renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RG 80 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 7uk3
Vloženo 25.2.2011
Aktualizováno 6.12.2013
Zobrazeno 2 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zuzanka je moje první motka, která mě toho hafo naučila, a ani po seznámení s "dospělými" stroji mě nepřestala bavit...

Více fotografii

První dojmy - Když vzpomenu na úplně první jízdu, byl jsem unešenej z toho "brutálního" výkonu japonskýho dvótaktního šestikvaltu, ale po těch letech co ji mám, je mi jasný, že motor má omezený hranice, hlavně při jízdě ve dvou... Ale ten podvozek, posez, zvuk...už ji nepustim z ruky :)

Motorku bych doporučil pro - Posadil bych na ni každýho, kdo má v úmyslu jezdit na nějaké větší motce. To, že je to "o hlavě", že stačí jen "netahat", jsou kecy.

Doplňky na motorce - new blinkry, široký řidítka, větší rozeta

Recenze

RGčko je vodou chlazenej 79ccm jednovál dvoutakt. V sérii se na to bouchaly celokapotáže, se kterejma se předchozí majitel Zuzanky nějak nemohl smířit, tak je sundal. (Vlastně se asi nemohl smířit s níčím, co na ní fungovalo, dnes bych něco v takovým stavu nekoupil...)
No, k výkonu... hafo mě na první svezení překvapila, na ten objem už měla nějakej ten zátah, sportovnější sicnu (jen batůžek trochu klouže, Zuzanka na ni asi žárlí :D) a skvěle umístěný stupačky, který zpívaj, když je táhnu po zemi.
Je lehká, pro kličkování v provozu jak dělaná...

Přes první zimu jsem ji začal pomalu předělávat k obrazu svýmu. (Položení motky (nedobržděnej semafor->nahulákání do zadku náklaďáku) toho byla vlastně záminka) Předělal jsem celej předek (široký řidítka, maska, ...), dal větší rozetu, nový gumy, přetěsněný šavle a pár dalších blbostí, jako např. studie technik brzdění, projíždění zatáček, prostě trocha té teorie, takže na jaře první projížďka byla zas jak první rande :)

A ještě jedna věc- V době kdy jsem ji kupoval jsem lítal po brigádách a naháněl love (hold jsem se nenarodil jako "syn z povolání", kterýmu tatík koupí nový YZFko, ne že by mě to mrzelo), takže předražený 125tky pro mě byly tabu, proto jsem sáhl po RGčku, a... rozdíl v ceně je zásadní, ale rozdíl ve výkonu (neříkám že není) je oproti tý ceně zanedbatelnej, člověk se taky naučí jak zvládat opravy a údržbu, stačí se naučit základní principy a dá se v tom "hrabat" tak nějak beze strachu, že bych to pak musel táhnout do servisu... I když, mám "motoritu", spoustu věcí tak beru jako samozřejmost.
A po dalším uvědomění bych rád podotknul, že jako mladší jsem hrozně dbal na vzhled, ať to hlavně vypadá zabijácky, tak jsem ji za "akční cenu" nechal udělat celolak... A pak následoval odchod přední brzdy, na kterou už nebyl cash. Ponaučení: Performance first, look last!

Joa tady jsou nějaký čísílka, sériový hodnoty:
Rozeta: 49
Řetěz. kolečko: 15
Řetěz: 130
Brzdová kapalina: DOT-4
Chlazení: 1,02
Motorový olej: 10W40
Objem palivové nádrže: 13
Vidlice: 149ccm SAE 15

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 05.12.13 v 21:29

Pěknej stroj .

CryingDragon
CryingDragon napsal 04.07.13 v 13:11 10b.

na těch nizkoobjemových japonských strojích my vadilo to že nejsou macaté, mněl jsem Kawasaki AR 125 a oproti italským to vypadalo jako hubené cosi, ale jezdilo to :) Máš to za deset a ať to jezdí.

Více komentářů



TOPlist