 60 PS.
Výška jezdce: 172 cm
Recenze
CB-1 jsem koupil začátkem roku 2003. Nechal jsem si udělat pěkný laděný výfuk - kravál jako dospělá motorka Jezdily jsme spolu něco přes 2 roky, přesně 2 roky a 4 měsíce. Pak přenechala místo větší a silnější sestřičce.
Za celou dobu jsem měl problém jen se zalitými svíčkama. Ale není to ani tak chyba samotné motorky jako spíš mě. Přes zimu jsem jí několikrát nastartoval abych si jí poslechl když už jsem nemohl jezdit. Jenže ne vždy jsem jí zahřál na provozní teplotu a časem na svíčkách vznikl kondenzát a svíčky se tzv. zalily a nechtěla pak chytnout. Výměna svíček a poučení do budoucna to spravily Krom této závady nebylo nic. Naprosto bezproblémová motorka, která mě vždy dovezla.
Spotřeba při normální jízdě (u těchto maloobjemových se stejně musí furt točit) kolem 6l/100km. Jinak v závislosti na kroucení pravého zápěstí jako u každé jiné
Rám (trubkový)a brzdy (2 pístky vpředu) docela fajn. Motorečka byla lehká, takže se nevlnila (rám to pobral) a brzdy na tento rok výroby taky ušly co se týče účinku, ikdyž byl v předu jeden kotouč (velikost si už nepamatuju, ale byl větší než klasické kotouče). Vzadu také jeden kotouč.
Motor zespod líný, ale jak se přehoupl přes 4tis. tak to tačlo táhnout a kolem 6-7tis. už to jelo pěkně. Vrchol někde mezi 12-13tis. to byl pěkněj fičák na tak malou kozičku
Byly to pěkné začátky se 4-taktními motory Už je to nějaký pátek co jí nemám, tak mě berte trochu s rezervou
Našel jsem v počítači staré fotky, tak jsem si řek, že jí sem hodím s nostalgie.
Měl si jí v super stavu.
Taky jsem jí měl, nádherná nadčasová motorka a v té hezčí verzi, 10b
fak moc pěkny stroj 10b
Pěkná cb-1, Japonská verze Souhlas se vším co si napsal
krásná mašinka dávám 10 bodů