Další kousek do motoparku. Asi bych opakoval všechny superlativy, co zde jsou o tomto stroji napsány. Po 100 km jízdy žádná otlačená pr... . Neskutečný zátah.
První dojmy - Po první vyjížďce je hodnocení velice příznivé. S batůžkem jsme nadšeni pohodlím. Přirovnám jízdu k sezení v koženém křesle na korbě náklaďáku. Jen se kochat okolím a jízdou. Přes velkou váhu 400 kg v TP, je stroj lehce ovladatelný, čitelný a těžce návykový. Někde jsem četl, že jedete na slonovi, který se chová jako baletka. Velice výstižné.
Recenze
Motor jde jak hodinky. Více oděrek a nepodstatných závad, které se dají zahrnout do budoucího tuningu. Naprosto jednoduchá je demontáž plastů, sedadla, masky atd., tedy předurčeno pro elektrické doplňky a tahání drátů např. zásuvka 12V je v kufru zabudována za 30 min., stroboskopy vpředu i vzadu za hodinu i s ovladačem.
A podstatná informace: Když se stroj skácí, zůstane na padáku pod bočním bagem v úhlu 30° a vůbec se plasty nedotkne země, a to i s naloženými kufry (zkušenost). S prázdnými kufry zvedne mašinu sám každý, kdo uzdvihne odhaduji tak 30 - 40 kg. Samozřejmě, že jen když padne na místě, ne položení za jídy. Ale i při jízdě je problém Golda položit. Tipuji těžiště tak 40 cm nad terénem.
Zkrátka perfektní spolupráce. Japonci navrhli, Američani vyrobili, my sedláme.
Krásná mašina a supr sezení pro batůžky .Dám ti 10 a hlavně ve zdraví užívej.
Krásný a udržovaný stroj, ani mé přítelkyní se ze sedla tohoto krasavce nechtělo
Těšíme se,až po jejím boku budeme brázdit silnice
Ahoj. To jo. Jedna pěkná červená Honda GL se objevila a pak zmizela . Ale tahle se objevila v pravý čas . Ty máš taky krásnej stroj. Jasných 10 b .
Týý psy nemaj chybu parada.
něco ůžasnýho doufám,že se k tomuto stroji taky někdy dostanu